MuscleMeat

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Stinkende bokshandschoenen schoonmaken, iets wat ik al aardig wat keren heb moeten doen voor Jerry. Niet het leukste aspect van de sport.:) Er zijn al heel wat stinkende bokshandschoenen in de prullenbak beland, niet omdat ze versleten zijn maar op een gegeven moment houd het op met handschoenen schoonmaken.
Maar dat is verleden tijd! Het jonge en innovatieve bedrijf www.glovenator.com gaat vanaf heden Jerry steunen in de road to become a champ. Net als Jerry nog jong maar met de intentie om naar grote hoogte te groeien.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Rene,
vreemd dit dit nog niet bestaat.
Ik heb ff navraag gedaan maar als dit waar is dan is dit een
absolute goudmijn dat spul. Ik kan mij voorstellen dat dit een sponsor
wordt want die willen maar 1 ding, bekendheid. En ik snap heel
goed dat ze jouw jongen steunen want die gaat heel veel bekendheid
geven aan hun product. Dus slimme zet gabber en knap voor elkaar gekregen

Stinkende bokshandschoenen schoonmaken, iets wat ik al aardig wat keren heb moeten doen voor Jerry. Niet het leukste aspect van de sport.:) Er zijn al heel wat stinkende bokshandschoenen in de prullenbak beland, niet omdat ze versleten zijn maar op een gegeven moment houd het op met handschoenen schoonmaken.
Maar dat is verleden tijd! Het jonge en innovatieve bedrijf www.glovenator.com gaat vanaf heden Jerry steunen in de road to become a champ. Net als Jerry nog jong maar met de intentie om naar grote hoogte te groeien.

volgens mij bestaat het nog niet, ik gebruikte voor kids sowieso preventief binnen handschoentjes en achteraf van die skeelerspray.

volgens mij bestaat het nog niet, ik gebruikte voor kids sowieso preventief binnen handschoentjes en achteraf van die skeelerspray.

Heb het ook nog niet eerder gezien. Binnenkort krijg ik wat flaconnetjes van het goedje en dan zal ik het eens proberen, laat het wel weten of de handschoen weer fris zijn.

Rene,
vreemd dit dit nog niet bestaat.
Ik heb ff navraag gedaan maar als dit waar is dan is dit een
absolute goudmijn dat spul. Ik kan mij voorstellen dat dit een sponsor
wordt want die willen maar 1 ding, bekendheid. En ik snap heel
goed dat ze jouw jongen steunen want die gaat heel veel bekendheid
geven aan hun product. Dus slimme zet gabber en knap voor elkaar gekregen

Hey vriend, ja zal zeker een markt voor zijn want bokshandschoenen schoonmaken is doorgaans een verloren wedstrijd. Bedankt maar heb hier niet veel voor gedaan hoor, kwam toevallig op ons pad. Maar misschien bestaat toeval niet en moest het zo zijn, wie weet wat glovenator.com in de toekomst nog voor ons gaat betekenen.

hoe maak je dan normaal je handschoen (van binnen) schoon? ik begin er iig al niet meer aan

hoe maak je dan normaal je handschoen (van binnen) schoon? ik begin er iig al niet meer aan

Heb wel eens de tip gekregen om talkpoeder te gebruiken, vond het een drama voor je die poeder er weer uit had pfffff. Keer erop heb ik het ook maar opgegeven. Nu laat ik ze weken buiten onder een afdak luchten met een dik stuk pvc buis erin zodat de handschoenen open blijven staan. Niet geweldig maar het helpt iets. Dus dat spul van Glovenator is hier welkom in ieder geval.

Op zich zijn die binnenhandschoenen wel redelijk maar de kids vinden het niet lekker zitten en het kost toch weer allemaal extra tijd en geld.
Zou fijn zijn als je me laat weten of het goed werkt. Als ik mn karma punten niet moest verdelen had ik je karma gegeven bro.

Op zich zijn die binnenhandschoenen wel redelijk maar de kids vinden het niet lekker zitten en het kost toch weer allemaal extra tijd en geld.
Zou fijn zijn als je me laat weten of het goed werkt. Als ik mn karma punten niet moest verdelen had ik je karma gegeven bro.

Ja ben ook geen fan van binnenhandschoenen. Ga het hier laten weten als ik dat goedje geprobeerd heb.

Geweldig om zo'n klein mannetje zo bezig te zien.
Hoe oud was je zoon toen hij begon?
En heeft hij daarvoor ook nog iets anders gedaan judo/karate oid.
Mijn zoon is bijna 4 en het lijkt me geweldig om over een paar jaar dit met mn zoon te doen!

Geweldig om zo'n klein mannetje zo bezig te zien.
Hoe oud was je zoon toen hij begon?
En heeft hij daarvoor ook nog iets anders gedaan judo/karate oid.
Mijn zoon is bijna 4 en het lijkt me geweldig om over een paar jaar dit met mn zoon te doen!

Jerry was 2 maandjes 7 jaar toen hij begon met kickboksen en denk net 6 jaar of eind 5 jaar dat hij begon met judo. Met judo is hij een 3 maandjes geleden gestopt, niet omdat hij judo niet meer leuk vond maar door de serieuze benadering en training van het kickboksen was het niveau van het judo lesje voor jerry niet meer toereikend. Op zich jammer, tevens speelde mee dat het toch ook wat moeilijk te combineren werd omdat de kickbokstrainingen toch steeds intensiever werden..
Judo is zeker een leuke start om te kijken of je zoon vechtsport leuk vind en daarbij valt en staat ook de manier van lesgeven en het niveau van de leraar.
Leuk dat je het mooi vind wat we doen. Als je merkt dat je zoon het leuk vind en hij doet het aardig dan is het wel intensief, wij rijden voor de trainingen toch wekelijks een 400km tenzij je het geluk hebt om een goede kickboksschool in je woonplaats te hebben...Maarja ouders die kinderen op turnen, zwemmen of voetbal hebben op een aardig niveau, rijden ook het hele land door.
Ik vind het in ieder geval geweldig om dit samen met 'm te ondernemen dus mij hoor je daarover niet klagen.:)

Zou mooi zijn, als het werkt. Sowieso dat er dan wel veel belangstelling voor is...

Zou mooi zijn, als het werkt. Sowieso dat er dan wel veel belangstelling voor is...

Ja lijkt me ook, ben benieuwd in ieder geval..

Van de week is Jerry begonnen om met de 2e groep mee te trainen. Wel flink zwaarder, training van 1,5 uur maar ook een veel gevordener training. Waren toch wel wat laat thuis dus we gaan kijken of tie dat een beetje trekt komende tijd. Goede groep veel toppers en een paar ned kampioenen. Wel grappig staat er een mannetje van 8 jaar tussen die grote jongens. Normaal is bij dit team dat er pas vanaf 8 jaar getraind mag worden in de 1e groep. En nu staat die al tussen de wedstrijdvechters. Wel trots op hoor.
Zoek de kleine hahaha..:)
122cdbc.jpg

Zoek de kleine whahah, mooi man.

Hoe reageren de wat ouderen jongens op hem? Is er geen jaloezie omdat hij al die kansen krijgt?

Zoek de kleine whahah, mooi man.

Dat was zoeken hè?:D

Hoe reageren de wat ouderen jongens op hem? Is er geen jaloezie omdat hij al die kansen krijgt?

Nee..iedereen reageert heel positief, je merkt dat iedereen het heel leuk vind dat zo'n kleine gewoon mee kan draaien en alle technieken al beheerst. We zijn daar nog redelijk nieuw en elke training zijn er weer mensen die Jerry voor het eerst zien en dan vragen ze Jerry hoe oud hij is, als hij dan zegt 8 dan krijgt hij alleen maar bewonderende blikken en complimenten. Daarnaast traint Jerry ook hard en goed, heb gemerkt dat mensen dat erg gaaf vinden. Opdrukken, sit ups hij doet alles mee en tot het laatst van de training zijn z'n stoten en trappen hard en laat hij de pads en trapkussens lekker ploffen.
Iedereen vind dat tot op heden gaaf om te zien. Denk dat Jerry door zijn harde werken en verder een rustige verschijning is een natuurlijk respect krijgt.

Ok even een update en de eerste trainingsbeelden van Jerry uit de 2e groep. Trainer is blij met Jerry en vind dat hij uitstekend meedraaid. Hard work pays off als blijkt dat gisteren Jerry door de trainer gekoppeld word aan 2 toppers van het team, Carlos met de bijnaam "buakaw" niet alleen vanwege zijn looks maar schijnt een spijkerharde kiddo van 15 jaar te zijn en Eyup een absoluut beest in de ring die ik al verschillende keren in de ring huis heb zien houden en die we dus al een beetje kennen. Eyup is 16 jaar en vecht in de c-klasse. De koppeling met deze jongens zie ik als een mooie waardering voor Jerry, de trainer gaat immers geen training van zijn toppers opofferen aan een jochie die voor spek en bonen mee doet en niet serieus bezig is.
Carlos kende Jerry nog niet en leek in eerste instantie ook te denken wtf moet ik met die snotneus hahaha. Maar ook hij was na een kwartier om en gaf Jerry een mooi compliment dat hij goed meetrainde.
Ik geniet als ik zie dat Eyup Jerry bij de hand neemt tijdens het rustig sparren en hem een nieuwe "tool" aanreikt en Jerry dat dan weer uit zie voeren.
Trainingen zijn wel pittig, duur van de training is 1,5 uur en is aan het eind ook duidelijk zichtbaar bij Jerry.
Geeft niet..hij word vanzelf sterker. Dit zijn duidelijk de serieuze trainingen en lijken op niks van wat hij in de 1e groepen deed. Ben ook erg benieuwd wat dit aan progressie op gaat leveren als we kijken hoe ver hij is gekomen met de trainingen van de 1e groepjes.
Wat beelden uit de training...
http://www.youtube.com/watch?v=2pUHHu-6GKs

Laatst bewerkt:
Hoop dat ze een beetje respect hebben voor Jerry en hem niet te hard aanpakken, die jongens zijn wel 2x zo oud.

succes :thumb:

Wauw, ziet er weer goed uit zeg! techniek wordt alsmaar beter, mooi om te zien man.

Hoop dat ze een beetje respect hebben voor Jerry en hem niet te hard aanpakken, die jongens zijn wel 2x zo oud.

succes :thumb:

Denk dat dat niet snel zal gebeuren en ben daar niet bang voor Porter. Jerry heeft zijn leeftijd heel erg aan zijn zijde staan natuurlijk..wie gaat er nu een jochie van 8 pijn doen? De indruk die we van het team hebben is heel positief. Gisteren werd er afwisselend tussen de training gespard, puur op techniek. Iedereen wisseld dan steeds van partner en iedereen houd dan heel goed rekening met elkaar. Gisteren heb ik ook al even wat geschreven over Eyup, absoluut hét talent van het team en geniet zowel bij de leiding als de teamleden hoog aanzien, Jerry kijkt tegen zo'n jongen op en je ziet Jerry kijken wat en hoe hij de dingen doet. Heel leuk was gisteren dat Eyup Jerry "opeisde" toen er weer gespard werd. De meeste wisselen gewoon even van partner die het dichtst in de buurt staan, Eyup riep Jerry van de andere kant van de zaal bij zich om met Jerry te sparren dat was heel erg leuk. Voor Jerry prachtig en van Eyup geweldig dat die zich ongevraagd opwerpt om dat kleine jochie op zich los te laten gaan en dingen bij te brengen. Dat zal toch komen doordat die jongens zien dat hij hard werkt lijkt mij. Vind hieruit ook blijken dat er een natuurlijke selectie ontstaat in de trainingen en zegt ook wat over de verhoudingen in het team.

Wauw, ziet er weer goed uit zeg! techniek wordt alsmaar beter, mooi om te zien man.

Ja best wel he? Als je ziet aan de eerste filmpjes van 10 maanden geleden en nu dan is dat toch echt een groot verschil. Ik had eigenlijk wat eerder moeten filmen toen hij nog fris was maar zo krijgen we wel een goed en eerlijk beeld. Op het eind was echt de koek op en stelde het technisch niet heel veel meer voor. Maar een mooie compilatie komt een andere keer wel weer.;)
Joop Kasteel zit komend weekend lekker bij de UFC en kan er niet gespard worden. Maar Jerry heeft een heel mooi kadotje gekregen van Joop voor komende zaterdag. Jerry mag namelijk zaterdag op de vangers bij Azad! Azad die eigenlijk ook nu in Amerika had moeten zitten om Alistair op de vangers te nemen gaat nu dus Jerry op de vangers nemen. Hoe leuk is dat? Jerry glunderde van oor tot oor toen ik het hem vertelde en is zo blij als een aap met 7 lullen hahaha..Erg mooi kado van Joop! Over hulp, begeleiding en enthousiasme hebben we helemaal niks te klagen en gaat het allemaal goed en zal met hard werken, hopelijk, de progressie door blijven gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven