AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik morgen weer van Jerry genieten als hij aan het trainen is.....of ook wel zijn jullie er morgen

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben wel voorstander van een nieuw filmpje :-)
Als je nou een filmpje van een nieuwe sparringssessie maakt, kan je zien of het echt een probleem is. veel vechters kijken waar ze trappen op de pads en handen laten zakken doen er ook veel. heeft vaak te maken met vermoeidheid en weinig tot geen dreiging.

Ja dat zou goed kunnen Briekie, met sparren at FPA zit zijn dekking prima. Als hij spart met 1 van de trainers zitten ze lager, klopt wat je zegt...vermoeidheid en geen dreiging.

---------- Post toegevoegd Fri 29 Jun 2012 om 20:56 ----------

Kan ik morgen weer van Jerry genieten als hij aan het trainen is.....of ook wel zijn jullie er morgen

Nee morgen zijn we er niet omdat Jerry zondag een partij draaid in Almere. Vorige week was jij er niet toch?

Nee morgen zijn we er niet omdat Jerry zondag een partij draaid in Almere. Vorige week was jij er niet toch?[/QUOTE]

Nee klopt vorige week was ik er niet...helaas
jammer had wel weer even van zijn training willen genieten....

Het filmpje 'jerry training azad', daar viel het me op dat elke keer als ie een low kick gaf dat hij naar z'n trap keek en z'n handen op borsthoogte heeft. :)

Dit is een sparringsfilmpje van 2 maandjes geleden, dekking zit hier wat mij betreft aardig goed.
Denk wat briekie zegt...vermoeidheid, geen dreiging.
Als ik dit filmpje weer zie dan was het vorige week toch alweer een stuk beter, maarja toen heb ik niet gefilmd..:o
http://www.youtube.com/watch?v=XgzgTJz703I

@ Tremendes hoe gaat het nu met betrekking tot het overnemen van combinaties tijdens het sparren?

@ Tremendes hoe gaat het nu met betrekking tot het overnemen van combinaties tijdens het sparren?

Gaat wel beter briekie. Vorige week ging het prima had jerry een hele goede week. Veel en erg goed gespard bij het team en ook bij FPA ging het goed. Dusja zit zeker progressie in. We moeten nog wel wat uren maken natuurlijk maar jerry plukt zeker vruchten van de trainingen.

Dat is al heel mooi natuurlijk, laten we eerlijk zijn, hij loopt al best wat voor op leeftijdsgenoten.

Vandaag heeft Jerry een partij gedraaid op muay thai regels in Almere. Een hele mooie lokatie waar de ring buiten opgebouwd werd.
Een moeilijke partij voor Jerry, tegenstander was een stukje groter. Na een moeilijke eerste halve ronde trok Jerry de partij naar zich toe en toonde hij goede vechtlust.
Het is toch lastig als je vorige partij een verliespartij is en zeker dmv een trap op de lever, kon maar zo dat het in zijn kop was gaan zitten.
Zoals gezegd een moeilijke halve 1e ronde voor Jerry maar de 2e en 3e ronde was zeker voor Jerry. Zelfs Jerry was ervan overtuigd dat de winst binnen was want hij deed direct na de partij de handen omhoog. Ook 1 van de trainers was overtuigd van de winst want na afloop tilde hij Jerry gelijk op.
Helaas gaf de jury een onbeslist. Ook geen probleem maar wel jammer, dit is de 2e partij die Jerry eigenlijk had mogen winnen. Maargoed...het is een jury sport. Iedereen had verwacht dat Jerry de winst zou krijgen en dat is voor ons voldoening genoeg. Beter zo dan dat je een onbeslist draait en zelf weet dat je 'm ook eigenlijk had kunnen verliezen.
Geen walk over iig. De tegenstander waar Jerry eerst tegen gematched stond was er niet, nu werd Jerry gekoppeld aan een grotere tegenstander. Trainer van Jerry zei al dat die jongens goed waren en dat het lastig zou worden maar Jerry heeft dus heel prima gevochten.
Zal zo de video uploaden dan kunnen jullie zelf oordelen.

Jer krap winnaar op punten. Conditie top! Aan het eind, na de partij, hijgt Jer niet eens. Vecht goed vooruit!!

Top hoor!

Jer krap winnaar op punten. Conditie top! Aan het eind, na de partij, hijgt Jer niet eens. Vecht goed vooruit!!

Top hoor!

Ja conditie geen probleem vond zelf dat hij een paar keer goed eruit draaide om overnieuw te beginnen dat is al een mooie vooruitgang. En de knieen verraste me omdat Jerry daar pas sinds kort op traint sinds hij in apeldoorn zit. Verder ook goed naar de hoek geluisterd waar ze om de lever trap vroegen.
Ben absoluut tevreden, was een grotere tegenstander en weet niet of hij daar 3 maanden geleden een zelfde prestatie tegen neergezet zou hebben.

Het ging lekker zeg...
en idd Jerry's conditie is top zeg!!!

hij groeit iedere keer.....klasse

:thumb: Klasse Jer zo gaat het lekker.

leuke partij met een lastige tegenstander. Ik vind het mooi om te zien hoe Jerry zich al een beetje aanpast aan zijn tegenstander. Hij vecht achteruit als dat moet en vooruit zodra dat weer kan. Hij groeit echt in de wedstrijd, in de 2e ronde zie je aan richting het einde dat jerry z'n tegenstander een paar keer vast zet in de clinch en naar de grond werkt. Vind ik een goede manier om iemand uit te putten die op je afstuift, steeds opstaan van de grond wordt loodswaar. ziet er goed uit weer hoor mannen.

Vet.
OP DE LEVER!

Het ging lekker zeg...
en idd Jerry's conditie is top zeg!!!

hij groeit iedere keer.....klasse

Heb je 'm dit weekend toch nog even aan het werk gezien! Thanks!

:thumb: Klasse Jer zo gaat het lekker.

Dank Porter! :thumbs:

leuke partij met een lastige tegenstander. Ik vind het mooi om te zien hoe Jerry zich al een beetje aanpast aan zijn tegenstander. Hij vecht achteruit als dat moet en vooruit zodra dat weer kan. Hij groeit echt in de wedstrijd, in de 2e ronde zie je aan richting het einde dat jerry z'n tegenstander een paar keer vast zet in de clinch en naar de grond werkt. Vind ik een goede manier om iemand uit te putten die op je afstuift, steeds opstaan van de grond wordt loodswaar. ziet er goed uit weer hoor mannen.

Ja tegenstanders worden er niet makkelijker op, Jerry zal hard moeten blijven werken. Gewoon goed gevochten en alles gegeven!

Uuh ja:o Niet chique van de trainer..ik hoorde het 'm zeggen ja, meestal noemen we dat dan middeltrap. Word het zelfde mee bedoeld maar klinkt wat geciviliceerder. Ach..denk dat hij zich wat mee liet slepen in het moment.:D

Leuk topic steeds, leuk om te zien!!!!
Succes verder met je zoon!!

Gaaf man! Kan niet wachten tot die van mij groot genoeg is:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven