Beste members en volgers van dit logje,
Toen ik dit logje begon was het de droom van Jerry om ooit een titel te winnen, dit is nu na ruim 3 jaar trainen nog steeds zijn ultieme goal.
Afgelopen oktober waren we er dicht bij, helaas gooide een zwaar auto-ongeval roet in het eten. Nu staat er voor Jerry een titelgevecht gepland voor 15 december maar weer lijkt het niet zo te mogen zijn.
Het team wat Jerry zijn titelgevecht aanbied is erg klein en kampt met een leden tekort. Voor 15 dec staan er tot op heden slecht 9 partijen gepland, te weinig om het gala door te laten gaan er zijn immers kosten van de bond, scheidsrechter, ringarts etc.
Met een leuk bezoekersaantal zou ik misschien het gala kunnen redden.
Dus nu mijn vraag...wie is er bereid of vind het leuk om na een aantal jaren Jerry hier in dit topic gevolgd te hebben getuige te zijn om op 15 dec Jerry live in aktie te zien en te zien strijden voor de Nederlandse Muay Thai titel?
Dit is even een eerste initiatief die komende dagen hopelijk wat meer vorm gaat krijgen.
Normaal gesproken is een kaartje 20,- maar denk dat ik kan regelen dat een kaartje 15,- zal gaan kosten.
Mocht je niet kunnen op die dag maar wel genegen om een kaartje te sponsoren dan zijn we je natuurlijk ook erg erkentelijk.
Jerry zal jullie niet teleurstellen. Altijd spectaculair in zijn wedstrijden en zal zeker gaan knallen komende 15 dec en die titel pakken.
Ik zal even een poll aanmaken waarin je aan kunt geven Jerry te steunen en een kaartje voor het titelgevecht te willen kopen.
Groet,
Tremendes