Fitness Seller

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hierbij nogmaals het rapport.

Bedoelde mbt voetbal en wielrennen maar dat zegt het rapport ook. Tja moeten we de jeugd dat ook niet meer laten doen? Niks doen is ook gevaarlijk, krijgen ze obesitas van met alle desastreuze gevolgen. Topsport is nooit gezond maar hey... ieder zijn keuze. Daarnaast is het zover nog lang niet hoor hahaha.

Precies en de opgroeiende jeugd die op 13 jaar al met grote massa`s aan de drank en jointjes zitten. Beter om dan gewoon lekker met je sporttas naar de gym te gaan en gezond te eten.

Let hij ook goed op gezonde voeding? En kan je iets vertellen over zijn lengte mbt leeftijdsgenoten?

Precies en de opgroeiende jeugd die op 13 jaar al met grote massa`s aan de drank en jointjes zitten. Beter om dan gewoon lekker met je sporttas naar de gym te gaan en gezond te eten.

Let hij ook goed op gezonde voeding? En kan je iets vertellen over zijn lengte mbt leeftijdsgenoten?

Zitten we toch ergens mee op 1 lijn met elkaar..Tuurlijk letten we op gezonde voeding maar niet meer als andere liefhebbende ouders die graag willen dat hun kind gezond opgroeid. Hooguit een extra banaantje na een training maar dat is het dan ook wel.
Zijn lengte is gemiddeld evenals zijn gewicht.

Kanonnen nog aan toe, ben even weg en er gebeurt van alles.. Hoe is het met de champ tremendes?
tja teams..... het is altijd maar weer afweachten tot op de wedstrijddag zelf, lijkt wel een mode trend om niet op te komen dagen.
jammer alllemaal wat ik lees, het is een blijft een leuk topic.:)

Jaaa! Waar was je dan? Wilde bijna een zoekactie opzetten man.

Jaaa! Waar was je dan? Wilde bijna een zoekactie opzetten man.

Hehehe Tremendes toch, had het even een beetje druk met gezin je weet toch..... feestdagen pfffff.
Anyway heb mij al weer ingelezen in the road, hoe ervaart jerry het een en ander? Hoop dat de champ hier niet veel hinder van heeft en gewoon doorgaat op de ingeslagen weg.
Misschien iets te vroeg maar ik wens jou en je gezin hele fijne kerstdagen!:)

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 10:47 ----------

Gewoon omzetten in positieve energie want als die bal gehakt had gedacht te kunnen winnen, was hij wel gekomen.
As.

Helemaal mee eens.:)

Gisteren heeft het team een nieuwe website gekregen. Leuk voor Jerry is dat hij een prominente rol in de banner heeft.

Het is niet veel waard maar ik zie het toch als een leuke erkenning voor zijn harde werk.

Heeft ie toch maar mooi in 17 maanden voor elkaar gebokst.

En nee...heb de website niet zelf gebouwd of enige bemoeienis mee gehad, was voor ons ook een leuke verrassing.

5txde.png

stoer zeg, ook leuk voor later om op terug te kijken.

Dat ziet er leuk uit, stoer dat Jerry daar op staat. toch een verdienste, hoe gaat het verder ?

stoer zeg, ook leuk voor later om op terug te kijken.
Ja absoluut, is gewoon erg leuk.
Dat ziet er leuk uit, stoer dat Jerry daar op staat. toch een verdienste, hoe gaat het verder ?
Gaat goed Porter er is een kleine verschuiving in het team geweest op trainersgebied maar dat was je al bekend. Even een beetje wennen maar dat ging vrij snel.

Gisteren heeft Jerry ook weer gespard en je ziet dat het sparren zijn vruchten afwerpt. Daar had ik(en anderen) eerder over aan de bel moeten trekken. Maargoed dat hebben we gedaan en is opgepikt dus niets te klagen.

Vorige week is er ivm de feestdagen niet getraind maar Jer heeft dan geen rust in zijn kont en heb ik een paar keer wat padstrainingen met 'm gedaan. Die lowkicks moet ik nu echt gaan blokken want had na de 2e training een blauw/paarse plek van ongeveer 10x10cm.:D Prachtig toch dat zo'n mannetje van 8 dat voor elkaar krijgt?

Morgen gaan we weer naar FPA om Jer met Joop te laten trainen, dat is even geleden ivm vakanties ed dus daar kijken we weer naar uit.

2011 heeft Jerry mooie dingen gebracht als ik er zo op terug kijk. Heel veel progressie gemaakt...Joop Kasteel die op zijn pad is gekomen en graag met 'm werkt...Bodyenfitshop die zich als sponsor heeft aangediend...Henry Akdeniz die het super vind, op de momenten dat hij er is, om Jerry op de pads te nemen. Dat zijn toch mooie dingen.

Als we dit in 2012 op sportief gebied kunnen continueren hebben we niks te klagen.:)

Mooi zo, ben benieuwd naar een nieuw filmpje.

Mooi zo, ben benieuwd naar een nieuw filmpje.
Bij deze dan.:) Veel details vandaag bij Joop. Stand van de voeten, wat best moeilijk is voor een mannetje van 8 maar wel heel belangrijk. Beter even moeite doen om dit goed onder de knie te krijgen en het later nooit meer fout te doen dan het fout aanleren en dan veel meer moeite moeten doen om het weer af te leren. Je ziet dan ook dat het wat krampachtiger wordt omdat hij dan na gaat denken bij wat hij doet. Dit moet op den duur een automatisme worden. Was vandaag wel weer een hele leuke en goede training voor Jerry.

http://www.youtube.com/watch?v=ubKRKQvxQ_U

ziet er goed uit Jerry, luister goed naar ome Joop, hij kan je veel leren.

Succes:thumb:

Porter

Nice! Ziet er goed uit hoor, en top dat ie op de banner staat!:thumb:

Leuk topic! Ik heb het even allemaal door genomen en ik vind het zeer mooi dat jij je zoon dit allemaal laat doen! En dan is het ook mooi meegenomen dat hij er niet slecht in is :)

Die filmpjes die je maakt hierbij zijn ook zeer leuk om te zien.

ziet er goed uit Jerry, luister goed naar ome Joop, hij kan je veel leren.

Succes:thumb:

Porter

Dat doet ie Porter. Dat is ook zo mooi om te zien, hij luisterd altijd aandachtig en neemt alles in zich op. Normaal is het een aanwezig ventje en kletst de oren van je kop. Behalve met trainen dan heeft ie zo'n focus. Vind op dit filmpje grappig om te zien dat je hem een paar keer ziet knikken zo van..jaja ik snap het. En maar klaar staat om te beginnen.

Nice! Ziet er goed uit hoor, en top dat ie op de banner staat!:thumb:

Bedankt! Ja banner is leuk voor 'm absoluut.

Leuk topic! Ik heb het even allemaal door genomen en ik vind het zeer mooi dat jij je zoon dit allemaal laat doen! En dan is het ook mooi meegenomen dat hij er niet slecht in is :)

Die filmpjes die je maakt hierbij zijn ook zeer leuk om te zien.

Leuk man! Vind het zelf leuk om 'm zijn droom te laten leven. Denk dat dat heel belangrijk is, heb ik zelf ook altijd geprobeerd en heeft me geen windeieren gebracht. Tuurlijk zijn er ook dromen in het vakje project mislukt beland maar heb er ook een aantal kunnen realiseren.
Hij IS wat hij wilt zijn. Een kickbokser. Nog wel op het niveau van een 8-jarige maar met alles erop en eraan. Van wedstrijden tot een sponsor tot zelfs aan topsportbegeleiding want op dat niveau is het bij Joop Kasteel. Joop behandelt en benaderd hem niet anders dan dat hij bv een A-vechter zou begeleiden.
En inderdaad is het mooi meegenomen dat hij er niet slecht in is. Natuurlijk is er altijd iemand met meer talent maar met zijn werk ethiek en mentaliteit kan hij zeer zeker zijn doel behalen.

Even filmpje bekeken en volgens mij gaat het wel de goede kant op met de champ. Ben beniewd wanneer Jerry weer een wedstrijd heeft. In ieder geval winnen of verleizen mijn support heeft hij. :)

Ben beniewd wanneer Jerry weer een wedstrijd heeft. In ieder geval winnen of verleizen mijn support heeft hij. :)

Thanks Damo..Komende zaterdag heeft Jerry een partij, kwam een beetje last minute maar Jerry traint altijd trouw door dus is geen probleem.
Nu maar hopen dat het doorgaat want volgens mij zitten we nu op dat er van de laatste 5 partijen er 1 daadwerkelijk plaats heeft gevonden.

Mooi zo dat er weer een wedstrijd gepland staat en inderdaad nu maar hopen voor de champ dat deze partij wel doorgaat. Ben benieuwd.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven