XXL Nutrition

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hou oud is Jerry? Ik zou gokken rond een jaar of acht. Je moet je wel realiseren dat een kind in tien jaar ontzettend veel verandert en het zomaar kan dat hij het opeens niet meer leuk vind. Dat ik jong was had ik ook veelbelovende sportprestaties en ik weet nog wel hoe teleurgesteld ik was dat ik er plots mee stopte. Nu ik zie hoe fanatiek jij hierin bent als vader zie ik eigenlijk pas een beetje in waar die teleurstelling vandaan kwam.

Uiteraard doet hij het omdat hij het zelf leuk vind en ik beschuldig je er ook echt niet van dat je het alleen doet omdat jij zelf graag wilt dat hij succesvol wordt in iets(volgens mij wel eerder in dit topic gelezen door anderen gepost, maar vind ik bullshit). Uiteraard zou ik 't geweldig vinden als hij fanatiek doorgaat en ook echt wat bereikt. Zou me echt vet lijken om zo een knaap in de UFC te zien met de gedachte dat ik em al volg sinds ie een jaar of acht is.

• Topic Starter Topic Starter
Heb het al vaker uitgelegd maar blijkbaar willen mensen liever zien dat er een fanatieke vader achter zit dan dat het uit jerry zelf komt.
Nou nog maar een keer...jerry wil een kickbokser/mma vechter zijn en wil daar veel voor doen, als het voor hem een gril zou zijn dan was hij niet al 1,5 jaar 4 à 5x in de week hiervoor aan het trainen. Dat mag nu wel een keer duidelijk zijn lijkt me.
Ik help mee om hem zijn droom in het nu te laten leven. Als hij over een 2 jaar per ongeluk een brandweerman wil zijn. Dan steek ik net zo makkelijk 1 van mijn oldtimer motorfiets projectjes wekelijks samen met hem in de fik en dan gaan we de brand met brandblussers te lijf. Geen probleem.
We zitten hier op een sportforum in de vechtsportsectie, buitenom dat ik het zelf leuk vind, leek het mij leuk voor liefhebbers van de sport interessant om een project als deze te volgen. 14.000 views..een enkeling die jerry een warm hart toe draagt in het topic en de rest zeikt over een fanatieke vader en wacht/kijkt mee tot die jongen op z'n bek gaat?
Waar krijg je een kijkje in de keuken van de toekomstige prof voetballertjes of turners? Ik ken teams in het kickboksen waar de ouders niet eens bij de training aanwezig mogen zijn laat staan dat ze de progressie van hun zoon/dochter kunnen volgen/filmen.
Welke toptrainer staat toe dat er gefilmd word en op internet word geplemd als hij met zijn pupil aan het werk is?
Joop kasteel heeft hier geen moeite mee en maakt het imo redelijk uniek dat dat soort beelden voor een ieder beschikbaar is.
Maarja op forums stikt het van de zoldernerds die gefrustreerd zijn over hun eigen sportprestaties en als ik hier geen moderator was was het geneens mogelijk geweest om een topic als deze te blijven doen. Topicbans en postings verwijderen hebben tot nu toe dit topic staande gehouden.

Laatst bewerkt:
Heb het al vaker uitgelegd maar blijkbaar willen mensen liever zien dat er een fanatieke vader achter zit dan dat het uit jerry zelf komt.
Nou nog maar een keer...jerry wil een kickbokser/mma vechter zijn en wil daar veel voor doen, als het voor hem een gril zou zijn dan was hij niet al 1,5 jaar 4 à 5x in de week hiervoor aan het trainen. Dat mag nu wel een keer duidelijk zijn lijkt me.
Ik help mee om hem zijn droom in het nu te laten leven. Als hij over een 2 jaar per ongeluk een brandweerman wil zijn. Dan steek ik net zo makkelijk 1 van mijn oldtimer motorfiets projectjes wekelijks samen met hem in de fik en dan gaan we de brand met brandblussers te lijf.
We zitten hier op een sportforum in de vechtsportsectie, buitenom dat ik het zelf leuk vind, leek het mij leuk voor liefhebbers van de sport interessant om een project als deze te volgen. 14.000 views..een enkeling die jerry een warm hart toe draagt in het topic en de rest zeikt over een fanatieke vader en wacht/kijkt mee tot die jongen op z'n bek gaat?
Waar krijg je een kijkje in de keuken van de toekomstige prof voetballertjes of turners? Ik ken teams in het kickboksen waar de ouders niet eens bij de training aanwezig mogen zijn laat staan dat ze de progressie van hun zoon/dochter kunnen volgen/filmen.
Welke toptrainer staat toe dat er gefilmd word en op internet word geplemd als hij met zijn pupil aan het werk is?
Joop kasteel heeft hier geen moeite mee en maakt het imo redelijk uniek dat dat soort beelden voor een ieder beschikbaar is.
Maarja op forums stikt het van de zoldernerds die gefrustreerd zijn over hun eigen sportprestaties en als ik hier geen moderator was was het geneens mogelijk geweest om een topic als deze te blijven doen. Topicbans en postings verwijderen hebben tot nu toe dit topic staande gehouden.

Misschien dat je me verkeerd begrijpt, maar ik zeg juist dat hij het ook heel leuk moet vinden omdat hij het anders toch nooit zou doen. Hoe ik het zie is dat het zeker uit Jerry zelf komt en dat jij ook een fanatieke vader bent (niks mis mee).

Ik denk alleen dat als hij over twee jaar opeens brandweerman wilt worden jij dit toch niet zo leuk zou vinden en toch best teleurgesteld zou zijn. Het is niet mijn bedoeling om te zeiken hoor, ik draag Jerry juist een warm hart toe. Beetje jammer dat je zo hard van je af bijt terwijl ik het helemaal niet negatief bedoelde.

Misschien dat je me verkeerd begrijpt, maar ik zeg juist dat hij het ook heel leuk moet vinden omdat hij het anders toch nooit zou doen. Hoe ik het zie is dat het zeker uit Jerry zelf komt en dat jij ook een fanatieke vader bent (niks mis mee).

Ik denk alleen dat als hij over twee jaar opeens brandweerman wilt worden jij dit toch niet zo leuk zou vinden en toch best teleurgesteld zou zijn. Het is niet mijn bedoeling om te zeiken hoor, ik draag Jerry juist een warm hart toe. Beetje jammer dat je zo hard van je af bijt terwijl ik het helemaal niet negatief bedoelde.

Post was niet direct op jou gericht anders had ik je wel gequote. En dat ik dan teleurgesteld zou zijn dat klopt niet, probeerde ik uit te leggen.

No worry Tremendes, ik volg Jerry omdat ik het leuk vind om zijn ontwikkeling te volgen. Kijk altijd even alle filmpjes en ik vind het wel een leuk "logje". Als mensen sarcasme willen uiten moeten ze dat maar doen in humor en geouwehoer ofzo

edit: In de filmpjes zie je ook duidelijk Jerry's motivatie, zolang hij dat heeft is het toch hartstikke mooi dat hij zo'n toewijding heeft met de sport

Damn! Knaapie is goed bezig!

Wat zijn zijn doelen op langer termijn T? (heb niet het hele topic gelezen)

Damn! Knaapie is goed bezig!

Wat zijn zijn doelen op langer termijn T? (heb niet het hele topic gelezen)

Yo David alles goed vriend? Zie je Jerry z'n topic nu pas? schaam je man!:D

Op lange termijn de K1 winnen(of hoe het tegen die tijd mag heten) en op korte termijn een belt(ned kampioen) van een bond winnen. Het liefst bij meerdere bonden natuurlijk.
We hopen over ongeveer een jaar voor een titel te kunnen gaan. Als hij zich op deze manier blijft ontwikkelen moet dat lukken.

Mooie partij die laatste, je ziet dat hij al beter de rust kan bewaren en beter kan luisteren. Mooie progressie!

Yo David alles goed vriend? Zie je Jerry z'n topic nu pas? schaam je man!:D

Op lange termijn de K1 winnen(of hoe het tegen die tijd mag heten) en op korte termijn een belt(ned kampioen) van een bond winnen. Het liefst bij meerdere bonden natuurlijk.
We hopen over ongeveer een jaar voor een titel te kunnen gaan. Als hij zich op deze manier blijft ontwikkelen moet dat lukken.

Gaat goed hier bro :thumbs:

Kijk dat zijn goede instellingen :)

Abbotje!

Mooie partij die laatste, je ziet dat hij al beter de rust kan bewaren en beter kan luisteren. Mooie progressie!

Klopt, maarrrrr...Jerry kreeg ook de kans in die partij. Punt van aandacht is dat dat ook lukt als hij meer onder druk staat. Merk in de trainingen en bij zijn wedstrijd in vlaardingen dat het dan lastiger voor hem word. Maargoed, dat zal steeds wat beter gaan.

Gaat goed hier bro :thumbs:

Kijk dat zijn goede instellingen :)

Abbotje!

Bedankt maat..

gaat champ ook halen.... i know.:)

Hoop het Damo. We gaan proberen om wat intensiever begeleid te worden door Joop en zijn FPA. Daarnaast heeft Jerry een aanbod gekregen om vaker begeleid/getraind te worden door Henri Akdeniz maar dat ligt wat gevoeliger omdat Jerry traint bij Team Akdeniz. Hoop dat eea gerealiseerd kan worden bij Joop Kasteel dat heeft veruit de voorkeur. De bereidheid is er iig en dat is al een heel mooi compliment voor Jerry.
Achter de schermen zitten er mooie dingen aan te komen, dat weet ik zeker.

Ziet er goed uit Trem. Als jullie zo door blijven gaan kan er nog wel eens iets heel moois uitkomen.;)

Dat zijn mooi ontwikkelingen Tremendes! Enne.. als Jerry bij Joop aan de gang is, ga je dan zelf ook even lekker los in die vette gym daar?

ik mis de updates chef, what's up?

Ziet er goed uit Trem. Als jullie zo door blijven gaan kan er nog wel eens iets heel moois uitkomen.;)

Bedankt kerel...ja zou heel goed kunnen, Jerry gaat prima en werkt hard.

---------- Post toegevoegd Tue 28 Feb 2012 om 21:32 ----------

Dat zijn mooi ontwikkelingen Tremendes! Enne.. als Jerry bij Joop aan de gang is, ga je dan zelf ook even lekker los in die vette gym daar?

Nog niet gedaan, doorgaans ben ik altijd aan het trainen als jer traint dus als we bij FPA zijn vind ik het altijd leuk om Joop met Jer aan het werk te zien. Heb laatst wel met Joop afgesproken om voor de training van Jer eens samen te trainen. Komt dus nog wel een keer dat ik de mooie apparaten in FPA ga testen.:)

ik mis de updates chef, what's up?

Niets aan de hand hoor, trainingen gaan onverminderd door maar had gewoon even minder te melden.
Had het al wel even aangegeven hier maar ga binnen afzienbare tijd met Joop Kasteel rond de tafel hoe we de samenwerking verder uit kunnen bouwen. Vooral op het gebied van wedstrijdgerichte trainingen. Misschien al deze week, dus dat is dan wel weer een kleine update.
Joop wil het ook graag en als we eea uit kunnen werken dan zal Jer in de toekomst ook voor FPA uit gaan komen. Joop heeft aangegeven dat Jer van harte welkom is en dat hij dat heel leuk zal vinden.
Betekend dat we dan vaker naar Amersfoort zullen gaan om bij FPA te gaan trainen.

Klinkt goed, Joop is natuurlijk een topper. Traint er ook wedstrijd jeugd bij FPA?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven