AndroidHealthClinic

Reverze

Heb 1 ticket te veel, iemand interesse?

20euro

Laatst bewerkt:
:roflol:Kaartje kost al 45 euro zo, laat staan als hetr zo is uitverkocht:P
Reverze Update : No more e-tickets (online) available ! The very last tickets are available at Free Record Shop, FNAC or Toff Music.

Mijn doel was dan ook, om heb dan weer goed door te verkopen. :)

• Topic Starter Topic Starter
das gay. of je verkoopt het gwn voor de normale prijs of iets meer of je gaat gwn zelf. stel je voor dat iedereen dit zou doen...

dan krijg je bijna hetzelfde als qlimax ;)

iemand had 4 extra kaartjes gekocht en 100 per stuk weer door verkocht

k vind t lelijk als je zoiets doet :)

Ahem, ik ga zo hard herkend worden door mijn tattoo xD

EN OMGOSH, IK WIL NU AL :D

Ahem, ik ga zo hard herkend worden door mijn tattoo xD

EN OMGOSH, IK WIL NU AL :D

Dat denk ik wel, maar reverze is druk, en je bent niet zo lang. dus in de drukte val je niet echt op. Daarnaast zijn er nog zon 4000 Chicks ofzo dus denk dat misschien 1 iemand buiten mij je zou herkennen.

Doe je een typisch belgische chickies outfit aan of?

Dat denk ik wel, maar reverze is druk, en je bent niet zo lang. dus in de drukte val je niet echt op. Daarnaast zijn er nog zon 4000 Chicks ofzo dus denk dat misschien 1 iemand buiten mij je zou herkennen.

Doe je een typisch belgische chickies outfit aan of?

Ik heb geen idee wat ik aanmoet. Kaalgeschoren chick van mijn werk gaat ook en die gaat in zo'n typsch slettenoutfitje, jakkiebah enzo.
Wat moet ik aan dan?

We are proud to announce that for the 6th year in a row, Reverze is completely SOLD OUT !

helemaal uitverkocht!

Ik heb geen idee wat ik aanmoet. Kaalgeschoren chick van mijn werk gaat ook en die gaat in zo'n typsch slettenoutfitje, jakkiebah enzo.
Wat moet ik aan dan?

99% van de chicks uit belgie loopt er op feesten/discotheken bij in van die korte broekjes(even naam kwijt:o). Of mini rokjes oid.

mij hoor je niet klagen.

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

We are proud to announce that for the 6th year in a row, Reverze is completely SOLD OUT !

helemaal uitverkocht!

Mooi dan kan ik meer vragen aan me vrienden voor de kaartjes.

U MAD?

j/k

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Even zoeken.

Staan blijkbaar geen foto's op haar facebook, en weet de naam van haar vriend niet direct. Sowwie!

Paris zet foto van een vriendin op dbb.

Dbbers gaan uitvogelen wie vriendin is,

Dbbers vogelen uit wie haar vriend is.

Dbbers vogelen uit welke chicks er allemaal vrienden mee zijn op facebook

Dbbers vinden een selectie van 5 meisjes die Paris zouden kunnen zijn.

Dbbers zetten foto's van paris en 4 andere chicks op dbb.

:o

Je denkt nog niet helemaal als een man he :P

Laatst bewerkt:
99% van de chicks uit belgie loopt er op feesten/discotheken bij in van die korte broekjes(even naam kwijt:o). Of mini rokjes oid.

mij hoor je niet klagen.

---------- Toegevoegd om 19:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Mooi dan kan ik meer vragen aan me vrienden voor de kaartjes.

U MAD?

j/k

---------- Toegevoegd om 19:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Paris zet foto van een vriendin op dbb.

Dbbers gaan uitvogelen wie vriendin is,

Dbbers vogelen uit wie haar vriend is.

Dbbers vogelen uit welke chicks er allemaal vrienden mee zijn op facebook

Dbbers vinden een selectie van 5 meisjes die Paris zouden kunnen zijn.

Dbbers zetten foto's van paris en 4 andere chicks op dbb.

:o

Je denkt nog niet helemaal als een man he :P

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :o
Ik ga echt geen minirokje aandoen he, dan vraag ik -volgens mijn vrienden- om verkracht te worden.

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU :o
Ik ga echt geen minirokje aandoen he, dan vraag ik -volgens mijn vrienden- om verkracht te worden.

Wat doe je dan normaal aan naar feesten, met uitgaan:o.

Skinny jeans is ook nice:o:o, liefst wit:o:o:o

:o:o:o:o

Overigens snap ik de uitspraak van je vrienden niet echt aangezien 99% er in hotpants of minirokjes rondloopt

Terug
Naar boven