Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De bulk slaat goed aan, kan ik zeggen. Dan mag het dus. Het geheim is bulken op veel vet en eiwitten en relatief weinig KH heb ik het idee.Dat komt hier doodgemoedereerd vanuit een hibernatiefase weer binnenvallen en staat meteen weer als een malle te squatten etcetera....
Hoe is het met bloemenmeisje? Traint die ook nog of is ze volledig uit (jouw) beeld?

Mmm, jij hebt 180 gedrukt. Moet donderdag nog maar eens even zien hoe dat gaat. Stiekem hoop ik natuurlijk wel op 180, maar die is dan niet paused.
Nee, maar wel gewoon solid zonder vies gegrind ofzo.Die 180 hier was t*ring lelijk....ik heb iig nooit geen 3x162.5 gedaan. Waren ze bij jouw paused?
Thanks Frank! Nu de DL en powerclean nog naar acceptabel niveau krijgen.zo, de krachtstats zijn naar behoorlijk indrukwekkende niveau's gestegen ondertussen!
Bedankt Corpaul! Ja, het lijpe is dat dit vanaf augustus tot nu is. Ik denk dat ik van de zomer 180kg squatte, 150 benchte, 200 deadliftte en 100kg MPte ofzo. Begrijp ook niet zo goed waar die progressie vandaan is gekomen, moet de synergie van doggcrapp, vreten en smolov zijn geweest.welcome back, stats zijn aardig mooi vooruitgegaan man
studie al klaar inmiddels?
Doe een master in het CiTG-gebouw. Zit jij nog op EWI? Anders keertje lunchen? (dreigen we ook al jaren mee volgens mij)mooi! is idd een zooitje sinds de harde knip. succes dan
kom je nog wel eens op EWI of ben je geswitcht naar tech natuurkunde?
><
haha ja wou hetzelfde voorstellenDoe een master in het CiTG-gebouw. Zit jij nog op EWI? Anders keertje lunchen?