AndroidHealthClinic

Review ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? -Hardcore! Snel lager vetpercentage!
    -Fantastische energie
    -Onderdrukt de eetlust
    -Nieuwe generatie fatburner
    -2 maanden verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? /
  • Hoe is de smaak van dit supplement? /
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht?[Link niet meer beschikbaar]
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis shakebeker, levering en samples.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14.90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, zie onder.

Mijn review:

Tijdje geleden heb ik me Ripped aangeschaft, voor die 15 euro kan je niet sukkelen dacht ik. Ik moet zeggen dat ik behoorlijk tevreden ben over Ripped, zeker gezien de prijs. Wat supplementen betreft kan ik me erg vinden in de "no bullshit" manier van denken: basic ingrediënten in een normale dosering, meer heb je echt niet nodig.

In tegenstelling tot bijna elke andere fatburner, is dat precies wat je met ripped krijgt. Er zitten alleen ingrediënten in die een bewezen werking hebben. Bovendien krijg je er een energieboost van, er zit een flinke dosis cafeïne in.Het geeft geen extreme energierush waardoor je hartslag meteen veel te hoog is, zoals je ook weleens hebt met sommige fatburners. Dat vind ik zeker positief.

Over het feit dat Ripped als fatburner wel degelijk iets doet, is eigenlijk weinig discussie mogelijk. De meeste ingrediënten hebben een bewezen werking. Het product komt niet met een nieuw, speciaal ingrediënt dat zogezegd een wonder middel is, het bundelt gewoon de krachten van aantal ingrediënten die een bewezen vetverbrandende functie hebben, dit vind ik ideaal.

Samengevat:

- Verhoogt de vetverbranding
- Ingrediënten met een bewezen werking
- een energie rush die niet overdreven is, net goed
- Slechts één capsule per dag
- je komt 2 maanden toe met één verpakking
- prijs: erg goedkoop
- onderdrukt hongergevoel

4b06beb24b870314fc3662dcd6796091.jpg

Ripped! is een behoorlijk "cleanere/schonere" fatburner als dexaprine zou ik zeggen. Dat betekent overigens niet dat het niet zou werken - het is meer persoonlijke voorkeur. Zelf gebruik ik ze beide -maar niet op dezelfde dagen; het hangt af van de intensiteit van de trainingsdagen. De mentale boost van Ripped! is iets milder dan bv dexaprine en dat is een stuk prettiger op de niet all-out dagen waar je toch een extra energie boost wilt. Er zitten genoeg (bewezen werkzame) ingrediënten in om het een succesvol product te maken wanneer je voedingspatroon verder in orde is. En zeer prettig is het eetlust onderdrukkende effect. Ik zal het dus weer gebruiken bij mijn volgende cut :)

Mooi verwoord kerel! Ik sluit aan bij jou beschrijving. Ik heb ze ook allebei in gebruik. Dexa voor de mood enhancement, Ripped als de allround fatburner met werkzame ingredienten ;)

Ripped! is een behoorlijk "cleanere/schonere" fatburner als dexaprine zou ik zeggen. Dat betekent overigens niet dat het niet zou werken - het is meer persoonlijke voorkeur. Zelf gebruik ik ze beide -maar niet op dezelfde dagen; het hangt af van de intensiteit van de trainingsdagen. De mentale boost van Ripped! is iets milder dan bv dexaprine en dat is een stuk prettiger op de niet all-out dagen waar je toch een extra energie boost wilt. Er zitten genoeg (bewezen werkzame) ingrediënten in om het een succesvol product te maken wanneer je voedingspatroon verder in orde is. En zeer prettig is het eetlust onderdrukkende effect. Ik zal het dus weer gebruiken bij mijn volgende cut :)

Mooi verwoord idd:)

---------- Post toegevoegd Sun 9 Dec 2012 om 15:00 ----------

Mooi verwoord kerel! Ik sluit aan bij jou beschrijving. Ik heb ze ook allebei in gebruik. Dexa voor de mood enhancement, Ripped als de allround fatburner met werkzame ingredienten ;)

Zou het zelf niet beter kunnen uitleggen. Thanks:)

Ok daar kan ik iets mee.

Dexaprine op de traingsdagen heeft misschien wel zin want van nr 1 ben ik nu niet echt jacked up maar met dexaprine er bij kan ik dat gejaagd gevoel misschien wel gebruiken om te trainen

Ok daar kan ik iets mee.

Dexaprine op de traingsdagen heeft misschien wel zin want van nr 1 ben ik nu niet echt jacked up maar met dexaprine er bij kan ik dat gejaagd gevoel misschien wel gebruiken om te trainen

Ja, dan is dat denk ik wel een goede keuze:)

Mooi plan in plaats van alleen cutten in de zomer

Heb ripped maandag ook binnengekregen , moet zeggen dat ik er tot nu toe nog niks van merk

Dexaprine op de trainingsdagen is ook niet echt de energie die je nodig hebt voor de training

Niet goed niet slecht.

Heb het idee dat sommige mensen denken dat het een wondermiddel is.
Ik ben van mening dat producten als Ripped alleen tot hun recht komen wanneer je dieet ook goed op orde is. anders zul je qua vetverbranding weinig merken vrees ik.

in tegen stelling tot wanneer je dieet wel op orde is zul je er dan net dat beetje extra vet vanaf kunnen branden.

PS: zijn er ook sample's van Ripped?

ben momenteel aan het cutten d.m.v vasten en Ripped zou daar misschien een uitstekende energizer/burner bij kunnen zijn.

Ik ben van mening dat producten als Ripped alleen tot hun recht komen wanneer je dieet ook goed op orde is. anders zul je qua vetverbranding weinig merken vrees ik.

in tegen stelling tot wanneer je dieet wel op orde is zul je er dan net dat beetje extra vet vanaf kunnen branden.

ben momenteel aan het cutten d.m.v vasten en Ripped zou daar misschien een uitstekende energizer/burner bij kunnen zijn.

Ripped! zou daar zeker een hele goeie aanvulling kunnen zijn:) We hebben momenteel helaas geen sampling beschikbaar.

Helemaal met je eens.

Ripped, whey isolaat, goede voeding en cardio, bij mij vliegen de kilo's eraf!:thumbup:

Vandaag even 1 genomen om te testen. Waar ik normaal gesproken zonder moeite m'n 6 boterhammen naar binnen werk, had ik daar nu niet zoveel zin in. Ik heb gewoon heel de dag een stuk minder trek. Volgens mij werkt dit spul prima!

Vandaag even 1 genomen om te testen. Waar ik normaal gesproken zonder moeite m'n 6 boterhammen naar binnen werk, had ik daar nu niet zoveel zin in. Ik heb gewoon heel de dag een stuk minder trek. Volgens mij werkt dit spul prima!

Klopt. Ripped! houdt ook het hongergevoel / snaaien onder controle:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ripped heeft mij al overtuigd tov bijv een dexaprine waar ik aan verkocht was.

Ik heb de Ripped! ook als onderdeel van mijn cutstack ;) Onderdrukt het honger gevoel net wat beter.
Soms als mijn maag al knort na mijn meal en moet nog 1,5uur knal ik een extra ripped erin! Supress & burn! :D

Ik ben niet aan het cutten, wel aan het afvallen:D en in combinatie met eiwitten werkt Ripped prima! Goeie energie en minder honger...

Terug
Naar boven