XXL Nutrition

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gefeliciteerd beide, dat zegt toch een hoop!
Heb btw nu al medelijden met z'n tegenstander :D

Ik ben benieuwd. :D

• Topic Starter Topic Starter
Jerry heeft een prachtige kans aangeboden gekregen door het grootste vechtsportforum van Nederland, het ieder bekende...Mixfight!:)

23k8arq.jpg

Mixfight sponsort sinds 2012 aankomend vechtsporttalent door deze te koppelen aan prominente vecht- & krachtsportinstructeurs.

We zijn Mixfight erg dankbaar voor deze kans, daarnaast erg trots op Jerry dat er voor hem gekozen is door mensen die verstand van zaken hebben en die kunnen kiezen uit vele tientallen vechtertjes.

Het ligt voor de hand dat onze keuze Joop Kasteel en zijn FPA zal zijn. Een keuze met de intentie voor de lange termijn. Niet alleen is alle kennis op vechtsportgebied aanwezig, ook bied de het aan niets ontbrekende gym alle faciliteiten voor de ,straks, nodige krachttrainingen. En...Jerry voelt zich er thuis en welkom, een gemoedelijke sfeer met een prettige mix van recreatief trainende mensen en de serieuze (top)sporter.
En als zelfs Alistair Overeem er traint als hij in Nederland is, dan moet het voor Jerry ook goed genoeg zijn.:D

edkbq.jpg

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: 515
Van harte toppers!!!!

Woooooow, gefeliciteerd! Dat is wel heel erg vet, ik gun het jullie van harten, jullie hebben het verdiend!

Das netjes!! Gefeliciteerd!

:thumb: Gefeliciteerd beide.

Oh vetjes man!:cool: Jerry zal wel id wolken zijn.

Wow, het gaat hard ! Goed bezig

Gaaf! Gefeliciteerd!

Oh vetjes man!:cool: Jerry zal wel id wolken zijn.

Wow, het gaat hard ! Goed bezig

Ja wat een kans hè!...Weet zeker dat Jerry mega grote stappen gaat maken. Hij kan niet wachten om van start te gaan!

Dream it, wish it, do it and you will live it!!!

Tof!! je zal wel trots zijn!!?

Tof!! je zal wel trots zijn!!?

Joh...als een aap met 7 lullen!:)

Mixfight is bezig met een andere kledingslijn. Uiteraard word Jerry daar helemaal in gestoken, dat vind ie ook al gaaf natuurlijk. En er word speciaal voor Jer een shirt ontworpen door de broer van Eldar Gross(maker van The Reem).
Al met al een heel erg leuk project en de topsport begeleiding bij FPA en Joop maakt het plaatje compleet.
FPA heeft een paar goede wedstrijd jongens die welliswaar wat ouder zijn maar die KUNNEN sparren en dat gaat zoveel helpen om flink beter te worden. Daarnaast heeft FPA nog een goede trainer die zich bezig houd met de wedstrijd groep: Azad Soufi. We hebben nog geen kennis gemaakt maar Joop Kasteel is erg enthousiast over hem.
Geloof dat Azad binnenkort naar Amerika gaat om Alistair op de vangers te nemen, tja dan zitten we wel goed.:)

Komende zaterdag draait Jerry een partij en de zaterdag daarop gaan we van start...

Heb je al een bijnaam voor Jerry ?

Klopt ook, ben iets te enthousiast :D

Klopt ook, ben iets te enthousiast :D

Ach..zonder enthousiasme kom je nergens. Maar eerst een titel, dan zien we verder. Bij welke bond maakt me niet uit. Maarja.. ook dat is nog iets te enthousiast. Daarvoor moet hij eerst minimaal 10 partijen op een goede manier gedraaid hebben. Welliswaar geen regel maar eerder ben je daar nog niet klaar voor, vind ik.

Vind het wel een goed idee, een bijnaam verzinnen voor Jer. Leuk topic toch?

Ik vond "the Legend" van d*ck Vrij erg mooi..(niet voor Jer hoor)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven