Stam
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 136
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vandaag ****ing reverze
nu ff slapen, kwart over 3 mn bus pakken en dan 7 uur in antwerpen en dan nog ff met metro en dan party time!![]()

Gaat gaan slapen , morgen reverze!
Voor degene die gaan , ik ga op de eerste verdieping staan.. Zwarte tshirt met witte letters.. FLEXIN TIME

VIP = Andere zaal.. Eerste verdieping is voor normaal ticket hooryaaaaaaay
---------- Toegevoegd om 00:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:21 ----------
Ik heb geen vip dus ik kom niet op de eerste verdieping![]()
Ik ben rond hetzelfde uur als jou aan het sportpaleis dan.. Goed rondchecken..vandaag ****ing reverze
nu ff slapen, kwart over 3 mn bus pakken en dan 7 uur in antwerpen en dan nog ff met metro en dan party time!![]()
VIP = Andere zaal.. Eerste verdieping is voor normaal ticket hoor
---------- Toegevoegd om 08:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:19 ----------
Ik ben rond hetzelfde uur als jou aan het sportpaleis dan.. Goed rondchecken..
volgens mij heb je de beschrijving van vorig jaar gelezen.If you have a VIP ticket, you have to enter through the separate VIP ENTRANCE located at the Sportpaleis. Follow the VIP signing. At the VIP entrance you will get a VIP wristband. There’s a special VIP-deck in both areas.
Lockers are Free for all visitors with a VIP ticket, but you need to pay a warrant of 5 Euro. If you return the key, you get your warrant back. The Lockers are located at the 2nd floor. Please follow the signs. You have to Return to the 1ste floor for the VIP Deck
De mensen met origineel ticket kunnen ook naar Lotto arena gaan..
Mensen denken dat Lotto arena alleen voor vip is , er is een gedeelte alleen voor VIP ja maar dat zal het eerste verdiep niet zijn want dan is er zeker geen plaats voor al het volk..
---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------
Reverze 2011: Alles wat je moet weten
Komend weekend staat de Sportpaleis te Antwerpen in het teken van een nieuwe editie van Reverze. Bass Events heeft vandaag de laatste informatie voor dit feest online gezet.
Alle tickets voor Reverze zijn uitverkocht! Er zijn dus geen tickets meer beschikbaar, ook niet aan de deur. Bass Events raadt aan geen tickets te kopen op de zwarte markt. Alle tickets worden gescand op authenticiteit! Valse tickets worden geweigerd en bezitters of verkopers ervan kunnen gerechtelijk worden vervolgd.
NORMALE INGANG / NORMALE TICKETS
ALLE Regular tickets komen binnen via de hoofdingang van het SPORTPALEIS EN/OF de LOTTO ARENA. Met je ticket heb je toegang tot beide areas.
VIP INGANG @ SPORTPALEIS / VIP TICKETS
Als je een VIP ticket hebt, heb je toegang tot een aparte VIP INGANG in het Sportpaleis. Volg de VIP bordjes. Aan de VIP ingang zal je een VIP bandje krijgen. Er is ook een speciaal VIP deck in beide areas.
. En zover ik weet is het vip deck op de eerste verdieping, maar we zullen zien
Ik ben het zeker want ik ken zelf veel dj's die daar draaien aangezien mijn neef ook een bekende dj is.. Er zal een klein deel voor VIP zijn in de twee areas.. Maar gans de eerste verdieping kan no way want daar kan enorm veel volk..Een vip deck is geen aparte zaal he. En zover ik weet is het vip deck op de eerste verdieping, maar we zullen zien
---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------
Jij bent zelf afgelast
Ik ben het zeker want ik ken zelf veel dj's die daar draaien aangezien mijn neef ook een bekende dj is.. Er zal een klein deel voor VIP zijn in de twee areas.. Maar gans de eerste verdieping kan no way want daar kan enorm veel volk..
half 4 worden we gebracht naar station, 4 uur trein, half 5 arnhem, half 7 roosendaal, 7 uur antwerpen en dan met de metro, ben je mooi 8 uur daar, moet dus over uurtje al weg zijn dus![]()