Fitness Seller

Rippetoe

• Topic Starter Topic Starter
Dan is het toch ook niet echt een correcte MP meer? Snap niet dat ze je het zo aanraden.

Ik laat hem tot borsthoogte (jukbeenderen) zakken.

Wel leuk om je log te lezen trouwens, ben zelf ook bezig met Rippetoe.

Waarom trouwens de calve raises? Heb zelf namelijk het idee dat m'n kuiten iets achterblijven en pak ze er zelf af en toe ook bij. Zit er wel aan te denken om ze structureel mee te nemen in de workout. Doe jij ze met hetzelfde idee.. of?

Oh en trouwens bij mij zitten me jukbeenderen niet op borsthoogte hoor ;)

Vandaag weer wezen trainen omdat ik de aankomende 4dagen bij Top Gear Live in de RAI moet werken. Moet toegeven dat in de ochtend trainen niks voor mij is ik miste echt wat kracht. Heb verder ook wat isolatie oefeningen gedaan omdat ik dus 4dagen niet kan trainen en toch alles nog even extra goed wou prikkelen.

BOR: 3x5x 52,5 kg
MP: 3x5x 47,5kg
BC: 3x6x 30kg

4 dagen niet trainen, betekend niet 10 dagen niks posten :P

Ja sorry heb het druk gehad met school en ben niet meer online geweest. Maar morgen ga ik weer dus dan begint het posten weer ;)

geen squat stefanovich?
btw..
ik heb nu het boek he.. maar dit schema is dus vooral bedoeld om de juiste techniek te leren.. dat is prioriteit nummer een.. dus ik ben eigenlijk van mening dat je de iso's weg kan laten..

geen squat stefanovich?
btw..
ik heb nu het boek he.. maar dit schema is dus vooral bedoeld om de juiste techniek te leren.. dat is prioriteit nummer een.. dus ik ben eigenlijk van mening dat je de iso's weg kan laten..

Het schema is inderdaad bedoelt om de techniek te leren. Maar aangezien ik voor mijn stop al 1,5jaar heb getraind heb ik de techniek wel onder de knie. Ik wou alleen weer even een schema hebben om op kracht te komen. Vandaar dat ik de iso's aan mijn schema heb toegevoegd ;)

Sorry voor het niet meer posten in dit topic. Ik ben begonnen met een ander schema ;)

Omdat ik voor mijn stop van 7 maanden al meer dan een jaar heb getraind. Het was voor mij meer om weer op krachten te komen. Volg nu weer een 3daags split schema :)

Het schema is inderdaad bedoelt om de techniek te leren. Maar aangezien ik voor mijn stop al 1,5jaar heb getraind heb ik de techniek wel onder de knie. Ik wou alleen weer even een schema hebben om op kracht te komen. Vandaar dat ik de iso's aan mijn schema heb toegevoegd ;)

Ik las net ook dat je gestopt bent en overgestapt naar een ander schema.
Helemaal goed.

Ik heb deze quote even aangehaald, voor iedereen.
De calf raise en barbell curl, zijn geen isolatie oefeningen !! Dan moet je de seated calf raise pakken en de concentration curls of andere isolated curls.

Dus voor de Rippetoetertjes, het zijn compounds voor de biceps en de kuiten.
Het geeft net weer een stukje extra kracht en stabiliteit in elke andere oefening.
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen. Pak wat bodybuilding training/technieken mee voor meer balans in je trainingen.

Terug
Naar boven