Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jerry moet, volgens hem, niet meer het standaard links rechts lowkick werk doen wat in de jeugd gegeven word omdat hij verder is dan dat. Nou goed daar waren we dus een paar weken geleden al mee van start gegaan door Jerry door te laten stromen.Vandaag naar FPA geweest voor een training met Azad. Ik denk 1 van Jerry zijn beste trainingen tot nu toe. Azad is werkelijk something special, wat een top trainer! Azad heeft een klein uur intensief met Jerry gewerkt en hem diverse nieuwe tools aangereikt. Na afloop hebben we nog even gesproken en Azad noemde Jerry een groot talent die getraind moet worden als een A klasser. Pfffff mooie woorden weer.Jerry moet, volgens hem, niet meer het standaard links rechts lowkick werk doen wat in de jeugd gegeven word omdat hij verder is dan dat. Nou goed daar waren we dus een paar weken geleden al mee van start gegaan door Jerry door te laten stromen.
Azad had een hele goede klik met Jerry en haalde gaandeweg de training het beste in Jerry naar boven.
Ik plaats regelmatig een filmpje maar vind zelf dat deze toch wel goed laat zien wat Jerry in huis heeft. Mocht je wel eens een filmpje overslaan, deze is het mee pakken imo zeker waard. Enjoy!
http://www.youtube.com/watch?v=PEfTuClUS4c
Vergeleken met de eerdere filmpjes zit er echt een stijgende lijn in zijn niveau. Heel netjes!
pffff, geen woord teveel Tremendes! echt nice. ik heb m wel even gedeeld via mn FB, dit moeten mensen gewoon zien.
Ik zou als ik jou was ook even aangeven dat Jerry het rechts voorstaan waarschijnlijk heel makkelijk oppakt. Kan hij op z'n andere sportschool daar ook mee verder. Zou echt leuk zijn als hij dat switchen op jonge leeftijd al echt goed beheerst.
Prachtig! Wat een mannetje, hij wordt steeds beter!
Tsja, als Jerry vaker bij deze trainer terecht zou kunnen is dat natuurlijk super. Je voelt gewoon de goede wisselwerking als je er naar kijkt.
Prachtig! Wat een mannetje, hij wordt steeds beter!
Erg mooi! Ik ben blij dat Jer met Azad aan de slag gaat, ik adviseerde dit al. Het mooie van links- of rechtsvoor is dat Jer direct niet meer met 2 voeten naast elkaar staat. Dus of links of rechts. Echt mooi dit, die 2 zijn voor elkaar gemaakt.
JK is blij..

Waarom zie ik dit topic nu pas?
Fokking vet Rene.
Hoe oud is ie?
Ik wil ook een zoon haha