MuscleMeat

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nice! Ziet er goed uit! En wat een techniek al! :)

-Leon

Geinig om bezig te zien,benieuwd wat de match gaat brengen.:)

Ja mooi hoor. Ben altijd een voorstander van korte stootcombinaties gevolgd door een trap.

Nu hopen dat je partij doorgaat, succes :thumb:

Prachtig om te zien!

Mooi!! Veel succes zaterdag!

Ik zou willen dat ik zelf de techniek al zo goed beheerste :o

Gaat goed! Heel veel succes!

Nice! Ziet er goed uit! En wat een techniek al! :)

-Leon

Geinig om bezig te zien,benieuwd wat de match gaat brengen.:)

Ja mooi hoor. Ben altijd een voorstander van korte stootcombinaties gevolgd door een trap.

Nu hopen dat je partij doorgaat, succes :thumb:

Gaat goed! Heel veel succes!

Bedankt voor de reactie allemaal! Hoop dat jullie een mooie partij van Jerry krijgen te zien komend weekend.

---------- Post toegevoegd Thu 19 Jan 2012 om 09:33 ----------

Ik zou willen dat ik zelf de techniek al zo goed beheerste :o

Dit is een heel mooi compliment voor Jerry..:bow:

• Like
Waarderingen: 515
Heb er nog zitten aan denken gisteren,hoop toch weer stiekem dat ie wint hehe. Als ik zie hoe hij ervoor traint en het ook graag doet zou dat een mooi resultaat zijn.:)

Heel veel succes en plezier gewenst zaterdag!!!

Jerry heel veel sucses, je kan het! :)

Hoe ging "the destructor " zijn partij vandaag ?

:D

Ja, ben ik ook heel benieuwd naar.

Heb er nog zitten aan denken gisteren,hoop toch weer stiekem dat ie wint hehe. Als ik zie hoe hij ervoor traint en het ook graag doet zou dat een mooi resultaat zijn.:)

Heel veel succes en plezier gewenst zaterdag!!!

Jerry heel veel sucses, je kan het! :)

Hoe ging "the destructor " zijn partij vandaag ?

:D

Ja, ben ik ook heel benieuwd naar.

Gewonnen!! Ging heel goed! Jerry was deze keer een paar maatjes te groot voor z'n tegenstander.
Helaas was de tegenstander 2kg lichter bij de weging dan was opgegeven, daardoor werd er van de partij een demo wedstrijd van 2 rondes gemaakt.
Na de eerste slagenwisseling werd Jerry, die echt heel scherp was, door de scheidsrechter vermaand dat als hij té hard erin bleef gaan hij de wedstrijd zou stoppen.
Het verschil was duidelijk aanzienlijk. Jerry was bang dat hij gediskwalificeerd zou worden en ging duidelijk van het gas af.
In de rust gaven de trainers Jerry ook aan om rustig aan te doen en voor de ervaring lekker puntjes te scoren.
Vond dat maar een rare bedoening. Tegenstander gaf immers wel volgas. Van mij mocht Jerry dan ook vol erop, dan maar de wedstrijd stoppen toch?
Maar dit was omdat er een demo wedstrijd van gemaakt was. Jerry heeft netjes naar de scheidsrechter en zijn trainers geluisterd en het rustig aan gedaan.
Maargoed...we zijn blij met het positieve resultaat en dat het vandaag bij Jerry lekker eruit kwam.
We zijn net terug en ik zal morgen even het filmpje online zetten, dan kunnen jullie het zelf even bekijken..

Laatst bewerkt:
Klasse Jer :thumb:

Ben benieuwd :)

Een filmpje,ben benieuwd! Wel jammer van dat demowedstrijd gedoe pfff....Anders had Jerry eens kunnen gas geven!:)

Leuk dat ie heeft gewonnen en het goed heeft gedaa, maar ook een beetje jammer van die demowedstrijd. Wel goed dat ie naar de scheidsrechter en trainers luistert en niet naar een emotionele wilde vader. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven