AndroidHealthClinic

resultaat na 1 jaar trainen.

ultraarjen

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m78
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
dit is het resultaat van mij na 1 jaar trainen, ik weeg 56 kilo en ben 1,73 cm.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rug ontspannend

Arm

rug aangespannen

wat vinden jullie van dit resultaat, mn benen train ik niet omdat ik graag alleen een mooi boven lichaam wil..

Sorry, dat ik het zeg, maar ik vindt dit gewoon zeer slecht.

Ga veel eten en begin serieus te trainen. 56kg bij 1.73 is zelfs ondergewicht.

Post over een half jaar weer een foto als je serieus hebt getraind.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry, dat ik het zeg, maar ik vindt dit gewoon zeer slecht.

Ga veel eten en begin serieus te trainen. 56kg bij 1.73 is zelfs ondergewicht.

Post over een half jaar weer een foto als je serieus hebt getraind.

wanneer zit ik ongeveer goed met mn gewicht en mn lengte?

Ligt eraan wat je doelen zijn.
Maar als dit 1 jaar trainen is heb je 1 jaar weggegooid van je leven.

hmm, kan iemand mij in een pb sture hoe ik het best kan trainen, hoevaak, hoeveel, en hoe mn voeding daar op moet zijn?

Kloon ?

Triest dit, en je benen niet willen trainen omdat je alleen mooi bovenlichaam wilt?
Je bent dan ook nog erg jong he....

Laatst bewerkt:
1,73 cm? ;)

meer eten, beter trainen, en ook je benen trainen.
Een goed bovenlijf met 2 sateprikkers als benen ziet er niet uit. En zeg nou niet dat je benen al gespierd zijn, want dat zijn ze niet...

Stickies lezen zal je al veel van leren... maar betwijfel het of je je wel wilt verdiepen en beter resultaat wilt boeken?

Dit is helemaal niets... Beter wacht je nog gewoon 2 jaartjes en dan vol knallen.

Ik zie dat je pas 14 bent. Op die leeftijd wordt je niet zo snel groot, en dat maakt eigenlijk niks uit. Als jij dat jaar plezier gehad hebt aan het trainen is je doel behaald. Echt trainen om de resultaten is meer iets voor je als je een paar jaar ouder bent.

Kerel je lijkt Mike 'The Situation' wel, kijk minder naar Jersey Shore

eigelijk wil ik zoals ronnie worde van jersey shore :p
maarja dat gaat nog wel ff duren maar hoop dat het me lukt!:D

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:45 ----------

Ik zie dat je pas 14 bent. Op die leeftijd wordt je niet zo snel groot, en dat maakt eigenlijk niks uit. Als jij dat jaar plezier gehad hebt aan het trainen is je doel behaald. Echt trainen om de resultaten is meer iets voor je als je een paar jaar ouder bent.

ja ik heb dat jaartje heel veel plezier gehad, maar de fitness instructeur en heel veel vrienden zeggen dat ik wel IETSJES breder ben geworde, en ik beschouw dit jaartje meer als een opwarm jaaartje zodat ik er nu vol tegenaan kan knallen! :D

WTF!!!!!!! Waarom heb je niet meegedaan aan de DBB contest? Ik schat je zeker in voor de top 3....

Gast je bent 14, elke verbetering = goed. Zorg dat je vanuit hier gewoon op je gemak progressie maakt. Als je eenmaal 16/17 bent kan je dan voluit gaan en zul je zien wat voor een beest je kan worden.

hoeveel kg ben je aangekomen in dat jaar, en hoeveel cm in lengte gegroeid?

hoe zag je trainingschema eruit, drink je wel genoeg chocomel?

ja ik heb dat jaartje heel veel plezier gehad, maar de fitness instructeur en heel veel vrienden zeggen dat ik wel IETSJES breder ben geworde, en ik beschouw dit jaartje meer als een opwarm jaaartje zodat ik er nu vol tegenaan kan knallen! :D
Mooi dat je gemotiveerd bent!
Misschien wil je vertellen wat je op een dag eet (ff verdelen in de maaltijden zodat het overzichtelijk is). En hoe je trainingschema eruitziet.
kunnen we je helpen betere resultaten te behalen

Mooi dat je gemotiveerd bent!
Misschien wil je vertellen wat je op een dag eet (ff verdelen in de maaltijden zodat het overzichtelijk is). En hoe je trainingschema eruitziet.
kunnen we je helpen betere resultaten te behalen

voedingsschema
sochtens 10 uur: 2 boterhammen met worst en een glas melk.
smiddags 12 uur: 2 boterhammen met worst en een glas melk.
smiddags 2 uur: 2 boterhammen met pindakaas en een glas melk
smiddags 4 uur: 2 boterhammen met pindakaas en een glas melk.
savonds half 6/6 uur: avond eten met extra veel aardappels en vlees.
savonds rond 10 uur: een bak cornflakes
voor het slapen gaan: een bak magere kwark.

trainingschema

maandag sportschool: borst, rug, schouders biceps

woensdag thuis: opdrukken (3 setjes van 20x), dumbbell curl (5 setjes (5 kilo-7,5 kilo- 10 kilo- 7,5 kilo- 5 kilo) pull ups, 3 setjes till failure, dumbbell row 4 setjes 15kg.

vrijdag thuis: opdrukken (3 setjes van 20x), dumbbell curl (5 setjes (5 kilo-7,5 kilo- 10 kilo- 7,5 kilo- 5 kilo) pull ups, 3 setjes till failure, dumbbell row 4 setjes 15kg.

is dit een beetje goed of helemaal niet?

Als je toch al bij een gym bent kan je beter daar trainen. Opdrukken is leuk, maar nu je dat al een jaar gedaan hebt, heb je daar echt helemaal niks meer aan.
Gewoon 3x in de week naar de gym een en een fullbody schema volgen. Zoek maar op het forum naar een fullbody schema wat je wat lijkt..

Over je voeding: tsja je eet misschien ietsje meer dan je leeftijdsgenootjes, maar als je spieren wilt bijkomen moet je meer eten. Ook vooral meer eiwitten.
Eet om 12uur bv 3 eieren met brood in plaats van met worst.
En om 2 en 4 uur een blikje tonijn op je brood.
Of je eet een extra bord warm eten...
Bij je ontbijt brinta of havermout in plaats van brood.
En vergeet ook de groenten en fruit niet he, ook belangrijk

Terug
Naar boven