AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tremendes heeft nu al al zijn nagels gehad vrees ik.

Succes morgen man!

• Topic Starter Topic Starter

Heel veel succes en plezier morgen!!!

Tremendes heeft nu al al zijn nagels gehad vrees ik.

Succes morgen man!

Leuk jongens thanks! Is wel spannend maar ik heb veel vertrouwen in jerry en ben wel rustiger dan bij z'n eerste wedstrijd. Denk ik.:D
Jerry heeft er heeel veel zin in. Is al dagen aan het aftellen. Vorige keer verraste hij iedereen doordat hij heel scherp was en er bovenop zat. Hopelijk morgen weer!

hopelijk een mooie partij geworden vandaag!

hopelijk een mooie partij geworden vandaag!

Zo...net een half uurtje thuis, helaas niet gewonnen vandaag en het was ook geen mooie partij.
Tegenstander maakte allerlei rare rol/trap moves waarvan Jerry niet echt wist wat ie er mee aan moest. Waar Jerry zijn vorige wedstrijd een demo was en een thuisvoordeel had, was dit een echte partij uit huis en door de spanning en een tegenstander die rare bokkesprongen maakte vergat hij gewoonweg in de eerste ronde lowkicks te maken.

Gaandeweg de partij ging eea wel beter maar er had meer in gezeten. Wat leuk was was dat op het einde van de dag nog een jurylid op Jerry afstapte en dat volgens haar hij niet verloren had en dat het net 1 puntje verschil was. Toch een leuke opsteker voor Jerry. Maar eerlijkheid gebied te zeggen dat Jerry gewoon wat te weinig heeft gedaan en ondanks dat het een "rare" tegenstander was heeft hij wel wat meer initiatief getoond dan Jerry.

Ik zal morgen het filmpje uploaden en dan kan iedereen zelf oordelen. Zelf heb ik liever op deze manier verloren dan gewonnen met een vertoning als van de tegenstander.

Van de verlies partijen leer je het meest en wat ik klasse vond van Jerry was dat hij het verlies als een "man" incasseerde en er in het geheel niet van ontdaan was.

Ervaring of eigenlijk het ontbreken daarvan speelde 'm vandaag parten. We gaan gewoon lekker verder op de weg die we ingeslagen zijn en hebben van vandaag weer veel geleerd.

Ush..

Laatst bewerkt:
Moest toch nog even kijken hier hoe het gegaan was gister.

Jammer, maar het is weer een leer moment. Op naar het volgende toernooi.

Jammer Jerry, iedereen verliest wel eens, hoort er helaas ook bij. Je toont je een ware winnaar door zo goed met je verlies om te gaan, dat is nog veel belangrijker. video paar keer terug kijken en focussen op de volgende wedstrijd, komt helemaal goed met jou.

Jammer! Volgende keer is ie voor Jerry! Die 'streken' van de tegenstander doen een Kyokushin achtergrond vermoeden, wat mogelijk ook met zich mee brengt dat hij al heel wat ervaring in het fullcontact karate kan hebben opgedaan. Desalniettemin, Jerry staat er en gaat er voor, respect!

Tegenstander van Jer heeft niet 1 fatsoenlijke actie uitgevoerd,heeft hooguit een vorm van vallende ziekte laten zien.

Jer had meer zijn linkerstopstoot moeten gebruiken, met zo'n wildebras valt dat echter niet mee. Gewoon doorgaan met waar je mee bezig was Jer.

Vind het zo gek nog niet wat Jerry deed, hij zal wel gedacht hebben wat staat daar nu voor clown.

Lastig hoor zo'n wilde tegenstander, altijd moeilijk om niet mee te gaan zwaaien.

De kids zijn zo leuk xD echt genieten die kleine kampioentjes....hij deed het wel goed hoor maar zoals je al zei hij vergat zijn lowkicks compleet. Niet erg hoor, als ik het zo zie komt dat nog helemaal in orde. Die "Road to become a Champ" zou misschien weleens echter kunnen worden dan je zou denken....

Zoals Barry Stevens altijd zei:

...vooral doorgaan

Laatst bewerkt:
Jammer gewoon doorgaan op de ingeslagen weg!:)

Iedereen bedankt voor de reply's we hebben veel positieve dingen uit afgelopen zondag gehaald maar jullie reply's doen ons toch goed.
Jerry wilde gisteren toch trainen ondanks dat hij na een wedstrijd enkele trainingen vrijaf mag nemen. Dit deed hij met een ongekende felheid, iets wat nog ontbrak maar hij zondag van zowel zijn tegenstander als van andere vechtertjes heeft gezien. Jammer dat ik dat gisteren niet even gefilmd heb.
De hele weg is een leerproces, over die felheid heb ik het al wel 100 x met 'm over gehad maar ze moeten het zelf ervaren wil het tot ze doordringen. Is hetzelfde als toen jerry begon en hij zijn handen te laag hield, 100 x gezegd tot hij een flinke tik op zijn neus kreeg vanaf toen gingen de handen omhoog.
Tja...door schade en schande word men wijs.
Zoals ik al aangaf kijken we toch positief terug op de verloren partij, zeker nu jerry gelijk laat zien dat hij eea op pikt en ermee aan het werk gaat. Helaas hebben wij in het team niet van die felle jongetjes en heeft jerry het op deze manier moeten leren.
Zorgen maken we ons dus ook niet. Het volgende gala staat alweer snel voor de deur nl op 17 december. Zaterdag gaat Joop kasteel in zijn gym fpa weer met jerry aan de slag dus gaat helemaal goed komen.
Jerry is onverminderd enthousiast en gedreven so back to the drawing table, let's work and live the dream!

elke kampioen moet ook eens weten hoe het voelt om te verliezen. Dikke shit met Joop Kasteel.

elke kampioen moet ook eens weten hoe het voelt om te verliezen. Dikke shit met Joop Kasteel.

True! Al hadden we het niet erg gevonden om een poosje ongeslagen te blijven hoor haha.
Maargoed eigenlijk zijn we nog bezig om een basis te leggen er moet nog genoeg gebeuren en ja Joop is super en de top dus we zijn heel blij met zijn inspanningen.

hehe gisteren gast les gehad van Warren Stevelmans bij ons op de boksschool :P brok dynamiet zeg ik je xD Hebben jullie dat ook bij jullie op de sportschool ? Gast trainers ?

hehe gisteren gast les gehad van Warren Stevelmans bij ons op de boksschool :P brok dynamiet zeg ik je xD Hebben jullie dat ook bij jullie op de sportschool ? Gast trainers ?

Gaaf man zo'n gast les, goed voor de motivatie ook. Ik heb het in die 1,5 jaar nog niet gezien bij ons. Vorige week zijn er wel 4 van de oudere groep naar Peter Aerts geweest, is een bekende van jerry zijn sensei.

Ziet er goed uit tremendes ... maar wat een rare gast, is het de suarez van de kickboxwereld?

Doe hem de groeten!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven