Dani zei:
De MDMA thread zit blijkbaar nog hoog...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dani zei:

Tilio zei:

Lauw zei:Let maar eens op, de meeste mannen die op hoog niveau vechtsport beoefenen zijn vaak buiten de ring behoorlijk zachtaardig. Zeg maar gerust softies (maar dat ga IK niet tegen ze zeggen).
. De regel gaat dus niet altijd op, maar inderdaad zal wel samenhangen met de klassieke oosterse kijk op het zoeken naar verlichting langs de weg van de krijgskunst.frietbakker zei:ik kon eigenlijk wel altijd lachen om ***... zolang hij niemand beledigt moet het toch allemaal kunnen vind ik. Of je nu door zijn bullshit heen moet prikken of door dat van anderen die het wel goed menen te hebben... Maar dat is mijn mening hoor, ik bedoel niet iets op te starten ofzo
Ik vind regilio tuur dan ook niet echt zo’n goede bokser. Nee, dat is flauw. Tuur heeft zeker een “attitude-problem” (Tuur gooit zelf ook graag met engelse termen, vandaar).wazzup zei:Arnold van der Leyden was in de ring ook een softie vond ik en Regilio Tuur kan gerechterlijke bevelen overleggen die bewijzen dat hij buiten de ring om ook aggressief is. De regel gaat dus niet altijd op, maar inderdaad zal wel samenhangen met de klassieke oosterse kijk op het zoeken naar verlichting langs de weg van de krijgskunst.

Een echte alpha-mannetje zou niet de drang hebben deze opmerking te makenLauw zei:Ik ben ook een alpha-mannetje. Ik zit op de top van de apenrots, speel wat met m’n derde been (dat doen alpha-mannetjes) en kijk relaxed rondt of er nog vrouwtjesapen rondlopen die paringsbereid zijn. Het is niet eenvoudig om een alpha mannetje te zijn, maar iemand moet het doen.![]()

is ook al vaakgenoeg behandeld hier, maar groot zijn kan ook (onbedoeld) aanleiding zijn voor agressie. 
En gelijk val ik door de mand.Extreme Genes zei:Een echte alpha-mannetje zou niet de drang hebben deze opmerking te maken![]()
Lauw zei:En gelijk val ik door de mand.
Eigenlijk zoek ik ieder weekend ruzie. Dan zoeken ik en mijn maten iemand uit waarvan we 200% zeker weten dat we ‘m aankunnen (dat is vaak nog een hele zoektocht want we zijn nogal slappe mietjes). Als we dan eindelijk een slachtoffer hebben gevonden dan gaan we ‘m de rest van de avond jennen, maar wel op zo’n manier dat de uitsmijters het niet doorhebben. En als ons slachtoffer er dan iets van zegt dan gaan we ‘m duwen, net zo lang dat 1 van ons voldoende moed heeft verzameld (of heeft ingedronken) om het argeloze slachtoffer in de rug te trappen. En als hij dan op de grond valt dan schoppen we op ‘m in! Dat is echt wel lachen. Mijn maten en ik zijn echt wel de stoerste gangsta’s van de disco.

Lauw zei:En gelijk val ik door de mand.
Dan zoeken ik en mijn maten iemand uit waarvan we 200% zeker weten dat we ‘m aankunnen (dat is vaak nog een hele zoektocht want we zijn nogal slappe mietjes)

RichardV zei:Vind het niet belangrijk of iemand van 60 kg of van 150 kg mij voorbij wil. Als ze het netjes vragen of rustig de hand op de schouder leggen ga ik aan de kant. Gaan ze moeilijk doen, kan ik ook moeilijk gaan doen.

spaaik zei:wij doen dat ook, maar in plaats van op de persoon die op de grond ligt te trappen palen we hem!!
MrJ zei: