MuscleMeat

Respect!

nasty^PhysIc zei:
Dude.. luister wat vertelde ik nou, ik zoek nooit ruzie en ik krijg nooit ruzie. En btw als ik wel eens ruzie krijg laat ik me zeker niet steken ofzo..

Laatste gedeelte weet ik nou niet of ik echt serieus moet nemen.. beetje domme opmerking als ik het even zo mag zeggen...

Eerste gedeelte... je start een post en gaandeweg de post beweer je al heel wat anders... beetje vaag allemaal moet ik eerlijk zeggen...

Deze thread heeft een hoog *** *** gehalte!

Stefanie zei:
Deze thread heeft een hoog *** *** gehalte!

^ Hiermee zet je jezelf wel in een héél ander daglicht gezien het feit dat je hier pas April zit en de praktijken van O l i dus niet kent.

Unless you're the man himself of course...

Bedankt Marky, speciaal voor "Stefanie" dit plaatje :

[Abeelding niet meer beschikbaar]

hopla...

Ik beuk nooit tegen anderen op. Ik vermijd fysiek contact met andere mannen zoveel mogelijk.
En tegen vrouwen beuk ik niet op. Daar rijd ik tegenop als een hitsige yorkshire terriër (en als ze me door hebben ren ik hard weg).
Ik heb een paar keer gehad dat mensen me omver liepen (weeg 103 kg, best een prestatie dus), dan pakte ik ze bij de schouder en vertelde ze dat ik ook wel voor ze aan de kant ga als ze me effe op de schouders tikken. Dan kreeg ik een welgemeend “sorry”, en dan was dat ook weer opgelost. Je moet dat discovolk toch een beetje opvoeden….

Wat nog veel erger is zijn die gasten als er weinig ruimte is, BREED gaan dansen en dan heb ik het vooral over die gasten die een t-shirt plus dik vest dragen en dan denken dat ze de f**king macarena aan het doen zijn!

mannen die de macarena dansen moeten ze sowieso opsluiten.

LeXxx zei:
MEE EENS :D

Ach jah ze doen het allemaal om populair te zijn maar eigenlijk zijn ze heel onzeker ! :D
Yep, mannen die zich overdreven macho gedragen hebben vaak iets te compenseren.
Let maar eens op, de meeste mannen die op hoog niveau vechtsport beoefenen zijn vaak buiten de ring behoorlijk zachtaardig. Zeg maar gerust softies (maar dat ga IK niet tegen ze zeggen).
Laatst werd Remy Bonjasky thuis geïnterviewd, en die man kwam absoluut niet op mij over als een killer (maar dat is ie wel). Mannen die ruzie zoeken zijn idd vaak erg onzeker en ze hebben vaak ook een heel klein plassertje. Echte stoere kerels hoeven zich niet te bewijzen, die worden pas agressief als het echt niet anders kan. :D

Marky zei:
^ Hiermee zet je jezelf wel in een héél ander daglicht gezien het feit dat je hier pas April zit en de praktijken van O l i dus niet kent.

Unless you're the man himself of course...

had gekunt natuurlijk...ik zit hier ook nog niet zo lang en heb na al die verhalen dat beruchte 'kuurverslag' van die o o m o l i maar s opgezocht en ben nu dus ook op de hoogte van al zn bull....

die *** zit nu op ****************************.nl

Nederlands V l a a m s Bodybuilding ofzo iets?

LeXxx zei:
Wat nog veel erger is zijn die gasten als er weinig ruimte is, BREED gaan dansen en dan heb ik het vooral over die gasten die een t-shirt plus dik vest dragen en dan denken dat ze de f**king macarena aan het doen zijn!

je bedoelt toch geen dbb-shirt he?: 8)

enne, we snappen wat de TS bedoelt maar hij had zijn "succes" wel in een andere context kunnen plaatsen.

in de fotosectie bijv:)

Hehehe, heb ik O l i toch even mooi bij de neus. :p

Lauw zei:
Yep, mannen die zich overdreven macho gedragen hebben vaak iets te compenseren.
Let maar eens op, de meeste mannen die op hoog niveau vechtsport beoefenen zijn vaak buiten de ring behoorlijk zachtaardig. Zeg maar gerust softies (maar dat ga IK niet tegen ze zeggen).
Laatst werd Remy Bonjasky thuis geïnterviewd, en die man kwam absoluut niet op mij over als een killer (maar dat is ie wel). Mannen die ruzie zoeken zijn idd vaak erg onzeker en ze hebben vaak ook een heel klein plassertje. Echte stoere kerels hoeven zich niet te bewijzen, die worden pas agressief als het echt niet anders kan. :D

Dus je hebt onderzoek gedaan naar de relatie tussen grootte van de lul, onzekerheid en agressiviteit.

ik kon eigenlijk wel altijd lachen om ***... zolang hij niemand beledigt moet het toch allemaal kunnen vind ik. Of je nu door zijn bullshit heen moet prikken of door dat van anderen die het wel goed menen te hebben... Maar dat is mijn mening hoor, ik bedoel niet iets op te starten ofzo

Terug
Naar boven