Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Srs leuk gemaakt! Ook leuk voor later.
Ben benieuwd waar die over een paar jaartjes staat!
Heb Jerry vandaag lekker bezig gezien.....
Ging lekker daar he!!
Zag van het weekend het filmpje ven Wesley Snijder, dacht gelijk aan Jerry.
Voelballen met E-2-1 tegen D1, Jerry spart ook tegen ouderen.![]()
Super filmpje T.
Wanneer mag Jerry tegen Killy kickboksen?![]()

Super filmpje T.
Wanneer mag Jerry tegen Killy kickboksen?![]()

Leuk filmpje
Al wat meer nieuws van dat bokshandschoenen reinigingsproduct?
Ja toevallig gisteren binnen gekregen! Ga het uitproberen, denk dat ik er een nieuw topic over aanmaak. Is toch een uniek produkt wat helemaal nieuw is misschien leuk om hier op dbb als eerste een review/ervaring topic over te hebben.
Heel mooi wat hij allemaal kan!!
Maar valt het niemand anders op dat zijn dekking niet goed zit tijdens de lowkicks? Hij kan ook beter omhoog kijken tijdens z'n trap.![]()
Thanks voor je inbreng. Ik weet niet welk filmpje je hebt gekeken sommige zijn al wat ouder, inmiddels Jerry heeft zijn dekking aardig goed voor elkaar. Toevallig afgelopen zaterdag na het sparren zei Joop kasteel nog dat Jerry geen trap tegen het hoofd krijgt, heeft altijd dekking er tussen. Die mening heb ik ook.
Dekking heeft momenteel geen extra aandacht, in tegenstelling tot andere zaken hoor want er is nog genoeg voor verbetering vatbaar.

Het filmpje 'jerry training azad', daar viel het me op dat elke keer als ie een low kick gaf dat hij naar z'n trap keek en z'n handen op borsthoogte heeft.![]()