- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker porter. Jerry is ook weer goed vooruit gegaan, vooral op het gebied van scherpte. Waar hij eerder met een enkeling in het team wat moeite mee had zie je nu dat de rollen omkeren. Had niets met techniek te maken maar puur dat Jer soms iets te veel mister nice guy was, daar lijkt hij nu een beetje klaar mee. Dit is juist het stukje wat ik altijd wat minder aan 'm vond en me toch ook eens zorgen baarde omdat dit in de ring onontbeerlijk is. Al heeft hij zijn partijen tot op heden prima gedraaid, vind 'm nu gewoon weer een stapje beter.

Kijk er naar uit....Update...
Zaterdag 17 maart is Jerry gematcht voor een partij. Twee weken om voor te bereiden, maar hij is eigenlijk altijd wedstrijdklaar dus dat is geen probleem.

Dit is een van de redenen waarom sparren zo verschrikkelijk belangrijk is. Mooi dat Jerry weer een stap voorwaarts heeft gemaakt!![]()

Je kan duidelijk zien dat de combinaties al vloeiender en compacter zijn![]()

Nee hoor vergeten we niet. Alles gaat goed. Zelfs zo goed dat Peter Aerts na afloop van Jerry's partij met Jerry op de foto wilde.
![]()

Jer!
Joop hier. Wat ga je goed zeg! Ik zie dat je niet stil gezeten hebt! Ik hoop je gauw weer te zien!
Wel opletten dat je je linkerhoek lanceert vanaf je kin...
Tot snel Rene..

Joh.. kom gewoon eens langs op een gala dan regel ik een fototje met Jerry, geen probleem.![]()

Update...
Zaterdag 17 maart is Jerry gematcht voor een partij. Twee weken om voor te bereiden, maar hij is eigenlijk altijd wedstrijdklaar dus dat is geen probleem.

Het gaat de goede kant op champ! Lekker doorgaan zo.
Ben heel benieuwd naar de 17e.