XXL Nutrition

Review ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Hardcore! Snel lager vetpercentage!
    -Fantastische energie
    -Onderdrukt de eetlust
    -Nieuwe generatie fatburner
    -2 maanden verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? /
  • Hoe is de smaak van dit supplement? /
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht?[Link niet meer beschikbaar]
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis shakebeker, levering en samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, zie onder.

Mijn review:

Tijdje geleden heb ik me Ripped aangeschaft, voor die 15 euro kan je niet sukkelen dacht ik. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over Ripped, zeker gezien de prijs. Wat supplementen betreft kan ik me erg vinden in de "no bullshit" manier van denken: basic ingrediënten in een normale dosering, meer heb je echt niet nodig.

In tegenstelling tot bijna elke andere fatburner, is dat precies wat je met ripped krijgt. Er zitten alleen ingrediënten in die een bewezen werking hebben. Bovendien krijg je er een energieboost van, er zit een flinke dosis cafeïne in.Het geeft geen extreme energierush waardoor je hartslag meteen veel te hoog is, zoals je ook weleens hebt met sommige fatburners. Dat vind ik zeker positief.

Over het feit dat Ripped als fatburner wel degelijk iets doet, is eigenlijk weinig discussie mogelijk. De meeste ingrediënten hebben een bewezen werking. Het product komt niet met een nieuw, speciaal ingrediënt dat zogezegd een wonder middel is, het bundelt gewoon de krachten van aantal ingrediënten die een bewezen vetverbrandende functie hebben, dit vind ik ideaal.

Samengevat:

- Verhoogt de vetverbranding
- Ingrediënten met een bewezen werking
- een energie rush die niet overdreven is, net goed
- Slechts één capsule per dag
- je komt 2 maanden toe met één verpakking
- prijs: erg goedkoop
- onderdrukt hongergevoel

4b06beb24b870314fc3662dcd6796091.jpg

Of in de off season wanneer je je percentage op makkelijker op pijl wil houden. Morgen start ik ermee.

Heb er gister stiekem 1 genomen om te voelen wat t deed.
Ik voel t wel zeker hoor, maar niet op een vervelende manier.
Positieve energie.

Ben erg benieuwd hoe straks met me dieet gaat helpen :)

Heb er gister stiekem 1 genomen om te voelen wat t deed.
Ik voel t wel zeker hoor, maar niet op een vervelende manier.
Positieve energie.

Ben erg benieuwd hoe straks met me dieet gaat helpen :)

Ook ik ben benieuwd:D Laat ff weten wat je er van vindt!

Eldert

Ik persoonlijk vond dat je dez wel in het rijtje mag plaatsen van hypershred en hydroxycut

Ripped! absolute nr.1

Ripped! is de nr. 1 Fatburner voor vetverlies en heerlijke energie

Zijn er keiharde resultaten geboekt via dit middel? Vetpercentages met succes verlaagd?

Heb alle reviews gelezen.

Hij is besteld.

Laatst bewerkt:
Net eentje binnen bij ochtendeten
Ben curieus of straks mijn hart in mijn keel zit zoals bij dexaprine
Hoop dat ik minder gejaagd ben en rustiger kan spreken maar heb wel het gevoel dat dexaprine werkt na een weekje

Nu dus ripped testen

Vandaag eerste keer genomen
Was dexaprine gewoon
Heb mijn hart niet voelen kloppen in mijn keel en geen opgejaagd gevoel
2 uur na inname even iets gevoeld maar was snel weer weg
Nu zijn we 8 uur verder
Nu afwachten of het vet verdwijnt....

Ben benieuwt naar je bevindingen en updates

Houd ons op de hoogte. De Ripped! vliegt echt over de inpaktafel. Het lijkt wel of iedereen Ripped! gebruikt en sommige gewoon voor de energie.

Ralf

is Ripped ook belastend voor de lever?

Heeft het zin ripped te nemen te nemen als je aan het bulken bent >3200 kcal

Je zou het kunnen doe om je vp op peil te houden zodat deze niet te veel mee bulkt.

Ik merk totaal niks van ripped in tegenstelling tot dexaprine, ik hou wel van dat opgejaagde gevoel.. Misschien per mens verschillend

Ik merk totaal niks van ripped in tegenstelling tot dexaprine, ik hou wel van dat opgejaagde gevoel.. Misschien per mens verschillend

Ja, Ripped! is rustiger als Dexaprine. :) Wat je fijner vindt is erg persoonlijk.

#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!

Probeer Perfect Protein met 65% korting! Binnenkort introduceren wij onze nieuwe eiwitshake Perfect Protein!
U kunt nu alle heerlijke Smoothie smaken zeer voordelig proberen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ripped! is een behoorlijk "cleanere/schonere" fatburner als dexaprine zou ik zeggen. Dat betekent overigens niet dat het niet zou werken - het is meer persoonlijke voorkeur. Zelf gebruik ik ze beide -maar niet op dezelfde dagen; het hangt af van de intensiteit van de trainingsdagen. De mentale boost van Ripped! is iets milder dan bv dexaprine en dat is een stuk prettiger op de niet all-out dagen waar je toch een extra energie boost wilt. Er zitten genoeg (bewezen werkzame) ingrediënten in om het een succesvol product te maken wanneer je voedingspatroon verder in orde is. En zeer prettig is het eetlust onderdrukkende effect. Ik zal het dus weer gebruiken bij mijn volgende cut :)

Terug
Naar boven