MuscleMeat

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Juist goed, je lichaam is constant in actievere stand, zweet je ook eerder.
Vind dat heerlijk, heb je tenminste het idee dat je iets goeds doet :D (wat je waarsch ook doet als je naast cardio ook ripped neemt)

Kom er helemaal zeiknat van af, geeft een goed gevoel! :D

Zijn er hier mensen die het product al langer/diverse keren hebben gebruikt? Vanaf wanneer zagen jullie resultaat (in combinatie met een net eetschema en cardio na elke training?)

Vast een hele domme vraag, ik heb hier al gelezen dat Creapure en Ripped goed samen gaan, maar er wordt ook veel gesproken over dat het 'slecht' is om Creatine te nemen en vervolgens (ergens op de dag) koffie te drinken want dan zou de creatine niet werken. Maar in ripped zit ook veel caffeine, maar het kan dus wel gewoon?

Of beter verdeelt over de dag? bijv creatine bij m'n whey in de ochtend en ripped bij de lunch?

Hoe lang mag je ripped innemen zonder pauze?
en hoe lang een pauze?

Ik gebruik het nu bijna 3 weken,
pro's: remt de eetlust, niet duur.
Cons: duizeligheid tijdens trainingen, prikkelbaar, minder goed slapen.

Vandaag laatste genomen en ga volgende week met Insane starten.

Hoe laat neem je die tab dan, in de middag?

Vandaag 8,45 op en om 10.15 in de gym, dikke workout op lege maag en daarna 30 minuten cardio. Resultaat: geen trek! Remt de honger goed en heeft na een week al resultaat. Ik ben voor alsnog tevreden met Ripped!!

Vandaag 8,45 op en om 10.15 in de gym, dikke workout op lege maag en daarna 30 minuten cardio. Resultaat: geen trek! Remt de honger goed en heeft na een week al resultaat. Ik ben voor alsnog tevreden met Ripped!!

07:00 havermout-brinta combi daarna een capsule, totaal 1.5u training. Start 10min cardio - training - 15 min hardlopen. 3km

Zonder Ripper geen problemen, met Ripped de bovengenoemde.

Maar dat is een persoonlijke ervaring, iedereen reageerd anders.

Laatst bewerkt:
Ik gebruik het nu bijna 3 weken,
pro's: remt de eetlust, niet duur.
Cons: duizeligheid tijdens trainingen, prikkelbaar, minder goed slapen.

Vandaag laatste genomen en ga volgende week met Insane starten.
Bedankt voor je review! :) Ripped! is een sterke vetverbrander tegen een hele mooie prijs. Laat je jouw mening over Insane ook weten?

Dankjewel. Veel succes met afslanken!

Ralf

Sorry als ik er overheen heb gelezen, zoveel reacties, maar zit hier ook een middeltje in voor de bevordering van spiergroei tijdens de cut? Heb dat wel vaker ergens gezien maar wist niet of het bij ripped ook het geval is.

Sorry als ik er overheen heb gelezen, zoveel reacties, maar zit hier ook een middeltje in voor de bevordering van spiergroei tijdens de cut? Heb dat wel vaker ergens gezien maar wist niet of het bij ripped ook het geval is.

Nope dit is echt puur een supplement dat gebruikt word in de cut om vet te verlagen. Spiermassa behouden/aankomen zit hem puur in je voeding. :)

Ik neem ripped nu ook een weekje, en ik ben er zeer tevreden over. Ik heb echter een vraag.

Ik lees steeds vaker dat fatburners schade kunnen aanrichten aan de schildklier. Komt dit door een bepaalde ingrediënt of is het meer het versnellen van je stofwisseling in het algemeen dat de schildklier kan ontregelen ?

En wanneer het door een bepaalde ingrediënt komt, zit dit ook in ripped ?

Een keer gekocht om te proberen, beviel me best goed, in totaal 10 kilo kwijt.
Zo een maand geleden doosje op maar wil nu weer mee beginnen.
Vraag me af of het wel of geen nut heeft om ook CLA Clarinol van B&F er bij te nemen.
Iemand ervaring mee?

Ben benieuwd wanneer het weer te koop is, al een tijdje aan het wachten maar helaas nog steeds niet leverbaar. Zit in de 12e week van cutten dus zou mooi uitkomen als deze op korte termijn beschikbaar komt.

Ik neem ripped nu 3,5 weken. Beviel me wel goed. Ik heb nu alleen het probleem dat ik na het nemen, (ik neem het na mijn ontbijt) echt nare buik krampen krijg wat mij demotiveerd om het eigenlijk nog verder te gebruiken.

Heb er eerst ook geen last van gehad, wel een soort brok gevoel in me maag maar geen krampen. weet iemand wat ik hieraan kan doen? bijv misschien een ander tijdstip op de dag ofzo?

gr

Ik neem ripped nu 3,5 weken. Beviel me wel goed. Ik heb nu alleen het probleem dat ik na het nemen, (ik neem het na mijn ontbijt) echt nare buik krampen krijg wat mij demotiveerd om het eigenlijk nog verder te gebruiken.

Heb er eerst ook geen last van gehad, wel een soort brok gevoel in me maag maar geen krampen. weet iemand wat ik hieraan kan doen? bijv misschien een ander tijdstip op de dag ofzo?

gr

Heb het ook gehad maar bij mij hielp het om het idd na de maaltijd te nemen. Jij doet dit dus al dusja. Misschien goed wat water erbij drinken terwijl je het ineemt?
Is echt een k*tgevoel die buikkrampen :(

Ben benieuwd wanneer het weer te koop is, al een tijdje aan het wachten maar helaas nog steeds niet leverbaar. Zit in de 12e week van cutten dus zou mooi uitkomen als deze op korte termijn beschikbaar komt.
Krijg net mailtje dat het weer op voorraad is.

Zo'n pilletje geeft me altijd wel een lekker gefocust gevoel. Ik neem het op vrijdag en zaterdag, aangezien dat mijn vrije dagen zijn en niet hoef te werken.
Ik neem het dan 's morgens op een lege maag, een uur voor mijn ontbijt. Werkt lekker. Leuke pilletjes!

Goede review! Score beetje te hoog al vind ik dat mijn eigen mening.

Terug
Naar boven