MuscleMeat

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Herstel snel man, wel blij dat jullie er inderdaad enigszins ''goed'' vanaf gekomen zijn, maak helaas vaker erger mee op zulke wegen.

En auto is blikschade, dat betekent 0,0

Geen proces verbaal in deze situatie zoals jij hem schetst is heel raar trouwens.... dat kan bijna niet. Dit is in mijn expertise ogen sowieso een ruime artikel 6 wegenverkeerswet. Agenten hebben er trouwens niks over te zeggen, het OM gaat uiteindelijk over de vervolging.

Ja een auto is maar een auto. Gisteren alweer een andere opgehaald dus dat is weer geregeld.

Wel een letselschade advocaat in de arm genomen. Lopen toch tegen tal van zaken aan, denk aan enkelbreuk van mijn vrouw. Zij liep halve marathon en wie zegt dat ze dat hierna nog kan doen? Het zijn teveel dingen om op te noemen maar voor mij geld bv dat ik een onderneming heb en nu uit de running ben en net bezig was om mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering op te hogen. Offerte lag al klaar maar verzekering trekt zich gelijk terug.
Misschien over paar maanden maar stel er gebeurt mij wat in die tijd dan krijg ik rest van mijn leven die lagere uitkering.
Jerry die zijn voorbereiding voor zijn titelgevecht misschien niet gaat halen. Dit was een doel en hebben we heel wat geld in zitten.
Misschien klink dat lullig maar ik heb er niet om gevraagd betrokken te raken bij een zwaar ongeval.

Sterkte tremendes, heftig om mee te maken. Gelukkig valt de schade.relatief mee

Dank je. Ja man had erger uit kunnen pakken.

Elke dag wat beter hoor. Mijn vrouw hersteld het langzaamst maar die heeft ook de meeste pech.

Wow heftig zeg. Veel strekte en beterschap!

Thanks!

Jammer dat jullie dit is overkomen, sterkte en beterschap.

Bereid je maar voor op een lang traject als het om letsel schade gaat zie het in de praktijk (fysiotherapie) maar al te vaak. Sterkte voor jou en de fam!

• #1.004
Jammer dat jullie dit is overkomen, sterkte en beterschap.

Bereid je maar voor op een lang traject als het om letsel schade gaat zie het in de praktijk (fysiotherapie) maar al te vaak. Sterkte voor jou en de fam!

Dank jongens!

Even een update...

Jerry lijkt een kleine 2wkn na het ongeval redelijk hersteld van de kneuzingen aan zijn ribben, al denk ik nog net niet genoeg om de trainingen te hervatten. Een flinke trap of stoot erop zal hem weer terug naar af kunnen brengen.
Maandag even 10dgn op vakantie en dan vlak daarna weer met de trainingen beginnen. Zal betekenen dat hij dan rond de 5wkn rust en herstel heeft gehad, ga er van uit dat dat moet lukken en dan maar even zien wat de 5wkn geen training voor effect heeft gehad en of we hem vlot weer op het spoor krijgen voor een eventueel titelgevecht op 13 oktober.

Zal een terugval in conditie zijn maar meer ook niet denk ik, misschien beetje roestig aan het begin maar dat is snel weer weg.
Fijne vakantie!

• #1.006
Hij was er weer!

Na een kleine 5wkn gedwongen rust om van alle kneuzingen te genezen na het zware auto ongeval met een deel van ons gezin.

Bij het sparren bleek dat de ribben nog niet 100% zijn, een tik erop was pijnlijk. Jerry gaf dat gelijk aan waarna de jongens van de wedstrijdgroep van FPA hier dan ook gelijk rekening mee hielden.

Maar het belangrijkste is dat hij er weer stond!

Na afloop van de training..flink gesloopt en in gedachte verzonken.

2mh5x6h.jpg

Laatst bewerkt:
Hee, hij zit naast mijn kotsbak.
Goed dat hij weer begonnen is.

Goed om te zien dat hij alweer genoeg hersteld is om te trainen. Hoe staat het met de rest v/h gezin? Al iets aan de beterende hand?

• #1.010
Goed om te zien dat hij alweer genoeg hersteld is om te trainen. Hoe staat het met de rest v/h gezin? Al iets aan de beterende hand?

Voor het sparren is het dus nog niet 100% hopelijk krijgt hij er geen flinke tik op wat hem weer terugwerpt want dan gaan we sowieso de titelwedstrijd niet halen, denk toch dat dat moeilijk gaat worden maar laten we even afwachten.
De enkel van mijn vrouw waar het breukje in zat lijkt helemaal genezen, kneuzingen in haar hand en borstbeen nog niet helemaal.
Zelf heb ik nog steeds last van nek, schouder en rug en heb toevallig gisteren foto's laten maken.
Even afwachten of daar iets uitkomt.

Goed om te lezen dat Jerry weer bezig is. Top!..

Succes, ik lees net het vervelende bericht, mooi dat ie weer in training is.
:thumb: Porter

Sjeetje zeg! Was er even uit hier, maar las het net.... :( :(
Heel veel succes, blij dat hij iig weer kan trainen!

• #1.015
Even bijpraten voor de training..

29bt6c.jpg

Dan aan het werk..

kdskyd.jpg

En stuk op het eind..

2iapgly.jpg

Hoe ist met de ribjes?

• #1.017

Nog wat pijnlijk bij situps en bij een stoot erop. Hopelijk komt er niet per ongeluk een flinke trap of stoop op wat 'm weer terugwerpt. Maarja dat blijft altijd het risico. Het is nu niet zo pijnlijk om niet te gaan trainen dus ja fingers crossed dan maar.

Nog wat pijnlijk bij situps en bij een stoot erop. Hopelijk komt er niet per ongeluk een flinke trap of stoop op wat 'm weer terugwerpt. Maarja dat blijft altijd het risico. Het is nu niet zo pijnlijk om niet te gaan trainen dus ja fingers crossed dan maar.

Kwestie van hem niet met beginners of roekeloze laten trainen toch.

Komt goed

Foto´s zeggen weer genoeg ;-)

Mooi dat hij weer aan de slag kan!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven