Barteh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Respect voor dit topic, de prestaties en enthousiasme van je zoon en de tijd en moeite die je er insteekt om hem te begeleiden. Echt leuk om te volgen.
Jammer dat die knakker vandaag niet op is komen dagen en al helemaal asociaal dat ze niet even afmelden.
Helaas is de tegenstander van Jerry vandaag niet op komen dagen, geen partij dus!. Niet eens netjes afgemeld maar gewoon helemaal niet gekomen, lekker dan. Snap dat niet maargoed...
@Alphabet... Vindt het altijd een beetje hypocriet en naief dat dit gezegd wordt over kickboksen. Dit soort geluiden hoor je nu nooit over voetbal. Kindertjes die een paar keer in de week diverse kop ballen krijgen te verwerken. Of de jeugd wielrennertjes die met 50km/pu een afdaling nemen met een veels te dun helmpje op het hoofd.
Toch kan ik wel de gedachte begrijpen als je niet met de sport bekent bent. Zo is er ook een groep binnen de sport die tegen jeugd kickboksen is. Die mening respecteer ik, maar deel ik niet.
Wat ik niet respecteer is de kortzichtigheid in je post mbt dat je een vader ziet die zonodig zijn zoon kampioen wilt zien worden.
Erg kortzichtig en geeft blijk van dat je dit topic niet gevolgd hebt. Heb al eerder in dit topic eea uitgelegd hoe tot stand is gekomen wat we nu doen. Lijkt me sterk dat ik de indruk wek dat ik zo'n vader ben. Geen zin om dat nog een keer te doen omdat jij die moeite niet wilt nemen en liever gemakshalve even een snelle ongefundeerde eerste indruk neer wilt plempen.
Zo vervelend voor Jerry zeg! Ik weet hoe het voelt om naar een wedstrijd toe te werken, arousalniveau op z'n top en dan geen ontlading omdat de partij niet door gaat. Zal de tegenstander soms de filmpjes van Jerry hebben gezien?
Wha-ha-ha, ide is hard gaan trainen nadat ze hier filmpjes van Jerry hebben gezien.
zonder gekheid, het is heel lullig voor Jerry als je tegenstander niet komt, om welke reden dan ook, afmelden kan je altijd maar helemaal niet opdagen en niks van je laten horen is toch wel beschamend.
Waren er meer deelnemers van dit team ?
Schande dat de tegenstander niet is gekomen! Ik snap niet dat er nog steeds niet een echt instituut bestaat die dit soort zaken bestraft! Zo blijf je dit dus houden.
Jammer voor Jer maar hoort er (helaas) bij. Gewoon omzetten in positieve energie want als die bal gehakt had gedacht te kunnen winnen, was hij wel gekomen.
As.

Tjonge.. Het dramatische verloop van de matchmaking heeft vergaande gevolgen gekregen. Trainer van jerry is weg en 6 vechters. Grote klap voor het team naar mijn idee. Mensen die met vingers naar elkaar wijzen, met als resultaat dat er alleen maar verliezers zijn.
Vooral het vertrek van 1 van de trainers is een groot verlies. Trainer had prima oefenstof en een heel goed kontakt met de groep en niet in het minst met jerry. Hoop vurig dat er toch nog een oplossing hierin komt.
Wat ik gisteren zag trainen is niet bijzonder op een enkeling na. Loopt nu niemand die technisch beter is dan jerry en dus ook niemand die jerry een voorbeeld kan geven zodat jerry ook naar een hoger plan gaat. Een flinke domper!
T ik vind het echt dat het allemaal veels te serieus wordt genomen daar op de gym. Laat die kinderen lekker sporten om nou gelijk je kind van zijn/haar sportclub te halen als er iets fout gaat.
zijn volgensmij niet alleen kinderen bij team akdeniz, en de ouders die dit wel om die reden doen zijn denk ik wel goed genoeg betrokken. en maakt niet uit hoe oud je bent, als je wedstrijden doet zou ik het wel serieus nemen als ik jouw was
Jammer dat het dit verloop krijgt, misschien kun je zelf bemiddelen ?
Jerry gaat toch nog wel met Joop trainen ?
Speelde meer dingen en dit was de bekende druppel voor sommigen. Ik ben het gedeeltelijk met de gedachte eens "van laat de kinderen lekker sporten". Maarrrr...Je kan sport op verschillende manieren beoefenen, je kan lekker recreatief freubelen of je doet iets serieus. Met wedstrijdambities in een sport als kickboksen kan je maar beter zorgen dat je serieus bent. Er zijn kinderen van dezelfde leeftijd als Jerry die met veel plezier voetballen bij v.v. schubbek*ttegat en je hebt kinderen die op die leeftijd bij de jeugd van bv ajax voetballen. Dan gaat het er ook wat serieuzer aan toe.
Ik denk dat het heel moeilijk in te schatten is op welk niveau je zoon kickbokst, is nu nog helemaal niet te zeggen. Natuurlijk mag je de sport serieus nemen maar het belangrijkste is plezier hebben. Als ik lees dat jij en de trainer hele gesprekken gaan voeren na afloop van een sparringpartij, vind ik het nogal "zwaar" worden. Ik heb overigens wel de moeite genomen om het hele topic te lezen. Het als dramatisch bestempelen en hem wijs maken dat het WAR moet zijn in de ring? Kom op joh laat die jongen gewoon lekker trainen denk ik dan mijzelf. Petje af hoeveel tijd je investeert in je zoon daar kunnen vele andere vaders een voorbeeld aan nemen. Daarnaast siert het je ook dat je hem slechts enkele partijen laat vechten per jaar en heel selectief zijn tegenstander kiest. Het komt alleen iets TE fanatiek allemaal over. Alleen de titel al van het topic. Misschien begrijp je wel wat ik bedoel?
Wanneer begonnen de grote helden in NL met kickbokswedstrijden?
Lucia Rijker begon op haar 15e
Peter Aerts op zijn 14e.
Hoost op zijn 18e.
Sem Schilt op zijn 20e
Hyppolyte op zijn 16e
Hari op zijn 15e
Bonajsky op zijn 19e
Daarvoor hadden het merendeel andere vechtsporten beoefend.
@Alphabet... Vindt het altijd een beetje hypocriet en naief dat dit gezegd wordt over kickboksen. Dit soort geluiden hoor je nu nooit over voetbal. Kindertjes die een paar keer in de week diverse kop ballen krijgen te verwerken.
De commissie heeft zich in dit advies beperkt tot hersenletsel dat het gevolg is van al of niet
opzettelijke klappen, stoten of schoppen op het hoofd of van botsingen. Boksen is daarbij als
voorbeeldsport gekozen omdat alleen van deze vechtsport voldoende wetenschappelijke gegevens
bekend zijn, en een groot percentage van met name profboksers chronisch hersenletsel ontwikkelt.
Dat is een zorgelijke situatie die mijns inziens maatregelen rechtvaardigt. Analoog aan wat bij
boksen al is aangetoond, zal ook bij andere vechtsporten, bijvoorbeeld kickboksen en free fight,
een grote kans bestaan op acuut en chronisch hersenletsel. Ook bij dergelijke sporten zijn
maatregelen gewenst om hersenschade te voorkomen. De tweede voorbeeldsport, voetbal, is
gekozen omdat het de belangrijkste breedtesport in Nederland is, koppen een belangrijk onderdeel
van het spel is en het mogelijk is dat veelvuldig koppen tot hersenletsel leidt. Dat is nog niet onomstotelijk vastgesteld, maar er zijn wel aanwijzingen voor.
Hierbij nogmaals het rapport.Grappig dat je via kritiek op hersenbeschadiging, waar je niet echt mee een punt kon maken