Fitness Seller

rijst en kip, word er HELEMAAL GEK VAN!!

Ik doe tussen mijn wraps vaak het volgende (2 varianten):

kwark - gerookte zalm - komkommer

kwark - tonijn - tomaat en ijsbergsla

De wrap voor de helft insmeren met kwark, goed beleggen met de rest.
vervolgens oprollen en zilverpapier er rond.

Er zijn alternatieve zat om te eten, altijd dezelfde meal eten, waarom zou je dat doen ...
Als carb bron, (volkoren) pasta - brood - bulgur - (zoete) aardappel

Eet je die wraps gewoon zo uit het pakje? Zonder ze eerst in de over of magnetron te doen?

Goeie tips mannen

Hebben jullie voor mij ook nog wat tips,
kan wel een nieuw topic openen, maar dit topic is bijna hetzelfde.

Ik maak normaal voor de hele week rijst / kip / groenten of pasta / of pannenkoeken soms (bulk)
Ben dit nu ook helemaal zat en wil voor tussen de middag eens wat anders.

Ik lees in dit topic wraps met zalm ?
Als je die voor de hele week klaar maakt, zijn dit wel genoeg khy als je dit vergelijkt met een bak rijst?
Eerder een vette hap toch?

Ik ga nu een keer een wereldgerecht van knorr maken en dit in 5 porties verdelen,
tenminste weer wat anders, maar toch ook met rijst en noten (kip siam)

Hebben jullie nog andere ideeën voor een middagmaaltijd die ik kan maken en in 5 porties kan verdelen?
(bulk)

Krijg spontaan trek!

Of je neemt een paar broodjes met kaas/ei/vlees mee,

paar gekookte eitjes

pak melk,

salade

pasta

pannenkoeken,

althans, dingen die je lekker vindt en in je schema/voeding passen, ipv als een autist elke dag bakjes kip met rijst mee te nemen omdat iedereen op dbb dat doet.

Of je neemt een paar broodjes met kaas/ei/vlees mee,

...

althans, dingen die je lekker vindt en in je schema/voeding passen, ipv als een autist elke dag bakjes kip met rijst mee te nemen omdat iedereen op dbb dat doet.

Maar hoeveel van deze "iedereen" eet werkelijk dagelijks bakjes kip met rijst ;).

@TS: Probeer je kip eens een tijdje te laten marineren in bijv. soja saus, een klein beetje rijstwijn of maak het wat malser met wat soda alvorens het op te bakken. Veel dingen welk goed helpen om kip een stuk smakelijker te maken dan simpelweg droog gebakken in een scheut olie.

Ook lekker kip in de oven gegaard met een scheutje olie, wat roomboter (voor de kleuring), en bijv. wat oregano en tijm. Door de langzaam te garen in de oven houd je snel een lekker sappig stukje kip over.

Maar hoeveel van deze "iedereen" eet werkelijk dagelijks bakjes kip met rijst ;).

Het leek me sterk dat OP zelf bedacht heeft om bakjes rijst met kip mee te nemen, omdat het ten eerste niet erg conventioneel is en ten tweede omdat het m de strot uit komt.

zelf maak ik vaak JERK chicken heerlijk! haal altijd wat potjes uit engeland van duns river

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

wel erg heet !

Koop een hele zooi kruiden en sauzen en realizeer je ook dat je best af en toe pizza kan eten zonder ineens al je gains te verliezen en 30% bodyfat te worden.
there's more to life than rice.

kipgehakt is voor mij de oplossing. Hapt makkelijk weg, blijft redelijk sappig want je hebt niet van die grote droge brokken, en de voedingswaarde blijft hetzelfde.

pasta met tonijn eronder.

pasta met kip.

kip kan je ook op 1001 manieren klaarmaken :)

Maak nasi, bak de kip ipv koken zoals velen doen en voeg groentes toe.

Wat je ook kan doen:

Nasi goreng (zakje met soort sambal shit) toevoegen aan kip en groente (aan het einde wanneer je kip al gebakken hebt en de groente gaat doen). Daarna alles bij de rijst.

Kip in olie bakken (groot vuur, geen pan met anti aanbak bullshit want da moede nie hebben) (600 gram is in 1/4 delen dan bakken, aangezien alles tegelijk = kip koken.).

Gesneden rauwe kip met 4 eetlepels chinese soja saus 30 minuten in de koelkast zetten.

Dit is hoe ik het maak en geniet er nog elke dag van. Beste maaltijd van de dag:)

Maar ik heb dan ook een magnetron die ik mag gebruiken op school :o

rijst met tonijn ipv kip?
met nog een beetje witloof ertussen vind ik dat heerlijk.

Terug
Naar boven