- Waardering
- 415
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 12%
Gaaf man zo'n gast les, goed voor de motivatie ook. Ik heb het in die 1,5 jaar nog niet gezien bij ons. Vorige week zijn er wel 4 van de oudere groep naar Peter Aerts geweest, is een bekende van jerry zijn sensei.
Hoe zit het met de oudere groep trouwens? Ik bedoel, hij zal vanaf zijn 16e ongeveer met de volwassenen wedstrijd groep mee trainen, valt er veel te leren? Ik heb vroeger bij m'n sportschool enorm veel geleer van jongens als Patrick Erikson, faisel redding, Abdel Zaitar, Rachid belaini en dan waren er nog een aantal zwaardere jongens waar je niet me hoefde te sparren maar waar je wel bruikbare tips van kreeg. Vaste sparringspartner was Amir Zeyada en later kwam Menno Dijkstra er bij. Het is wel fijn als je wat jongens hebt met ervaring en dan ook nog wat jonge jongens van jou leeftijd en gewicht.
Is de groep bij Jerry ook een groep met veel jongens in de juiste gewicht klasse of verwacht je dat hij over een aantal jaar toch naar een andere sportschool zal moeten?

Ja lekkere motivator was jij daar: Kom op sensei, je hebt nu genoeg laten zien dat je kan incasseren ga nu eens wat uitdelen!