AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mevrouw Tremendes heeft er geen problemen mee?

Srs leuk gemaakt! Ook leuk voor later.
Ben benieuwd waar die over een paar jaartjes staat!

Heb Jerry vandaag lekker bezig gezien.....

Ging lekker daar he!!

• Topic Starter Topic Starter
Srs leuk gemaakt! Ook leuk voor later.
Ben benieuwd waar die over een paar jaartjes staat!

Ja zeker leuk maar was fluitje van een cent om eerlijk te zijn. Zag dat ik een programmatje op de ipad had waar je trailers mee kon maken. Appeltje eitje!

Zou soms wel eens in een glazen bol willen kijken, ben ook benieuwd tot waar hij gaat komen. Maar de weg is lang en er kan van alles gebeuren, het talent heeft hij, de werkethiek en de drive ook.
Als het lukt om de mindere punten bij te schaven en hij gevrijwaard blijft van ernstige blessures en ook gaandeweg gemotiveerd blijft dan zou het maar zo kunnen lukken.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jun 2012 om 17:56 ----------

Heb Jerry vandaag lekker bezig gezien.....

Ging lekker daar he!!

Heeey leuk! Heb ik jou ook niet even gesproken? Toen Joop fototjes van afgelopen week liet zien?
Ja was weer een lekkere training voor Jerry.

nee dat was ik niet...maar ik ben er wel elke week en ik ien hem groeien in ieder geval...

Leuk die trailer hoor, ziet er echt vet uit!

Zag van het weekend het filmpje ven Wesley Snijder, dacht gelijk aan Jerry.

Voelballen met E-2-1 tegen D1, Jerry spart ook tegen ouderen.:thumb:

Super filmpje T.
Wanneer mag Jerry tegen Killy kickboksen? :D

Leuk filmpje :D

Al wat meer nieuws van dat bokshandschoenen reinigingsproduct?

Leuk filmpje :D

Al wat meer nieuws van dat bokshandschoenen reinigingsproduct?

Ja toevallig gisteren binnen gekregen! Ga het uitproberen, denk dat ik er een nieuw topic over aanmaak. Is toch een uniek produkt wat helemaal nieuw is misschien leuk om hier op dbb als eerste een review/ervaring topic over te hebben.

Ja toevallig gisteren binnen gekregen! Ga het uitproberen, denk dat ik er een nieuw topic over aanmaak. Is toch een uniek produkt wat helemaal nieuw is misschien leuk om hier op dbb als eerste een review/ervaring topic over te hebben.

Ik probeer het in het oog te houden dan, want als het zou werken zou het mooi zijn voor velen!

Heel mooi wat hij allemaal kan!!

Maar valt het niemand anders op dat zijn dekking niet goed zit tijdens de lowkicks? Hij kan ook beter omhoog kijken tijdens z'n trap. :)

Heel mooi wat hij allemaal kan!!

Maar valt het niemand anders op dat zijn dekking niet goed zit tijdens de lowkicks? Hij kan ook beter omhoog kijken tijdens z'n trap. :)

Thanks voor je inbreng. Ik weet niet welk filmpje je hebt gekeken sommige zijn al wat ouder, inmiddels Jerry heeft zijn dekking aardig goed voor elkaar. Toevallig afgelopen zaterdag na het sparren zei Joop kasteel nog dat Jerry geen trap tegen het hoofd krijgt, heeft altijd dekking er tussen. Die mening heb ik ook.
Dekking heeft momenteel geen extra aandacht, in tegenstelling tot andere zaken hoor want er is nog genoeg voor verbetering vatbaar.

Thanks voor je inbreng. Ik weet niet welk filmpje je hebt gekeken sommige zijn al wat ouder, inmiddels Jerry heeft zijn dekking aardig goed voor elkaar. Toevallig afgelopen zaterdag na het sparren zei Joop kasteel nog dat Jerry geen trap tegen het hoofd krijgt, heeft altijd dekking er tussen. Die mening heb ik ook.
Dekking heeft momenteel geen extra aandacht, in tegenstelling tot andere zaken hoor want er is nog genoeg voor verbetering vatbaar.

Het filmpje 'jerry training azad', daar viel het me op dat elke keer als ie een low kick gaf dat hij naar z'n trap keek en z'n handen op borsthoogte heeft. :)

Het filmpje 'jerry training azad', daar viel het me op dat elke keer als ie een low kick gaf dat hij naar z'n trap keek en z'n handen op borsthoogte heeft. :)

Ah ok..dat is wel een recente ja. Nu gaat altijd wel de handen wat omlaag bij een lowkick ook bij de A-vechters, moet niet maar let er maar eens op. Dat hij naar zijn trap kijkt was me zelf eigenlijk niet opgevallen, daar gaan we wat op letten. Toevallig wel dat jerry van de week met 1 van de oudere jongens aan het trainen was en dat ik 'm hoorde zeggen..."blijf naar mij kijken". Heb ik verder niet bij nagedacht maar waarschijnlijk viel het hem dus ook op.
Bedankt voor deze kundige input! Zelf ook vechter?

Ik ben wel voorstander van een nieuw filmpje :-)
Als je nou een filmpje van een nieuwe sparringssessie maakt, kan je zien of het echt een probleem is. veel vechters kijken waar ze trappen op de pads en handen laten zakken doen er ook veel. heeft vaak te maken met vermoeidheid en weinig tot geen dreiging.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven