- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Nee heb me even afzijdig gehouden zodat iedereen rustig aan het werk kon. Soms kan het storend zijn als iemand rond de ring drenteld
dat snap ikVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee heb me even afzijdig gehouden zodat iedereen rustig aan het werk kon. Soms kan het storend zijn als iemand rond de ring drenteld
dat snap ikVandaag een pakketje binnen gekregen voor Jerry van zijn sponsor body en fit.
Jerry kan natuurlijk niet zwaar aan de sups maar dextrose kan geen kwaad en zorgt voor aanvulling van glycogeen in de spieren na Jerry zijn trainingen.
Leuk dat body en fit meedenkt om Jerry op het gebied van sportvoeding te ondersteunen.
Heb zelf ook even een glaasje geproefd maar dat is lekker spul, echt!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nice, Nederland-Duitsland. Hoe gaat het met Jerry met het sparren? Is er al wat meer gewenning wat betreft felle, rustige, slordige etc. tegenstanders?
Welliswaar geen wedstrijdvechtertje van ons maar toch een jongen die al 2 jaar traint en 2 jaar ouder is én een flink stuk groter.Duitsland is een leuk niveau. En dat sparren gaat zn vruchten afwerpen hoor, die timing heb je nodig en dat kan je toch nooit zo goed leren op de zak of de padds
Wanneer zijn jullie bij FPA? Ik wil graag een keer kijken!
Mooi dat het goed gaat, ben benieuwd naar de volgende partij van Jerry. Ikzelf wil ook weer gaan boksen,maar er is geen niveau in de buurtJe zet het filmpje van de volgende wedstrijd ook weer in dit topic zeker?
Effe mijn keel nu bijlaten komen, van al dat geschreeuw gisteravond en a.s zaterdag weer flink juichen voor Jerry.
Wordt eens tijd dat we een stoere nickname voor Jerry gaan verzinnen.

als we toch al aan het speculeren zijn ver een nick name...hoe zit het dan met de intro track? Heeft ie al iets die Jerry van je ?Misschien een leuke hard trance plaatje ofzo?