MuscleMeat

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat de goede kant op :thumb:

• Topic Starter Topic Starter

Zeker porter. Jerry is ook weer goed vooruit gegaan, vooral op het gebied van scherpte. Waar hij eerder met een enkeling in het team wat moeite mee had zie je nu dat de rollen omkeren. Had niets met techniek te maken maar puur dat Jer soms iets te veel mister nice guy was, daar lijkt hij nu een beetje klaar mee. Dit is juist het stukje wat ik altijd wat minder aan 'm vond en me toch ook eens zorgen baarde omdat dit in de ring onontbeerlijk is. Al heeft hij zijn partijen tot op heden prima gedraaid, vind 'm nu gewoon weer een stapje beter.

Laatst bewerkt:
Update...

Zaterdag 17 maart is Jerry gematcht voor een partij. Twee weken om voor te bereiden, maar hij is eigenlijk altijd wedstrijdklaar dus dat is geen probleem.

Zeker porter. Jerry is ook weer goed vooruit gegaan, vooral op het gebied van scherpte. Waar hij eerder met een enkeling in het team wat moeite mee had zie je nu dat de rollen omkeren. Had niets met techniek te maken maar puur dat Jer soms iets te veel mister nice guy was, daar lijkt hij nu een beetje klaar mee. Dit is juist het stukje wat ik altijd wat minder aan 'm vond en me toch ook eens zorgen baarde omdat dit in de ring onontbeerlijk is. Al heeft hij zijn partijen tot op heden prima gedraaid, vind 'm nu gewoon weer een stapje beter.

Dit is een van de redenen waarom sparren zo verschrikkelijk belangrijk is. Mooi dat Jerry weer een stap voorwaarts heeft gemaakt!:)

Dit is een van de redenen waarom sparren zo verschrikkelijk belangrijk is. Mooi dat Jerry weer een stap voorwaarts heeft gemaakt!:)

Idd Briekie..Had al een tijdje geen filmpje gemaakt maar vanavond even een stukje van de 1 op 1 training met Henri geschoten. Even geen compilatie maar gewoon met de uitleg erbij, kun je zien hoe makkelijk Jerry de gevraagde combinaties oppikt en uitvoerd. Ook vind ik dat na een poosje geen filmpje de vooruitgang goed te zien is.

Thanks..ik ook.:)

Hier dus even het filmpje van de training van vanavond. Dit is na Jerry zijn reguliere training...

http://www.youtube.com/watch?v=rOR7TGnm8FM

Je kan duidelijk zien dat de combinaties al vloeiender en compacter zijn :)

Nee hoor vergeten we niet. Alles gaat goed. Zelfs zo goed dat Peter Aerts na afloop van Jerry's partij met Jerry op de foto wilde.:D

25jkvar.jpg

ik ben zo jaloers ....

wat een snelheid ook ..zou het niet lang volhouden

Jer!

Joop hier. Wat ga je goed zeg! Ik zie dat je niet stil gezeten hebt! Ik hoop je gauw weer te zien!

Wel opletten dat je je linkerhoek lanceert vanaf je kin...

Tot snel Rene..

Jer!

Joop hier. Wat ga je goed zeg! Ik zie dat je niet stil gezeten hebt! Ik hoop je gauw weer te zien!

Wel opletten dat je je linkerhoek lanceert vanaf je kin...

Tot snel Rene..

Bedankt Joop..je gaat ons zeker weer snel zien en hoop gauw hier eea bekent te kunnen maken. We zijn er iig heel dichtbij.;)
Jer heeft idd niet stil gezeten maar daar hebben jij en FPA dan ook een mooie inbreng in gehad.

Groeten!

Leuk filmpje weer, Jerry ziet er scherp uit. Op en top concentratie.

Flinke progressie zeg!!
Nu papa nog:D

Mooi filmpje!! En succes met de wedstrijd(voorbereiding)!

Binnen enkele uren kan ik een prachtige nieuwe sponsor aan gaan kondigen! Een sponsor bekent bij ieder in vechtsport land. De overeenkomst is binnen, er resten slechts nog een paar details die uitgewerkt worden.
Eea gaat oa betekenen dat Jerry optimaal begeleid gaat worden en deel gaat nemen in een project voor aankomend vechtsport talent inclusief topsportbegeleiding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven