XXL Nutrition

Respect!

spaaik zei:
in plaats van personen die op de grond liggen een trap te geven, helpen wij ze altijd recht! Wij zijn immers beschaafde bodybuilders, verdorie!
[Abeelding niet meer beschikbaar]

mzzl maar weer.

The good old' days.. :D

Hoi ik ben marky, ik ben een vieze topickickende vishoer

Maar een mooie thread is het wel hehe :roflol:

wat is dat mysterieuze oli-gedoe nu toch eigenlijk ???

Oli was een member die keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer op keer de randjes opzocht en na 3 permbans (+ 43284327981984383427 permbans op even zoveel kloontjes) nu voorgoed weg is. :thumbup:

En doe eens niet zo topickicken... :mad:

nasty^PhysIc zei:
1 jaar geleden was ik nog een klein ventje, 65 kg, meer bot dan spier. In dicotheeken enz beukte iedereen mij aan natuurlijk beukte ik altijd wel terug, wat vaak uitdraaide op ruzie. Maar nu ****ing 1 jaar later, Als ik de discotheek in kom gaan ze gelijk aan de kant, de meesten durfen me nie eens aanteraken. Ik beuk nu ook altijd vaak overal doorheen. Ik kan haast nie meer wachten om er weer heen tegaan :D ( over 1 uurtje ga ik weer ) :cool:

Het is een FEIT, dat je met Bodybuilding Respect/Gezag krijgt van de mensen :p

Ik ga ook nog een aantal jaar door, ik ben helemaal weer gemotiveerd :D

Zo, JIJ ben STOER :cool:

:D

Ga zo door hé

Socrates zei:
He bro.. respect verdien je en dwing je niet af... en zal je een ding vertellen.. Ik kom op plaatsen waar het ook niet echt verstandig is om zomaar erop los te beuken... geloof me... ook al ben je 120 kilo met 5% vet...

Nog een andere tip.. ga nooit op iemands lengte/gewicht af en onderschat niemand... ken genoeg gasten die niet zo indrukwekkend ogen maar geloof me.. daar wil je zeker geen ruzie mee hebben...

Mee eens...afmeting/gewicht zegt niks.

Wat er tussen die twee oren zit bepaalt alles!

Wat een enorm dom topic.

Ik hoop maar dat die startpost niet serieus was, want ik vind het meer dan triest.

Blij te lezen dat er nog mensen met verstand zijn in tegen stelling tot de topic starter.

Grow up lad.. grow up..

nastyphysic, je komt in 1jaar 24kg spier aan, en een jaar later weeg je een kg minder ???
blessure ofzo?

24 kg in his nasty phucking dreams ja...

nasty^PhysIc zei:
1 jaar geleden was ik nog een klein ventje, 65 kg, meer bot dan spier. In dicotheeken enz beukte iedereen mij aan natuurlijk beukte ik altijd wel terug, wat vaak uitdraaide op ruzie. Maar nu ****ing 1 jaar later, Als ik de discotheek in kom gaan ze gelijk aan de kant, de meesten durfen me nie eens aanteraken. Ik beuk nu ook altijd vaak overal doorheen. Ik kan haast nie meer wachten om er weer heen tegaan :D ( over 1 uurtje ga ik weer ) :cool:

Nou doe je net overkomen alsof wanneer jij binnenkomt de hele zaal aan de kant gaat alsof ronnie coleman er met ontblood bovenlichaam loopt :rolleyes:

Deze startpost is echt de trieste die ik hier ooit gezien heb, vond ik destijds ook al, als je daar een kick van krijgt ben je gewoon echt een simpele ziel en je geeft met je primitieve apen gedrag bodybuilders die zich wel normaal kunnen gedragen een slecht naam

nasty^PhysIc zei:

Is goed dat je mij niet treft in de discotheek zo musculair ben je imo niet!
Typisch een geval van veel geblaat en weinig wol.
Ik vind als je je "massa" gebruikt om aandacht te krijgen erg zielig je traint toch voor jezelf?

Terug
Naar boven