Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik heb er een hele tijd over gedaan om de deadlift correct en zwaar te pakken - een klein jaartje terug , komt er zo;n klein gedrongen judokaatje met ons mee-trainen - hij pakte voor de eerste keer 130 op de deadlift - hij had weleens aan fitness gedaan , maar meer ook niet - hij was wel sterk , dat wisten we , want daarom was hij uitgenodigd , maar me bek viel open toen hij dat deed
dus tja , en wij maar zwoegen sukkels dat we er zijn![]()
Jammer genoeg zitten zulke gozers van 15/16 niet/nauwelijks op DBB.
Na de training moest ik ook bijna kotsen, altijd goed.
stevige trainingen vent , alleen waarom zo zwaar bij de legextenions , nou ben je al behoorlijk wat power kwijt voor de squat denk ik zo maar ineens![]()
Brute trainingen.
Wtf jij bent echt heel sterk kerel!
Hoe lang train je al?

je kan ze er best inhouden , maar zie ze als een iso-oef , dus niet te zwaar - ik zit meestal rond de 70en probeer dan dan ongeveer 10 herh te maken

februari 2008 en daarvoor nog andere sporten gedaan?
Sinds mn 8e als kleine ecto begonnen met karate(tot mn 14e dacht ik) Verder nog enkele jaartjes aan voetbal gedaan. En toen 2 jaartjes kickboksen.(Elke woensdag trainde ik mee met een maatje van me die nu b-klasser is) Toen kwamen we tot de conclusie, dat ik wel kracht heb maar dat ik de leeftijd had bereikt(19) om serieus te gaan beginnen met fitness om een beetje massa op te bouwen. En dat is al heel snel overgegaan in bodybuilding. Dus nu ben ik 1 jaartje intensief begonnen met krachttraining(BB) Nu werk ik bij een administratie kantoor om mn tijd te vullen tot september. Maar ik heb in het verleden wel baantjes gehad die me sterk hebben gemaakt. Ik heb gewerkt bij de bloemenveiling en ik heb ook een tijdje als bijbaantje gewerkt bij een fabriek waar ik zware zakken en stenen moest sjouwen
En verder zorg dat ik rond de 4500-5000 kcal per dag eet. Soms eet ik meer en soms eet ik minder.(Zoals je in mn eetschema's kan zien)
Edit: Ik pakte een tijdje terug al 28 met de DB en 65 met de MP(en ik geloof ook 5 reps met 70) maar ik denk dat mn verhaaltjes mn stats aan het overschaduwen was. De meeste mensen bezochten mn log om waarschijnlijk mn verhaaltjes te lezen en liet mn trainingen /stats links liggen. Met dit logje is de focus gewoon op 1 ding: Bodybuilding.