AndroidHealthClinic

Reverze

• Topic Starter Topic Starter
ja maar 1 jaar verschil boeit niet zo. je mag toch ook een kopie van je id gebruiken?

jawel, maar ben pas 1 van de 4 grote feesten gecontrolleerd, maar dat kan per persoon verschillend zijn....
dr zijn zat die niet oud genoeg zijn, maar kan zo zijn dat ze je niet binnen laten :D

jawel, maar ben pas 1 van de 4 grote feesten gecontrolleerd, maar dat kan per persoon verschillend zijn....
dr zijn zat die niet oud genoeg zijn, maar kan zo zijn dat ze je niet binnen laten :D
als ik nou mn id scan de 1995 verander naar 1994 en dan uitprint?

kopie is niet geldig als het goed is

rijbewijs of ID of paspoort
misschien nog wat andere pasjes maar kopie mag niet ;)

je hebt een aardige kans dat je m geeneens hoeft te laten zien, maar als jij t erop wilt gokken; be my guest :D
ik ga het erop gokken, maar niet bij reverse. ik vind het zoiezo al gaaf dat je in be geen 18 hoeft te zijn :D hoef ik geen 2 jaar meer te w8en op datgene wat ik zo graag wil :D

ik ga het erop gokken, maar niet bij reverse. ik vind het zoiezo al gaaf dat je in be geen 18 hoeft te zijn :D hoef ik geen 2 jaar meer te w8en op datgene wat ik zo graag wil :D

Waarom niet bij Reverze?
Het ziet er naar uit dat ik een ticketje ga overhebben, verdomme.

reverze , hakkerakketakke !

t gaat moelijk worden om mn ouders in zo'n korte periode over te halen. maar waarom kun je niet? en tot hoelaat duurt t?

Ik kan wel ;) Moest ticketje voor een vriend van me regelen nog, maar ondertussen heeft hij zelf al eentje naar het schijnt. Weet vanavond meer.

Ik kan wel ;) Moest ticketje voor een vriend van me regelen nog, maar ondertussen heeft hij zelf al eentje naar het schijnt. Weet vanavond meer.

nja heb je geluk dat t bijna is uitverkocht, mss dat je m nog via internet kan verkopen

Bwaaa ik heb er echt zin in :D

Aanwezig :)

Terug
Naar boven