AndroidHealthClinic

Respect!

de beweegredenen van een bb'er bepalen of ie respect verdient of niet.
maar de beweegreden van de topicstarter is totaal verloederend vind ik

je kan hoogstens fier zijn op je lichaam en je goed voelen door je te vergelijken met andere personen, maar je lichaam gebruiken om respect af te dwingen? daar bestaat een woord voor: zielig.

volgens mij zijn er dan ook 2soorten bb'ers
de zelf ingetogen gasten die het puur voor zichzelf doen en de gasten die het doen om te pronken
en volgens mij KIES je NIET welke van de 2 je bent, maar zit het gewoon in je.

Respect krijgen diegenen van mij wanneer ze met hard trainen en veel toewijding naar hun eigen doel toe werken, en deze met vallen en opstaan halen. Of dat nu gaat om 5 kilo spier te winnen in een jaar, of 20 kilo in een maand, dat maakt niks uit, als je maar je uiterste best doet.

Respect krijgen de ecto's van mij, die een lichaam als een pro BB'er hebben gecreerd.

Respect krijgen de endo's van mij die jaar in jaar uit onder de 10% vet blijven zitten.

Maar gastjes die lopen te beuken in disco's kunnen van mij alles behalve respect krijgen.

Laatst bewerkt:
Eigenlijk zoek ik ieder weekend ruzie. Dan zoeken ik en mijn maten iemand uit waarvan we 200% zeker weten dat we ‘m aankunnen (dat is vaak nog een hele zoektocht want we zijn nogal slappe mietjes). Als we dan eindelijk een slachtoffer hebben gevonden dan gaan we ‘m de rest van de avond jennen, maar wel op zo’n manier dat de uitsmijters het niet doorhebben. En als ons slachtoffer er dan iets van zegt dan gaan we ‘m duwen, net zo lang dat 1 van ons voldoende moed heeft verzameld (of heeft ingedronken) om het argeloze slachtoffer in de rug te trappen. En als hij dan op de grond valt dan schoppen we op ‘m in! Dat is echt wel lachen. Mijn maten en ik zijn echt wel de stoerste gangsta’s van de disco.(lauw 2004)

Hehehehehe rofl dit is geniaal. :D :D :D

Iguana zei:
Eigenlijk zoek ik ieder weekend ruzie. Dan zoeken ik en mijn maten iemand uit waarvan we 200% zeker weten dat we ‘m aankunnen (dat is vaak nog een hele zoektocht want we zijn nogal slappe mietjes). Als we dan eindelijk een slachtoffer hebben gevonden dan gaan we ‘m de rest van de avond jennen, maar wel op zo’n manier dat de uitsmijters het niet doorhebben. En als ons slachtoffer er dan iets van zegt dan gaan we ‘m duwen, net zo lang dat 1 van ons voldoende moed heeft verzameld (of heeft ingedronken) om het argeloze slachtoffer in de rug te trappen. En als hij dan op de grond valt dan schoppen we op ‘m in! Dat is echt wel lachen. Mijn maten en ik zijn echt wel de stoerste gangsta’s van de disco.(lauw 2004)

Inderdaad best knap en stoer :kots:

Sorry man,heb een tijdje op de Hemkade gewerkt.
Heette toen nog FunFactory.
Boys with an attitude die alleen maar komen om de boel op te naaien eindigde meestal buiten door een deur met drangketting op zo,n 80cm breedte.
Hadden weinig praats meer daarna.
Zeg niet dat jij er ook zo een bent,zeg wel dat je er niet een moet worden. ;)

Trouwens als je extreem breed krijg je trouwens weinig respect is mijn ervaring. Mensen die bang van je zijn en ontzag hebben is geen respect.

Johny zei:
Trouwens als je extreem breed krijg je trouwens weinig respect is mijn ervaring. Mensen die bang van je zijn en ontzag hebben is geen respect.

Inderdaad, zelfs mijn eigen mama is voortaan bang voor mij ???

Iguana zei:

Je bent tog geen marrokaan of wel ?:D

Hehe ik citeer iemand eerder in dit topic zie wat onderaan staat. :D

Iguana zei:
Hehe ik citeer iemand eerder in dit topic zie wat onderaan staat. :D
haha wederom my bad....

Gister was echt een corcky dag voor mij blijkbaar, alle posts van mij sloegen nergens op :D Waren of fout geinterpeteerd of gewoon krom :D :eek:

Homer17 zei:
haha wederom my bad....

Gister was echt een corcky dag voor mij blijkbaar, alle posts van mij sloegen nergens op :D Waren of fout geinterpeteerd of gewoon krom :D :eek:

Alleen gisteren ? :rolleyes: :D

Respect moet je verdienen, dat krijg je niet als je iedereen omver beukt.
Mensen gaan mischien dan wel opzij, maar je ben voor hun dan gewoon een grote lul en je verdient van hun dan heus geen respect!
Dus zet dat respect maar uit je hoofd, want je bent gewoon een dickface als je zo doet.
Vroeger toen je nog 'klein' was volgens jou, werd je er waarschijnlijk gek van dat mensen dat bij je deden, nu doe je t zelf. Lekker triest.
Maar goed, je komt de verkeerde nog weleens tegen

Terug
Naar boven