AndroidHealthClinic

Roacutane samen met M2?

Tjooky

Freaky Bodybuilder
Waardering
3
Hejj ik wil misschien een roakuur gaan doen maar dan mag ik niet in de zon?!

Ben nu ook bezig met M2 die mijn huid dus juist beschermt tegen UV straling, zouden deze 2 samen kunnen zodat ik dan wel normaal in de zon kan?

Karma voor info waar ik wat aan heb!

• Topic Starter Topic Starter
ja moeilijke vraag hé:P

experts please???

Ga eens langs de dermatoloog! Daar moet je sowieso naartoe als je aan een roaccutane (isotretoine) kuur wil beginnen.

Zij kunnen je precies vertellen wat wel en niet kan.

Isotretoine zorgt dat je huid niet goed tegen uv-straling kan, dus ik neem aan dat het geen kwaad kan.

Toch raad ik je aan dit aan een dermatoloog te vragen. Daarentegen, als je aan een kuur wil beginnen zul je sowieso wel moeten vertellen wat voor medicijnen en kuren je nu aan het ondergaan bent.

ok thnx!

ik zit in een roa kuur en neem elke week een zonnebank erbij, ik verbrand niet en ik bruin beter dan zonder roa. enkel lippen en neus worden sneller droog maar dat los ik op met wat vaseline voor het slapen gaan...

met roa en M2 heb ik geen ervaring

Ik heb ook gelezen dat ROA en zon voor haaruitval kan zorgen...

of klopt dit niet?

ik zit in een roa kuur en neem elke week een zonnebank erbij, ik verbrand niet en ik bruin beter dan zonder roa. enkel lippen en neus worden sneller droog maar dat los ik op met wat vaseline voor het slapen gaan...

met roa en M2 heb ik geen ervaring

ik `ging ook gewoon tijdens de roa onder de zonnebank, gewoon maar 1 2 keer per week nergens last van

lijkt me dat dit allemaal ervaringen zijn op 20mg ed want als je op 80mg of hoger ed zit wil je alles behalve zon zien.

Ik heb ook gelezen dat ROA en zon voor haaruitval kan zorgen...

of klopt dit niet?

kun je dit onderbouwen? ik verlies momenteel wat haar, maar ik dacht dat het door de DHT komt dat ik neem.

lijkt me dat dit allemaal ervaringen zijn op 20mg ed want als je op 80mg of hoger ed zit wil je alles behalve zon zien.

80mg is overkill, op 20mg doet het ook zijn werk. en ik ben niet een van de lichtste, gewoon je huid 2x per dag goed reinigen en je hoeft zelfs niet zo hoog tegaan...

de algemene dosering isotretinoine is 1,0 mg per kilo lichaamsgewicht.

maar dat is voor mensen die het nemen omdat ze puisten hebben en niet omdat ze een paar vlekjes van de anabolen hebben

voor AAS relateerde acné geld die regel niet

als jij van die verschrikkelijke steen puisten op je rug heb die zat AAS gebruikers hebben dan is dat zeker wel de juiste dosering. (niet tegelijkertijd met AAS natuurlijk)

ze gaat veel sneler weg dus heb je gewoon veel minder roa nodig, na verloop van tijd gaan ze gewoon vanzelf weg...
en die roa is schadelijker dan voor je lever dan sommige AAS, dus ik zou van die hoge doseringen mooi vermijden.

pfff krijgen we dit weer...
ROA is zeldzaam schadelijk voor de lever.
wil je weten waarom.. dan moet je het maar aan je huisarts vragen waar je de roa ook vandaan hebt.

heb je het niet bij je huisarts vandaan dan moet je het ook NIET gebruiken!!!

en zeg dat maar tegen de jongens bij mij op de sportschool dat hun puisten vanzelf wel weer weggaan haha..

Take it easy man, zo blazen om niks...
ik weet heus wel wat het doet, en ja ik krijg het van mijn huisarts samen met een bloedonderzoek elke maand...

en puisten door AAS gaan vanzelf weg, alleen duurt het wel wat langer dan met roa.

ik blaas niet word er alleen moe van dat iedereen altijd maar roept dat roa extreem gevaarlijk is voor de lever. Sommige mensen schatten het nog erger in dan 17aa.
echt kansloos.

tip voor ieder1 lees de bijsluiter daar staat precies hoe je het moet doseren en wat je er wel en niet van krijgen.

ik blaas niet word er alleen moe van dat iedereen altijd maar roept dat roa extreem gevaarlijk is voor de lever. Sommige mensen schatten het nog erger in dan 17aa.
echt kansloos.

tip voor ieder1 lees de bijsluiter daar staat precies hoe je het moet doseren en wat je er wel en niet van krijgen.

mijn cholesterol was na een maand roa sterk verhoogd 8.4

tijdends test/deca was mijn cholesterol binnen de norm bij een tussentijdse bloedtest (na 2 maanden kuren)

nu is elk lichaam anders en zal het niet zo zwaar voor je lever zijn
maar ik kan concluderen dat de roa mij meer schade heeft aangedaan feitelijk gezien

echt kansloos.

ik kijk niet naar bijsluiters, maar wel naar mijn bloedresultaten. en aan de hand van dat kan ik perfect weten wat welke stof met mijn lichaam doet, dus je verkoopt hier dikke bullshit...
en ik heb nooit gezegd dat roa schadelijker is voor je lever dan 17aa... wel schadelijker dan Test,Mast,Tren,bold enzo...

Hejj ik wil misschien een roakuur gaan doen maar dan mag ik niet in de zon?!

Ben nu ook bezig met M2 die mijn huid dus juist beschermt tegen UV straling, zouden deze 2 samen kunnen zodat ik dan wel normaal in de zon kan?

Karma voor info waar ik wat aan heb!
Ik zit nu aan m'n 3-4de roa kuur in minder dan 3 jaar tijd. Bouw t rustig op, begin met 20mg etc. De zon is niet zo'n gigantisch probleem zolang je goed je lippen en huid insmeert met vocht inbrengende creme.

Tis goed spul, jammer dat de puisten bij mij steeds weer terugkomen :o

ik kijk niet naar bijsluiters, maar wel naar mijn bloedresultaten. en aan de hand van dat kan ik perfect weten wat welke stof met mijn lichaam doet, dus je verkoopt hier dikke bullshit...
en ik heb nooit gezegd dat roa schadelijker is voor je lever dan 17aa... wel schadelijker dan Test,Mast,Tren,bold enzo...

ik zeg ook niet dat jij dat hebt gezegd.

maar het is en blijft een FEIT dat roa zeldzaam verhoogde leverwaardes aantoont tijdens een bloedonderzoek.

doe je dit in combinatie met AAS dan is de kans groter dat er verhoogde leverwaardes geconstateerd worden doormiddel van een bloedonderzoek.

ben jij de gelukkige met een kapotte lever door roa dan val je onder de zeldzame 0,001% groep.

ROA alleen is zelden lever beschadigend en dat is een FEIT!

Terug
Naar boven