AndroidHealthClinic

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

welke is nou sterker / verbrand je meer mee?
perfect burn? of ripped! ?
ik heb ze beide, mijn kuur ripped is nu een week of 3 a 4 bezig, en ben er absoluut erg tevrede mee..
maar ik heb ook een volle perfect burn nog liggen (eigenlijk voor vrouwtje, maargoed)

welke is nou sterker / verbrand je meer mee?
perfect burn? of ripped! ?
ik heb ze beide, mijn kuur ripped is nu een week of 3 a 4 bezig, en ben er absoluut erg tevrede mee..
maar ik heb ook een volle perfect burn nog liggen (eigenlijk voor vrouwtje, maargoed)

Ripped is wat zwaarder dan Perfect Burn.
Het is net waar je voorkeur ligt en hoe de middelen bij je aanslaan.
Reageer je wat heftigger op dit soort middelen of ben je een vrouwtje, zou je perfect burn kunnen nemen.
Ben je Die-Hard BBer neem je gewoon ripped :D

Ik heb idd perfect burn aan me vrouwtje gegeven..
Die merkt daar niks van...
Van ripped werd ze hyper en kreeg ze het gevoel alsof er de hele dag een prop papier in er maag zat..

Was iig het proberen waard.

Ripped blijft voor mij de nr1!

Ik heb idd perfect burn aan me vrouwtje gegeven..
Die merkt daar niks van...
Van ripped werd ze hyper en kreeg ze het gevoel alsof er de hele dag een prop papier in er maag zat..

Was iig het proberen waard.

Ripped blijft voor mij de nr1!
Ripped is voor vele sporters de Nr #1 vetverbrander:cool: We hebben hem deze week ook extra scherp geprijsd (weekaanbieding!)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze week hebben we de Ripped! opnieuw in de weekaanbieding. Vanwege de vele vraag willen we mensen graag kennis laten maken met de Ripped!
#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!
-Slechts 1 capsule per dag
-Hardcore! Snel lager vetpercentage!
-Fantastische energie
-Onderdrukt de eetlust
-Nieuwe generatie fatburner
-2 maanden verpakking

Ralf

Deze week hebben we de Ripped! opnieuw in de weekaanbieding. Vanwege de vele vraag willen we mensen graag kennis laten maken met de Ripped!
#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!
-Fantastische energie
-Onderdrukt de eetlust
-2 maanden verpakking

Ralf

€ 11,90 is inderdaad niets.
Ik moet het alleen niet op me werk nemen (waar ik de hele dag achter de comp zit)
Ik kan me energie dan nergens kwijt :D

Absoluut, minder honger, mee eens!
Alleen ik neem het voor het ontbijt..
maar ik krijg enorme buikkramp hierdoor.
Ik ga het toch maar naar mijn shake nemen..
dan zit er iig iets in mijn maag.

Absoluut, minder honger, mee eens!
Alleen ik neem het voor het ontbijt..
maar ik krijg enorme buikkramp hierdoor.
Ik ga het toch maar naar mijn shake nemen..
dan zit er iig iets in mijn maag.

Ja je moet wel ff een ondergrondje hebben

Als je ripped! gebruikt moet je dan ook minder gaan eten? Omdat je bijna geen honger heb daardoor. Of gewoon je voeding schema aanhouden?

Ben nu met ripped bezig samen met een Carb cycling dieet en 20min cardio na me training.
Ben echt nog nooit zo snel droger geworden! Echt blij mee

Ben nu met ripped bezig samen met een Carb cycling dieet en 20min cardio na me training.
Ben echt nog nooit zo snel droger geworden! Echt blij mee
Een goed dieet, cardio, de juiste supplementen kunnen heel snel een goed resultaat geven. Ripped! geeft net dat extra op de lowcarb dagen. Zeker kwa energie zodat je geen energietekort zal hebben. Ook heerlijk om kort voor de training te nemen.

-Fantastische energie
-Onderdrukt de eetlust
-2 maanden verpakking

Hi Ralf, kan ik dit tegelijk met Multi Men B&F innemen of teveel in 1x?

Ik neem elke ochtend op nuchtere maag 3 tabs Transform en een Ripped! en krijg ook lichte last van m'n maag maar dat is na 20-25 minuutjes weer over. Als Transform op eens kijken wat de weegschaal aangeeft en daarna zelfde periode zonder om te kijken of ie wat toevoegt. Krijg van Ripped echt minder trek dus dat vind ik een dikke plus. Best vreemd want vorig jaar voelde ik niets op lege maag, is er iets aangepast B&F?

Ik heb het alleen bij de minste inspanning al zo warm als de pest, zweten er nog anderen beduidend meer?

Heb 'm vannochtend ook op nuchtere maag ingenomen, net 1.5 uur gebokst en letterlijk zo doorweekt dat het leek alsof ik zo onder de douche vandaan kwam. Met cardio in de gym ook duidelijk te merken dat ik meer zweet.

Doe na het trainen ook een half uur cardio op de crosstrainer, zweten is echt bizar ja. Goed om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben!

Doe na het trainen ook een half uur cardio op de crosstrainer, zweten is echt bizar ja. Goed om te lezen dat ik in ieder geval niet de enige ben!

Juist goed, je lichaam is constant in actievere stand, zweet je ook eerder.
Vind dat heerlijk, heb je tenminste het idee dat je iets goeds doet :D (wat je waarsch ook doet als je naast cardio ook ripped neemt)

Heb het, ondanks dat ik hier meermaals gelezen heb dat het op de nuchtere maag zwaar kan vallen, nuchter ingenomen en kreeg best wel maagkrampen. Toen ik gegeten had, ging het gelukkig vrij snel over :D

Terug
Naar boven