- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Herstel snel man, wel blij dat jullie er inderdaad enigszins ''goed'' vanaf gekomen zijn, maak helaas vaker erger mee op zulke wegen.
En auto is blikschade, dat betekent 0,0
Geen proces verbaal in deze situatie zoals jij hem schetst is heel raar trouwens.... dat kan bijna niet. Dit is in mijn expertise ogen sowieso een ruime artikel 6 wegenverkeerswet. Agenten hebben er trouwens niks over te zeggen, het OM gaat uiteindelijk over de vervolging.
Ja een auto is maar een auto. Gisteren alweer een andere opgehaald dus dat is weer geregeld.
Wel een letselschade advocaat in de arm genomen. Lopen toch tegen tal van zaken aan, denk aan enkelbreuk van mijn vrouw. Zij liep halve marathon en wie zegt dat ze dat hierna nog kan doen? Het zijn teveel dingen om op te noemen maar voor mij geld bv dat ik een onderneming heb en nu uit de running ben en net bezig was om mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering op te hogen. Offerte lag al klaar maar verzekering trekt zich gelijk terug.
Misschien over paar maanden maar stel er gebeurt mij wat in die tijd dan krijg ik rest van mijn leven die lagere uitkering.
Jerry die zijn voorbereiding voor zijn titelgevecht misschien niet gaat halen. Dit was een doel en hebben we heel wat geld in zitten.
Misschien klink dat lullig maar ik heb er niet om gevraagd betrokken te raken bij een zwaar ongeval.
Sterkte tremendes, heftig om mee te maken. Gelukkig valt de schade.relatief mee
Dank je. Ja man had erger uit kunnen pakken.
Elke dag wat beter hoor. Mijn vrouw hersteld het langzaamst maar die heeft ook de meeste pech.
Thanks!