AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Mooi filmpje van de training van vandaag. Prachtig voorbeeld van hard work pays off. Tegen A-vechter Geronimo kijkt Jerry erg op en normaal traint hij de oefeningen niet met Jerry maar vanavond offerde hij een stuk van zijn training op om met Jerry bezig te gaan. Erg leuk voor 'm
Verder wat beelden van, wat ik meestal niet vaak schiet, een stukje strenght en conditioning. Voor jerry betekent dit dan tot failure gaan.. Voor de lifters hier wel herkenbaar.:)

Gaaf

Hij gaat weer lekkerrr zeg!

Mooi sparren samen, zowel Geronimo als Jerry!
Die laatste training is slopend, je kunt wel zien dat Jerry moe is maar hij geeft niet op, super.:thumb:

Hij ziet er weer goed fit uit. top hoor!

Netjes!!

neat!

• #1.028
Dank iedereen hierboven.

Van de week vroeg trainer Azad of we een stukje konden filmen voor in de promo voor de opendagen van FPA, medio september.
Volgens de woorden van Azad wilde hij Jerry graag in de promo hebben alszijnde hun talent van de jeugd.
Het zijn kleine dingen en het is snel gezegd maar dit zijn toch de opstekers die weer lekker motiveren. We doen er allemaal flink wat tijd en moeite insteken en dan is dit toch weer even leuk.
Of Jerry dan ook wat in de camera wilde zeggen haha! Horen jullie 'm ook eens aan het woord.;)
Als ik de hele promo heb zal ik 'm uiteraard plaatsen maar hier alvast het stukje van Jerry.

Laatst bewerkt:
Vet man, ziet er strak uit.

Eej en effe praten..;-)
Hij is weer langer geworden of niet?

• #1.032
  • #1.034
Heb even een andere gemaakt want dat 4:3 formaat stoorde mij enorm. Dan maar geen leuke slowmo erin..

Dat ziet er weer mooi uit.

Kun je niet met Jerry in Arnhem terecht, dat is wat dichterbij dan Amersfoort.

• #1.036
Dat ziet er weer mooi uit.

Kun je niet met Jerry in Arnhem terecht, dat is wat dichterbij dan Amersfoort.

Mwah Arnhem is net zo lang rijden dan amersfoort voor ons, zal mekaar denk ik niets ontlopen.

Maar daarnaast hebben we vanaf het begin, en inmiddels alweer 2 jaar, een hele fijne klik met FPA. En buiten die klik denk ik dat trainers Azad/Ertugrul en de diverse goede vechters van FPA Jerry alles te bieden heeft.

Je moet er ook voor waken om niet te gaan "zwerven" om iemand beter te maken moet je elkaar ook goed kennen.
In alle eerlijkheid zou Jerry eigenlijk bij MT Apeldoorn weg moeten, daar hebben ze gewoon helemaal niks voor jerry. Een hele poos al niet.
Maar trainer Bas die Jerry al vanaf dag 1 traint is een fijne kerel en een goede trainer. Hetzelfde geld voor Benny, de eigenaar.
Nouja dan vangen we dat maar een beetje op met een stukje 1 op 1 training per week.
Denk dat we , iig, komend jaar en misschien het jaar erop ons daar nog wel mee redden. Mits het ons lukt om 1x vaker in de week naar FPA te gaan zodat Jerry met de jeugdgroep ook mee gaat doen.
Dat gaan we proberen. Dan heeft hij 2 goede trainingen en 1 waarvan er een stukje 1 op 1 aandacht in verwerkt is.

Daar heb je ook gelijk in teveel zwerven is niet goed op zijn leeftijd, ik was van de week aan de Plattenburgerweg zodoende.

Laatst bewerkt:
Elke keer als ik die vids kijk baal ik ervam dat mijn vader en moeder me naar die sukkelsporten sturde vroeger ipv zoiets

Elke keer als ik die vids kijk baal ik ervam dat mijn vader en moeder me naar die sukkelsporten sturde vroeger ipv zoiets

Dat is begrijpelijk, niet veel ouders zien iets of zijn bekend met deze tak van sport en vinden Judo of voetbal (veiliger)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven