Fitness Seller

Rice naar Rice powder?

Raw25x

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Locked
Waardering
98
Lengte
1m88
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
als ik ongekookte rijst in de blender gooi, is dit dan het zelfde idee als rice powder? iemand die dit wel is heeft geprobeerd?

Snap dat het niet even fijn word maar je snapt het idee.

Nog nooit geprobeerd :) lijkt me wel niet zo lekker die harde rijststukken :)

Verteerd dat wel goed?

Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je het eerst koken en dan laten drogen. En dan pas blenden.

Lijkt me oo kniet ongekookt, ongekookte rijst eten is niet bepaald goed.

Rijst is onverteerbaar als het niet gekookt is geweest.

Rice powder is rijst dat is voorgekookt en daarna word gedroogd en gemalen.

Ik gebruik hem zelf ook wel eens als alternatief voor Ultra FIne Oats en is een prima keus. Moet je het wel eers pre-cooken.

Vind rice poeder kopen wel handiger dan zelf rijst koken,drogen en malen :)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, ik weet genoeg.

Ik heb op body en fit shop pure rice powder besteld en ultra fine oats.
Ik zou je eerder de ultra fine mats aanraden.
Door het rijstleder te mengen in je shake krijgt het niet zo een aangename structuur en smaak.

Ik heb op body en fit shop pure rice powder besteld en ultra fine oats.
Ik zou je eerder de ultra fine mats aanraden.
Door het rijstleder te mengen in je shake krijgt het niet zo een aangename structuur en smaak.
True, maar ik wissel graag af. Ook omdat ik niet altijd die havermout wil, dat eet ik al genoeg. Dan is het prima te nemen ook

True, maar ik wissel graag af. Ook omdat ik niet altijd die havermout wil, dat eet ik al genoeg. Dan is het prima te nemen ook

Ja ik neem het rice powder nog wel omdat de smaak mij niet zo erg stoort en het een beetje een 'carb-boost' geeft tijdens het trainen.
En inderdaad altijd oats eten is ook niet alles. Je kan beter eens beide kopen en proberen voor het geld kan je niet sukkelen ;)

Ja ik neem het rice powder nog wel omdat de smaak mij niet zo erg stoort en het een beetje een 'carb-boost' geeft tijdens het trainen.
En inderdaad altijd oats eten is ook niet alles. Je kan beter eens beide kopen en proberen voor het geld kan je niet sukkelen ;)
Zo is het maar net. Zilvervliesrijst bevat ook wel weer vitamines die bijv. havemrout minder hebben. Afwisselen is altijd goed ;)

Ik doe altijd beide samen in de whey isolaat. Proef je het verschil ook niet meer.

Terug
Naar boven