Barteh
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
Hou oud is Jerry? Ik zou gokken rond een jaar of acht. Je moet je wel realiseren dat een kind in tien jaar ontzettend veel verandert en het zomaar kan dat hij het opeens niet meer leuk vind. Dat ik jong was had ik ook veelbelovende sportprestaties en ik weet nog wel hoe teleurgesteld ik was dat ik er plots mee stopte. Nu ik zie hoe fanatiek jij hierin bent als vader zie ik eigenlijk pas een beetje in waar die teleurstelling vandaan kwam.
Uiteraard doet hij het omdat hij het zelf leuk vind en ik beschuldig je er ook echt niet van dat je het alleen doet omdat jij zelf graag wilt dat hij succesvol wordt in iets(volgens mij wel eerder in dit topic gelezen door anderen gepost, maar vind ik bullshit). Uiteraard zou ik 't geweldig vinden als hij fanatiek doorgaat en ook echt wat bereikt. Zou me echt vet lijken om zo een knaap in de UFC te zien met de gedachte dat ik em al volg sinds ie een jaar of acht is.
Uiteraard doet hij het omdat hij het zelf leuk vind en ik beschuldig je er ook echt niet van dat je het alleen doet omdat jij zelf graag wilt dat hij succesvol wordt in iets(volgens mij wel eerder in dit topic gelezen door anderen gepost, maar vind ik bullshit). Uiteraard zou ik 't geweldig vinden als hij fanatiek doorgaat en ook echt wat bereikt. Zou me echt vet lijken om zo een knaap in de UFC te zien met de gedachte dat ik em al volg sinds ie een jaar of acht is.