zwarte panter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben wel voorstander van een nieuw filmpje :-)
Als je nou een filmpje van een nieuwe sparringssessie maakt, kan je zien of het echt een probleem is. veel vechters kijken waar ze trappen op de pads en handen laten zakken doen er ook veel. heeft vaak te maken met vermoeidheid en weinig tot geen dreiging.
Kan ik morgen weer van Jerry genieten als hij aan het trainen is.....of ook wel zijn jullie er morgen
Het filmpje 'jerry training azad', daar viel het me op dat elke keer als ie een low kick gaf dat hij naar z'n trap keek en z'n handen op borsthoogte heeft.![]()

@ Tremendes hoe gaat het nu met betrekking tot het overnemen van combinaties tijdens het sparren?
Jer krap winnaar op punten. Conditie top! Aan het eind, na de partij, hijgt Jer niet eens. Vecht goed vooruit!!
Top hoor!
Het ging lekker zeg...
en idd Jerry's conditie is top zeg!!!
hij groeit iedere keer.....klasse
leuke partij met een lastige tegenstander. Ik vind het mooi om te zien hoe Jerry zich al een beetje aanpast aan zijn tegenstander. Hij vecht achteruit als dat moet en vooruit zodra dat weer kan. Hij groeit echt in de wedstrijd, in de 2e ronde zie je aan richting het einde dat jerry z'n tegenstander een paar keer vast zet in de clinch en naar de grond werkt. Vind ik een goede manier om iemand uit te putten die op je afstuift, steeds opstaan van de grond wordt loodswaar. ziet er goed uit weer hoor mannen.
Niet chique van de trainer..ik hoorde het 'm zeggen ja, meestal noemen we dat dan middeltrap. Word het zelfde mee bedoeld maar klinkt wat geciviliceerder. Ach..denk dat hij zich wat mee liet slepen in het moment.
Leuk topic steeds, leuk om te zien!!!!
Succes verder met je zoon!!
Gaaf man! Kan niet wachten tot die van mij groot genoeg is![]()