Fitness Seller

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Heb het nu 4x gebruikt en lijkt wel of elke keer het effect minder wordt. De energie die ik nu krijg is niks vergeleken de 1e keer. Hongergevoel blijft onderdrukt en dat is voor mij het belangrijkste

Heb het nu 4x gebruikt en lijkt wel of elke keer het effect minder wordt. De energie die ik nu krijg is niks vergeleken de 1e keer. Hongergevoel blijft onderdrukt en dat is voor mij het belangrijkste
Top, dankje. Je lichaam kan soms inderdaad eraan wennen, maar zolang het effect sterk blijft, is het belangrijkste. Succes. Laat je ons je resultaat weten?

Ralf

Zit nu geruim een week aan ripped, wat een top spul man.

Ga als een speer de hele dag zonder dat het vervelend voelt.
Echt iets waar je verslaafd aan kan raken man.
Zitten te weinig uren in een dag met dat spul :D

Zit nu geruim een week aan ripped, wat een top spul man.

Ga als een speer de hele dag zonder dat het vervelend voelt.
Echt iets waar je verslaafd aan kan raken man.
Zitten te weinig uren in een dag met dat spul :D
Kan ik me voorstellen. Fijne energie, vetverbranding omhoog en geen dipje achteraf. Zeker een aanrader:) Ripped
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!

-Slechts 1 capsule per dag
-Hardcore! Snel lager vetpercentage!
-Fantastische energie
-Onderdrukt de eetlust
-Nieuwe generatie fatburner
-2 maanden verpakking

Kan ik me voorstellen. Fijne energie, vetverbranding omhoog en geen dipje achteraf. Zeker een aanrader:) Ripped
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
#1 Fatburner, snel vetverlies en fantastische energie!

-Slechts 1 capsule per dag
-Hardcore! Snel lager vetpercentage!
-Fantastische energie
-Onderdrukt de eetlust
-Nieuwe generatie fatburner
-2 maanden verpakking

Ja dat dipje dat er niet is is heel belangrijk voor mij. Gewoon continue flow zonder pieken of dalen.

ben nu een maand ripped aant gebruiken en mijn vetpercentage is ondertss gedaald van 12% naar 10%

Heb ripped deze ochtend voor de derde maal genomen samen met m'n vriendin.

Wakker worden, onmiddellijk ripped nemen, beetje wakker worden en 25 minuten later fasted cardio.

De positieve effecten die hier vermeld werden ook ervaren.

Eerste twee keer ging wel ok, we merkten beiden wel een lichtjes branderig gevoel in de maag en een lichte buikpijn, ging wel beter als we wat dronken.

Echter deze keer ging het branderig gevoel niet weg als ik meer water dronk, tijdens cardio ook paar keer moeten stoppen omdat de lichte buikpijn een wat hevigere buikpijn werd.

Mijn vriendin had dit de tweede dag ook maar we dachten niet dat het door ripped kwam maar nu ik het ook zo erg ervaren heb...

Normaal? Fout gebruik? Blijven nemen?

Ga deze ook wel eens nemen heb deze winter effe op 8 procent vet gestaan en nam toen deze.
Weet niet of het zoveel opbrengt, maar stond toen toch scherper dan nu, dus mss binnenkort terug eens in huis nemen.

@ wushushinobi,

ik ken een hoop mensen die het nemen, ik en mijn vriendin ook. Nog nooit iets over gehoord.
Missch gewoon doornemen?

Kan ook zijn doordat je lichaam zo snel op gang komt, dat je meteen naar de wc moet :D

Maar ripped werkt de hele dag door, piekt naar mijn idee pas na een paar uur.
Op hele lege maag trainen is sowieso niet goed. Neem je niets van amino's of eiwitten voor je training dan?

@ wushushinobi,
Maar ripped werkt de hele dag door, piekt naar mijn idee pas na een paar uur.
Op hele lege maag trainen is sowieso niet goed. Neem je niets van amino's of eiwitten voor je training dan?

Ja ik ga het blijven nemen en kijken wat het geeft, is maar 1 op 3 dat het even misging.

En nee ik neem niets voor ik ga lopen daarom noemt het ook 'fasted' cardio ;). Je mag inderdaad niet trainen op een lege maag tenzij het lage tot medium intensiteit cardio betreft. KT fasted is inderdaad gewoon muscle mass kannibaliseren.

voordeel van ripped tov dexaprine is dat ik er niet zo depressief van word, alleen denk ik wel dat dexaprine iets effectiever is.

voordeel van ripped tov dexaprine is dat ik er niet zo depressief van word, alleen denk ik wel dat dexaprine iets effectiever is.

Ow lekker, ik wilde net me eerste pil dexaprine nemen..... :cool: Not kidding.
Was onwijs te spreken over Ripped, alleen kon dexaprine ook voor goedkoop halen bij B&F. Dus die heb ik van de week besteld aangezien me ripped bijna op is. :(

Ben vaste klant en zeer te spreken over de producten maar deze was toch echt een miskoop, kan niet altijd positief zijn :)

Huh, vond jij t niet goed dan?

Wat viel je tegen eraan?

Merkte er totaal niks van, of dit nu op een lege maag was of niet. Ik zat zelfs op 2 pillen per dag en merkte niks. Ik eet 500Kcal onder onderhoud en hoopte dat dit extra zou helpen in die kilo's omlaag te brengen, helaas.

Ow lekker, ik wilde net me eerste pil dexaprine nemen..... :cool: Not kidding.
Was onwijs te spreken over Ripped, alleen kon dexaprine ook voor goedkoop halen bij B&F. Dus die heb ik van de week besteld aangezien me ripped bijna op is. :(

We hebben aankomende week een hele leuke aanbieding met de Nr1 Fatburner Ripped! Hou onze website goed in de gaten zou ik zeggen:)

Vraagje, als je workout in de avond is (na 6 uur) en je neemt zo'n capsule in de ochtend (8 uur), helpt dat dan nog of is het beter om zo'n capsule om 12 uur te nemen?

Vraagje, als je workout in de avond is (na 6 uur) en je neemt zo'n capsule in de ochtend (8 uur), helpt dat dan nog of is het beter om zo'n capsule om 12 uur te nemen?

Beter om 12uur nemen voor de zekerheid. Je blijft hem wel voelen de hele dag. Maar dat energieke waar je ook tijdens je training wat aan hebt neemt lichtjes af richting 6uur savonds.

Terug
Naar boven