MuscleMeat

Review ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Hardcore! Snel lager vetpercentage!
    -Fantastische energie
    -Onderdrukt de eetlust
    -Nieuwe generatie fatburner
    -2 maanden verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? /
  • Hoe is de smaak van dit supplement? /
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht?[Link niet meer beschikbaar]
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis shakebeker, levering en samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, zie onder.

Mijn review:

Tijdje geleden heb ik me Ripped aangeschaft, voor die 15 euro kan je niet sukkelen dacht ik. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over Ripped, zeker gezien de prijs. Wat supplementen betreft kan ik me erg vinden in de "no bullshit" manier van denken: basic ingrediënten in een normale dosering, meer heb je echt niet nodig.

In tegenstelling tot bijna elke andere fatburner, is dat precies wat je met ripped krijgt. Er zitten alleen ingrediënten in die een bewezen werking hebben. Bovendien krijg je er een energieboost van, er zit een flinke dosis cafeïne in.Het geeft geen extreme energierush waardoor je hartslag meteen veel te hoog is, zoals je ook weleens hebt met sommige fatburners. Dat vind ik zeker positief.

Over het feit dat Ripped als fatburner wel degelijk iets doet, is eigenlijk weinig discussie mogelijk. De meeste ingrediënten hebben een bewezen werking. Het product komt niet met een nieuw, speciaal ingrediënt dat zogezegd een wonder middel is, het bundelt gewoon de krachten van aantal ingrediënten die een bewezen vetverbrandende functie hebben, dit vind ik ideaal.

Samengevat:

- Verhoogt de vetverbranding
- Ingrediënten met een bewezen werking
- een energie rush die niet overdreven is, net goed
- Slechts één capsule per dag
- je komt 2 maanden toe met één verpakking
- prijs: erg goedkoop
- onderdrukt hongergevoel

4b06beb24b870314fc3662dcd6796091.jpg

Het werkt heel goed. Ik had voorheen dexprine waar ik heel tevreden over ben maar ripped doet daar geheel niets aan onder...ja de prijs:)

Wellicht heb ik er overheen gelezen of lees ik er overheen, maar is het na de 2 maanden gewoon mogelijk om aan een nieuwe verpakking te beginnen?

Ik denk ook best da je na 2 maanden ff pauzeert, de werking blijft trouwens niet hetzelfde. Na een tijd wen je aan de caffeine en is de werking ook minder. Het enige wa je daaraan kan doen is of meer caffeine pakken of even volledig stoppen ;-)

Ik denk ook best da je na 2 maanden ff pauzeert, de werking blijft trouwens niet hetzelfde. Na een tijd wen je aan de caffeine en is de werking ook minder. Het enige wa je daaraan kan doen is of meer caffeine pakken of even volledig stoppen ;-)

Is inderdaad een optie, als je echt de ''rush'' wil blijven voelen:)

Eldert

Ik vind persoonlijk de rush niet nodig mbt dit product. Gaat me om de vetverbrandende werking.

Ripped is inmiddels lekker bezig me kerst kilos eraf te branden.

Eerste kilo was er in ieder geval binnen paar dagen al af

Ideaal verhoogt het aantal calorieën wat je normaal verbrand en zo verlies je mooi wat extra

Ripped is inmiddels lekker bezig me kerst kilos eraf te branden.

Eerste kilo was er in ieder geval binnen paar dagen al af
Denk eerder dat die eerste kilo gewoon vocht/darm inhoud etc is.. :). Is meestal na een dag of paar dagen meer eten, even aankomen en daarna is het er weer af.

Denk eerder dat die eerste kilo gewoon vocht/darm inhoud etc is.. :). Is meestal na een dag of paar dagen meer eten, even aankomen en daarna is het er weer af.

Ja de aller eerste kilo zal wel, maar ik ga inmiddels best lekker hoor momenteel, heb al minder bf dan voor de kerst.

Continuiteit is heel belangrijk! Het tijdelijk meer eten kan ook in comb met bijv ripped je stofwisseling aanzwengelen. Kijk niet naar gewicht maar naar de spiegel.

Ben zelf ook weer begonnen met de Ripped vandaag! Een steuntje in de rug om er weer vol tegenaan te gaan:)

Doet zijn werk. Goed product als je aan het cutten bent. Zonder Ripped! verloor ik in 4 weken 3 kg, met ripped in 4 weken bijna 6 kg. Dus het dubbele. Natuurlijk wel in combinatie met een goed dieet. Eind jan weer op de weegschaal, kijken wat er dan weer af is.

Enige "minpunt"; de energierush die ik in het begin had voel ik niet meer.

Doet zijn werk. Goed product als je aan het cutten bent. Zonder Ripped! verloor ik in 4 weken 3 kg, met ripped in 4 weken bijna 6 kg. Dus het dubbele. Natuurlijk wel in combinatie met een goed dieet. Eind jan weer op de weegschaal, kijken wat er dan weer af is.

Goed om te lezen! Die rush heb ik niet nodig dus mis het ook niet. Wanneer je het wel fijn vind kun je ripped innemen met caffeine.

Blij dat je zo tevreden bent, ga zo door!;)

Goed om te lezen! Die rush heb ik niet nodig dus mis het ook niet. Wanneer je het wel fijn vind kun je ripped innemen met caffeine.

Is inderdaad iets persoonlijks.. wat minder stimulanten kan ook geen kwaad:)

Eldert

Terug
Naar boven