MuscleMeat

Riggard's Doggcrap log

Bezoekers in dit topic

Nette training en super goede notatie natuurlijk! :P
Ik ga je logje uiteraard weer volgen. Goed dat er nog een actief DC log blijft nu ik gestopt ben! :thumb:

Go, go, go internet held op sokken! ;)
 
mooie progressie man :thumbup:
 
zo, ik heb niet stil gezeten en heb inmiddels alweer 2 weken getraind volgens mijn nieuwe schema, maar dit is gewoon het vaststellen van de gewichten en is niet echt interessant voor m'n logje, gister heb ik voor het eerst weer strijd geleverd met het logboek, dit is het resultaat:
  • incline smith benchpress (11-20 rp) 67.5kg/7+3+2=12rp (65kg/13rp)
  • dumbbell shoulder press (15-30 rp) 24kg/10+5+2=18rp (24kg/14rp)
  • skull crusher (15-20 rp) 40kg/11+4+3=18rp (40kg/15rp)
  • hammer pulldown machine (11-15 rp) 60kg/11+4+2=17rp (52.5kg/24rp)
  • seated hammer cable rows (12 r) 44.5kg/7reps (41kg/8 reps)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

foto die ik zojuist (koud) heb genomen.
 
Gaat echt hard :D beetje op symmetrie werken nu ?
 
Gaat echt hard :D beetje op symmetrie werken nu ?
symmetrie?

hehe in eerste instantie wil ik gewoon nog wat massa winnen, 10 a 15kg zou me goed staan denk ik, maar dat is zaak voor na de zomer.
symmetrie ben ik op het moment nog niet zozeer mee bezig, eerst massa, dan symmetrie vind ik.
verder probeer ik elk schema wel ietwat nadruk te leggen op bepaalde achterlopende spiergroepen, volgend schema ga ik vooral nadruk op m'n achterkant en zijkant schouders leggen en wat nadruk op de triceps (die lopen erg achter, maar ik heb nu wel goede oefeningen dus ze gaan wel goed vooruit), dit schema heb ik niet echt bepaalde spiergroepen waar ik de nadruk op leg.

maar op welk punt vind jij dan dat ik nadruk moet leggen als ik aan symmetrie ga werken?
 
Back
Naar boven