Fitness Seller

Reverze

• Topic Starter Topic Starter
It takes the evil inside me, my lightning on the ground. Heavy noises are taking you under... this is the sound, THE SOUND OF THUNDER!

sjeezus hebben ze die gedraait?
dat nummer draaien ze echt te vaak

ik liep trouwens heel ff rond, kom ik toevallig langs evil activities
hoor ik 1 nummer: Nobody said it was easy

-.-

sjeezus hebben ze die gedraait?
dat nummer draaien ze echt te vaak

ik liep trouwens heel ff rond, kom ik toevallig langs evil activities
hoor ik 1 nummer: Nobody said it was easy

-.-

Sound of the thunder is al bijna 2 jaar mijn favo track, dus die kan ik niet te vaak horen.:o

omfg, ben je veel op de main geweest? of alleen maar lotto arena.

• Topic Starter Topic Starter
Sound of the thunder is al bijna 2 jaar mijn favo track, dus die kan ik niet te vaak horen.:o

omfg, ben je veel op de main geweest? of alleen maar lotto arena.

alleen lotto

ongeveer
totaal: 30 min sportpaleis

Korsakoff & Outblast was heerlijk!

Laatst bewerkt:
Niemand mij gezien ? Zwarte trui enzo lol.. Het was warm yo ,

Niemand mij gezien ? Zwarte trui enzo lol.. Het was warm yo ,

Ik heb nog op de eerste verdieping rond gelopen, maar zag niemand die aan jou beschrijving voldeed:o.

Paris en ik zagen op een gegeven moment wel een gast, stretch in zijn oren ong nog zo groot als jou. Ze zegt tegen mij, kijk eens wat er op zijn shirt staat, maar ik wist al dat jij het niet was, deze gast was veel te mager lol:p

epic trollahz

u tell me?

ook niet slim jij :P

Zo net wakker, we waren er rond 11 uur moesten we nog heel lotto arena doorlopen naar het sportpaleis. Beetje onduidelijk :(. Kwart voor 12 opzoek naar paris, sta ik waar ze zegt dat ze staat, staat ze facking boven me :roflol:. Vanaf dbstf kwam ik lekker los en toen nog lekker gerossed tot half 6. Was weer super nice:D

Geen pics van paris voor jullie.

/out

jij snapt er helemaal niks van :rolleyes:

jij snapt er helemaal niks van :rolleyes:

Klopt, iedereen moet dezelfde smaak hebben. :roflol:

Vanaf mij eerste hardstyle feest ben ik al fan van dbstf. Ze zijn wel wat commercieel maar de hele hardstyle scene gaat die kant op:rolleyes:.

Ik vind vrijwel alle nummers van hun goed, als je dan zelf zon k*t opmerking moet komen, maar ach...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 16:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

Nee ik heb gewoon geen idee waar je het over hebt. Wat probeer je me te laten zeggen?

je vergeet dat bijna elke set bijna hetzelfde is :o

Klopt, ze hebben aardig wat vaste nummers. Mijn laatste hardstyle feest was 5 years of bassevents.

Dat was 16 oktober:rolleyes:, denk je nog dat ik dan precies weet hoe hun set eruit zag? Afgelopen zomer had ik ze 3 weken achterelkaar kunnen horen, maar ben toen ook 2 keer naar een andere area gegaan.

Zelfde geld voor een zatox, ran-d, frontliner, zany etc. Die hoef ik ook geen 3x achter elkaar te horen. Ze hebben allemaal hun eigen nummers die elke set wel voorbij komen. De een iets meer dan de ander maargoed.:p

En dj's krijgen nieuwe nummers, oudere nummers vallen weg dus vind het wel meevallen verder met zelfde sets altijd;)

Laatst bewerkt:
Ik heb nog op de eerste verdieping rond gelopen, maar zag niemand die aan jou beschrijving voldeed:o.

Paris en ik zagen op een gegeven moment wel een gast, stretch in zijn oren ong nog zo groot als jou. Ze zegt tegen mij, kijk eens wat er op zijn shirt staat, maar ik wist al dat jij het niet was, deze gast was veel te mager lol:p
Ik had een zwart trui met een V.. Kwamen paar stukken van mijn witte letters van mijn tshirt uit.. 10mm stretch met witte diamante :D
Ik heb jullie denk vlug even gezien , Paris had iets wit aan ?

Ik had een zwart trui met een V.. Kwamen paar stukken van mijn witte letters van mijn tshirt uit.. 10mm stretch met witte diamante :D
Ik heb jullie denk vlug even gezien , Paris had iets wit aan ?

Ze had idd iets wits aan. Weet alleen niet of je mij hebt gezien of een van der vrienden?

Sowieso heb ik jou niet gezien, niemand van dbb trouwens(behalve paris)

Is spijtig.. Ik heb alleen paris gezien.. Blond haar , krulachtig ?

Blond haar, nee geen krul. zo stijl als het maar kan:p.

Denk sowieso niet dat je der hebt gezien want dan wist je het wel zeker. Althans die tats vallen best op;)

Terug
Naar boven