MuscleMeat

Review Ripped! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Het effectief verbranden van vet en verminderen van hongergevoel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Twee weken met pauze's.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? één capsule per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Snelle verzending, diverse goodies, erg goeie service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Nvt, kostprijs €14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Dit is een prima fatburner met bewezen ingrediënten. De prijs-kwaliteit verhouding is top, zoals de meeste bodyenfitshop producten.

Mijn review:

Toen Ripped! uit kwam, zag het er interessant uit. Het probleem, zoals met vele fatburners, is dat ze niet altijd zo goed werken als dat de fabrikant beloofd.

Om deze reden besloot ik contact op te nemen met Bodyenfitshop om dit product te testen. Ilco ( Bodyenfitshop ) is hier mee akkoord gegaan en heeft mij een verpakking Ripped! gestuurd met 60 capsules. Ook kreeg ik hier nog een potje raspberry ketones bij. Vervolgens ben ik Ripped! gaan testen.

Ripped! Voor de training:
Bij het nemen van Ripped! voor de training merk ik een verhoogde concentratie en beschik ik over meer energie. Ook ga ik hier meer van zweten, wat o.a. betekend dat er afvalstoffen worden afgevoerd. Prima dus.

Ripped! in de ochtend:

Bij het nemen van Ripped! in de ochtend merk ik eigenlijk hetzelfde. Een andere handige bijkomstigheid is het verminderen van het hongergevoel. Ik heb gedurende dag veel minder last van vreetbuien en dergelijke. Dit is één van de redenen waardoor ik een fatburner zou kopen. Ook overdags dus meer zweet, wat nadelig kan zijn in bepaalde ruimtes. ( Werk, school etc. )

Ook ben ik wat meer vet verloren, zonder het aanpassen van mijn voeding of trainschema.
Vervolgens heb ik ook nog een aantal personen Ripped! laten testen. Hieronder hun bevindingen;

Een meisje van 14 met een gezond BMI;
Meer energie, minder honger, meer zweten.

Een jongen van 19 jaar met licht overgewicht
Minder honger, meer last van zweten. Meer energie was bij dit persoon niet van toepassing.

Een vrouw van 51 met licht overgewicht
Absoluut minder honger, een beetje richting misselijk maar niet vervelend. Ook ervaarde dit persoon meer concentratie.

Kopen of niet kopen?

Ja. Ik raad dit product absoluut aan voor mensen die een duwtje in de rug kunnen gebruiken bij het verbranden van vet.

Ripped-fatburner-150x150.jpg

Heb die ripped gister gratis ontvangen, maar wat moet je er precies van gaan voelen?
Ik had iets verwacht van verhoogde hartslag ofzo?

Voel in principe niets, alleen als ik een boertje laat proef ik dat hij naar een snoepje smaakt haha

Ik voel me overdag energieker. Als hij eenmaal uitwerkt na7-8 uur dan wordt k wel keimoe. Dus je zou je energiek moeten voelen i guess

Vandaag voor het eerst genomen in combinatie met IF wat ik al een 1,5 maand doe. Mijn fasting periode ligt van 21.00 tot 13.00, dus nam Ripped vanochtend voor het eerst op een lege maag en moest wachten tot 13.00 om te mogen beginnen met eten.

Al na 10 minuten voelde ik me maag ongelofelijk branden en me hartslag omhoog gaan, dacht serieus dat ik van me stokkie zou gaan. Zodra ik wat water dronk ging het branderige gevoel weg maar dit kwam daarna weer snel terug. Na een uurtje of 3 a 4 had ik er geen last meer van en verliep het allemaal prima. Heb dit verder nog nooit eerder ervaren terwijl ik wel ervaring heb met hoge dosis cafeïne (nam voorheen wel eens 3 caps cafeïne voor het trainen:o).

Ik ga ervan uit dat dit komt doordat ik vanaf 21.00 de dag ervoor niet meer gegeten had en het daardoor gewoon hard aan kwam in me maag.

Nog iemand die dit heeft gehad? Ik ga overigens wel door:D

Vandaag voor het eerst genomen in combinatie met IF wat ik al een 1,5 maand doe. Mijn fasting periode ligt van 21.00 tot 13.00, dus nam Ripped vanochtend voor het eerst op een lege maag en moest wachten tot 13.00 om te mogen beginnen met eten.

Al na 10 minuten voelde ik me maag ongelofelijk branden en me hartslag omhoog gaan, dacht serieus dat ik van me stokkie zou gaan. Zodra ik wat water dronk ging het branderige gevoel weg maar dit kwam daarna weer snel terug. Na een uurtje of 3 a 4 had ik er geen last meer van en verliep het allemaal prima. Heb dit verder nog nooit eerder ervaren terwijl ik wel ervaring heb met hoge dosis cafeïne (nam voorheen wel eens 3 caps cafeïne voor het trainen:o).

Ik ga ervan uit dat dit komt doordat ik vanaf 21.00 de dag ervoor niet meer gegeten had en het daardoor gewoon hard aan kwam in me maag.

Dat gevoel heb ik ook, wordt uiteindelijk een enorme buikpijn..... Heb t zowel met ontbijt en op lege maag ingenomen. No difference.

Heb ripped gratis bij mn bestelling gekregen maar neem het ook niet meer. Heb het nu twee keer genomen en ontzettende buikpijn(ook branderig gevoel) overgeven en koude zweet aanvallen. Dacht dat het aan mij lag maar gelukkig zie ik dat hier meerdere personen last van hebben

Ook last van buikpijn, maar na een paar dagen trok dat wel weg.

Die buikpijn had ik in het begin ook op een nuchtere maag. Probeer is in combinatie met eten

tog niet. de moeite voor. die extra energie

Ripped bij opstaan nemen, en vervolgens 4uur niets eten of uberhaupt die dag gegeten te hebben klinkt ook niet heel slim haha.
Het is best een heavy goedje.
Als je zo een streng dieet hebt, en je wilt sochtens op je nuchtere maag wat nemen, kan je die perfect burn proberen.

Nu 3 dagen achter elkaar pijn in me maag, echt goede harde krampen. Ik stop ermee,.dit is geen 2 maanden vol te..houden

ik ben dan op dieet zeg maar. maar ik heb gemerkt dat als ik mijn vloeibare drinkontbijt shake neem, dat ik er wel last van heb. ik hebt sinds kort yoghurt als onbijt met muesli en een shake. en heb hier geen last meer van. ik heb het gewoon geprobeerd om te kijken hoe het is. en het helpt, en ik zou idd geen IF en die pil nemen, te zwaar op de maag :P

Wat is dan het beste moment om het te nemen?
Neem het nu gelijk na het opstaan zoals op de verpakking staat, 15 min later ga ik eten.
Maar krijg last van brandend maagzuur (met 20 min weg) daarna prop in mn maag een paar uur.

Voor de rest merk ik er niks van eigenlijk?

Ripped bij opstaan nemen, en vervolgens 4uur niets eten of uberhaupt die dag gegeten te hebben klinkt ook niet heel slim haha.
Het is best een heavy goedje.
Als je zo een streng dieet hebt, en je wilt sochtens op je nuchtere maag wat nemen, kan je die perfect burn proberen.

Ja het is inderdaad best heftig spul, had ik niet verwacht gezien de ingredienten:D
Morgen neem ik het bij me eerste meal om 1300, kijken of.dat beter gaat.

Wat is dan het beste moment om het te nemen?
Neem het nu gelijk na het opstaan zoals op de verpakking staat, 15 min later ga ik eten.
Maar krijg last van brandend maagzuur (met 20 min weg) daarna prop in mn maag een paar uur.

Voor de rest merk ik er niks van eigenlijk?

Bij het ontbijt, dus gwn eerst een glas water nemen en dan gwn een vast ontbijt nemen. Hielp bij mij tenminste.

Ff een vraagje. Ik gebruik Ripped! nu een tijdje en hoelang kan je het blijven gebruiken?

Ik wil volgende week creatine (creapure) gaan gebruiken en kan dit samen met Ripped! gebruikt worden?

P.S. Ik ben trouwens erg tevreden over ripped!

Samen met dieet en goed sporten 8,5% vetpercentage kwijt in 2,5 maand en in totaal 6KG afgevallen.

Ff een vraagje. Ik gebruik Ripped! nu een tijdje en hoelang kan je het blijven gebruiken?

Ik wil volgende week creatine (creapure) gaan gebruiken en kan dit samen met Ripped! gebruikt worden?

P.S. Ik ben trouwens erg tevreden over ripped!

Samen met dieet en goed sporten 8,5% vetpercentage kwijt in 2,5 maand en in totaal 6KG afgevallen.

Je zou het gewoon net zo lang kunnen gebruiken tot het potje leeg is, 2 maanden dus. Daarna zou ik even van de cafeïne producten afblijven om gewenning te voorkomen. Je zou het met creatine kunnen gebruiken hoor, no problemo.

Ik gebruik dit nu 3 dagen. Ongeveer 15 minuten na het opstaan ingenomen (met veel water drinken) en maagkramp/buikpijn voor ongeveer 5 min. Daarna mijn ontbijt (whey shake + 2 boterhammen) en het gaat voor mijn gevoel prima qua lichaamsreactie. Ik heb geen last van zweten maar wel een beetje vol gevoel wat positief is natuurlijk. Is het trouwens slecht om zo'n cafeïne pil en shakes te nemen?

Iemand al twee pillen geprobeerd xD

Geen last meer van me maag, neem nu ripped! Bij me eerste maaltijd om 1300.

Zelfde geld voor mij! Lijkt wel of ik er maagwand beschermers bij moet gaan slikken:eek:

Ik wil er maximaal van profiteren, dus blijf het gewoon nemen. Weet dat ik ripped ook kan verplaatsen naar mijn eerste meal (in mijn geval om 11:00uur), maar ga dat niet doen..:rolleyes: Na circa 30 minuten is het branderige gevoel ook wel minder ;)

Terug
Naar boven