AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoofd doel van dit topic is om Jerry zijn vorderingen bij te houden van zijn droom om een kickbokser van niveau te worden, maar stiekum wil hij later ook mma gaan doen en daarom doet hij alweer een goede 2 jaar ook aan judo. Dit staat wel in schril contrast met zijn kickbokstrainingen. Waar er 3 tot 4 uur in de week aan kickboksen wordt besteed staat een schamel uurtje judo daar tegenover. Maar goed hij vind het leuk en gisteren waren er teamwedstrijden. Moet zeggen dat het niet echt geweldig ging, van de 4 partijtjes heeft jerry er 1 gewonnen. Maarrrrr...wel weer een mooie medaille en dat is voor een 8 jarige genoeg om toch tevreden op de dag terug te kijken.

2db5hzk.jpg

5vvsrt.jpg

Laatst bewerkt:
Toch leuk dat hij ook aan Judo doet ernaast, handig om een basis voor MMA te leggen.

Toch leuk dat hij ook aan Judo doet ernaast, handig om een basis voor MMA te leggen.

Precies..judo is een hele goede basis en hij heeft er lol in dat is het belangrijkste. Vond het zelf maar een ongeorganiseerde bende, ook dat staat in schril contrast met het kickboksen. Op een gegeven moment moest Jerry tegen een bruine bander van 2-3 koppen groter en een leeftijd van rond de 12 jaar schat ik. Tis dat de scheidsrechter er een stokje voor stak, anders had ik het zelf gedaan.:D

Precies..judo is een hele goede basis en hij heeft er lol in dat is het belangrijkste. Vond het zelf maar een ongeorganiseerde bende, ook dat staat in schril contrast met het kickboksen. Op een gegeven moment moest Jerry tegen een bruine bander van 2-3 koppen groter en een leeftijd van rond de 12 jaar schat ik. Tis dat de scheidsrechter er een stokje voor stak, anders had ik het zelf gedaan.:D

Dat zou nergens op slaan inderdaad, als hij tegen iemand van +/- 12 zou moeten.:o Vanaf welke leeftijd ben je eigenlijk van plan hem op MMA te laten?

Dat zou nergens op slaan inderdaad, als hij tegen iemand van +/- 12 zou moeten.:o Vanaf welke leeftijd ben je eigenlijk van plan hem op MMA te laten?

Ja maar oorzaak was de rommeligheid tijdens de wedstrijden, een paar goedwillende ouders moesten ter plekke improviseren om leeg gevallen plekken op te vullen. Dit tussen 120 kiddo's in een veels te klein zaaltje, afgetopt met opa's, oma's, vaders en moeders etc. Waarschijnlijk wist de beste man niet eens dat een bruine band best hoog was. :D
Wanneer op mma? Tja...in feite traint ie dat al op deze manier, misschien vanaf 12 jaar verfijnen met bjj maar wedstrijden mma defenitly niet onder de 18. Die keuze mag hij helemaal zelf maken als hij oud genoeg is en eea onder zijn eigen verantwoording valt.

Leuk dat Jerry ook aan Judo doet.

hij word straks multi-fighter man :D

Ja maar oorzaak was de rommeligheid tijdens de wedstrijden, een paar goedwillende ouders moesten ter plekke improviseren om leeg gevallen plekken op te vullen. Dit tussen 120 kiddo's in een veels te klein zaaltje, afgetopt met opa's, oma's, vaders en moeders etc. Waarschijnlijk wist de beste man niet eens dat een bruine band best hoog was. :D
Wanneer op mma? Tja...in feite traint ie dat al op deze manier, misschien vanaf 12 jaar verfijnen met bjj maar wedstrijden mma defenitly niet onder de 18. Die keuze mag hij helemaal zelf maken als hij oud genoeg is en eea onder zijn eigen verantwoording valt.

waarom pas mma wedstrijden vanaf 18 en wel kickboks wedstrijden op jonge leeftijd als ik vragen mag?

je hebt ook semi-fights, waarbij stoten naar het hoofd (staand en op de grond) niet zijn teogestaan enz

je hebt ook semi-fights, waarbij stoten naar het hoofd (staand en op de grond) niet zijn teogestaan enz

Ah ok..dat wist ik niet. Dacht trouwens dat mma vanaf 16 jaar was? Maar vooralsnog gaan we eerst maar eens kijken of we op een redelijk hoog kickboks niveau kunnen geraken en dan verder zien.

Aftellen is begonnen..Morgen de laatste training voor de partij van komende zondag. Om er wat scherpte in te brengen zal dat een pads training zijn, dan 2 dagen rust en op zondag hopelijk knallen!

Yea buddy, wordt wel gefilmd toch?!

Oke aftellen is begonnen, nog even geduld Tremendes het is zo zondag.:D

Spannend man! Enne JK kan je denk ik wel wat vertellen over semi-fights, volgens mij was/is hij er ambassadeur van.

Oke aftellen is begonnen, nog even geduld Tremendes het is zo zondag.:D

Countdown to demolition sunday is on Damo...Jerry kan niet wachten!(en papa ook niet hehe)

Spannend man! Enne JK kan je denk ik wel wat vertellen over semi-fights, volgens mij was/is hij er ambassadeur van.

jaaa zin an! Zal Joop volgende keer eens vragen hoe dat zit, thanks.

---------- Post toegevoegd Fri 18 Nov 2011 om 13:53 ----------

Een korte compilatie van Jerry zijn voorbereiding voor de partij van komende zondag...Ben benieuwd!

http://www.youtube.com/watch?v=pLers8f89vI

Aan de support kan het igg niet liggen!:D

Succes morgen Jerry :banana:

Heel veel succes en plezier morgen!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven