MuscleMeat

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

nu had ik een aparte vraag, ik hebeen tijdje zeer slecht gegeten en heb daardoor aardig wat buikvet gekregen..
maar heb alsnog vrij laag gewicht,

stel ik ga ripped gebruiken met in combinatie een clean bulk schema..
kan ik dan vet verleizen met ripped.. maar spieren trainen doordat ik clean bulk?

nu had ik een aparte vraag, ik hebeen tijdje zeer slecht gegeten en heb daardoor aardig wat buikvet gekregen..

kan ik dan vet verleizen met ripped.. maar spieren trainen doordat ik clean bulk?
Iemand die geneest van anorexia zoals jij (staat in je log bij de mannen geloof ik) krijgt altijd eerst een beetje buik. Komt omdat de rest van de lijf nog erg mager is waardoor die buik meer opvalt.
Imo lijkt het me niet verstandig als je nog niet helemaal hersteld bent om aan de vet burners te gaan.

Iemand die geneest van anorexia zoals jij (staat in je log bij de mannen geloof ik) krijgt altijd eerst een beetje buik. Komt omdat de rest van de lijf nog erg mager is waardoor die buik meer opvalt.

Imo lijkt het me niet verstandig als je nog niet helemaal hersteld bent om aan de vet burners te gaan.

Een beetje buik is noet erg, maar als t echt vetrollen zijn wel!

Ik weet niet in hoeverre je hersteld bent. Maar mensen die nog in een herstelfase van hun anorexia zitten zien al snel vetrollen. Ik bedoel het niet kwaad oid. Maar imo is het als je niet hersteld bent niet verstandig. Maar de keuze blijft aan jou.

Ik weet niet in hoeverre je hersteld bent. Maar mensen die nog in een herstelfase van hun anorexia zitten zien al snel vetrollen. Ik bedoel het niet kwaad oid. Maar imo is het als je niet hersteld bent niet verstandig. Maar de keuze blijft aan jou.

Ik zie t niet verkeerd, kreeg vaneen vriend ook de opmerking in de kleedkamer van t sporten. Ben ver genoeg hersteld om dat goed te zien

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

iemand?

Ik zie t niet verkeerd, kreeg vaneen vriend ook de opmerking in de kleedkamer van t sporten. Ben ver genoeg hersteld om dat goed te zien

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

iemand?

Je zou wat beginnersgains kunnen maken en tegelijkertijd wat vet verliezen maar stel je daar niet veel bij voor. Best zou je gewoon goed eten en wat groeien en dan later cutten. Trek je vooral niets aan van wat andere mensen van je vinden en concentreer je op 1 doel en ga daar vol voor.

+1. Ripped helpt wel tegen het hongergevoel maar dat is meer voor in de cut natuurlijk.

Snel afvallen lukt hier mee wel.
Ik heb al 4 dagen schijterij. Is dit normaal? Als dit zo blijft denk ik dat er beter mee kan stoppen

Ga het deze week oons proberen..

Energie & Zweten:
Ik gebruik Ripped nu enkele weken, ten opzichte van de review merk ik weinig van zweten oid. Wel merk ik een energietoename, ik heb een kantoorbaan en kan de energie moeilijk kwijt, wat niet altijd even fijn is (ook voor de collega's niet haha)

Hongergevoel:
Ik neem de capsule in bij het ontbijt (tussen 7 en 8), in de ochtend heb ik echt geen hongergevoel (Ik ontbijt met eiwitten en thee, waar ik normaal niet echt genoeg aan heb), of het aan Ripped ligt of aan iets anders.. ik weet het niet. Het lijkt voor nu in ieder geval te werken en daar gaat het om.
In de middag komt het hongergevoel wel om de hoek kijken, ondanks een goede lunch, dus ik denk dat de hongerstillende werking dan een beetje afgenomen is voor mij persoonlijk.

Zelf weet ik niet of ik het direct weer ga kopen, misschien eerder een iets lichtere variant om niet met de overvloed aan energie te zitten. Voor de prijs vind ik het in ieder geval een goed product, wel de gok waard lijkt me.

Heb het nu 1 week in gebruik..
Merk na inname wel een "hyper" gevoel.. maar qua hongerlust verandert er weinig bij mij (cut)
Tijdens trainen ben ik juist zwakker.. (trillend gevoel in de benen)

Ripped! is een goede vetverbrander, maar natuurlijk voor iedereen is het verschillend. Over het algemeen zijn de recensies erg goed en geeft het net het stukje extra vetverbranding wat je wilt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Ripped! is een goede vetverbrander, maar natuurlijk voor iedereen is het verschillend. Over het algemeen zijn de recensies erg goed en geeft het net het stukje extra vetverbranding wat je wilt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ralf

Ben er ook altijd tevreden over, en de prijs is ook echt relaxed!

Ik ga deze in de bulk gebruiken ipv mijn huidige pwo. Heb even geen NO ingredienten nodig, wel een goede energie boost. Ben benieuwd!

Nu twee keer getraind met ripped. Erg fijn product. Geen opgefockt gevoel maar een prima focus. En geen NO middeltjes. Erg fijn voor mijn doel!

Ik neem ripped smorgens maar ik merk er dus helemaal niks van, energie is niet meer, Vetpercentage daalt niet....beetje zonde geld.

Terug
Naar boven