Fitness Seller

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net dat Joop weer een keer staat te kijken heeft jerry een gigantische offday. Waar hij normaal de vloer mee aanveegt liet ie ze nu doen wat ze maar wilden.
Daar prikt Joop wel doorheen, hij kent het niveau van Jerry en we hebben allemaal wel eens een mindere dag/training.

Oke, ben benieuwd naar de nieuwe ontwikkelingen. Goed dat je er zo actief mee bezig bent, is al een baan op zich. Respect!

Killer!!:thumb:

Mooi filmpje René :thumb:

Prachtig om te zien man!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.067

Hij heeft al best mooie dingen laten zien toch? Never a dull fight!

Momenteel word er gezocht naar een tegenstander voor 15 december, zodat eindelijk de droom van Jerry gerealiseerd kan worden en al het harde werk van afgelopen 3 jaar, hopelijk, beloond gaat worden.
Over 6wkn moet het dan echt gaan gebeuren, partij voor de Nederlandse titel Muay Thai <39kg.

Momenteel word er gezocht naar een tegenstander voor 15 december, zodat eindelijk de droom van Jerry gerealiseerd kan worden en al het harde werk van afgelopen 3 jaar, hopelijk, beloond gaat worden.
Over 6wkn moet het dan echt gaan gebeuren, partij voor de Nederlandse titel Muay Thai <39kg.

Dat word mooi...

BRB strong cut om dat gewicht te halen :trollface:

• #1.072
BRB strong cut om dat gewicht te halen :trollface:

Ahaa now i see what you did there!:D

30sc65j.jpg

Haha ik denk dat hij bedoelt dat hij gaat cutten naar <39 om vervolgens je zoontje in elkaar te meppen (wat ie overigens uiteraard zal verliezen ;))

Jerry zou 'm slopen in ronde 4.;)

Laatst bewerkt:
  • #1.073
Beste members en volgers van dit logje,

Toen ik dit logje begon was het de droom van Jerry om ooit een titel te winnen, dit is nu na ruim 3 jaar trainen nog steeds zijn ultieme goal.

Afgelopen oktober waren we er dicht bij, helaas gooide een zwaar auto-ongeval roet in het eten. Nu staat er voor Jerry een titelgevecht gepland voor 15 december maar weer lijkt het niet zo te mogen zijn.

Het team wat Jerry zijn titelgevecht aanbied is erg klein en kampt met een leden tekort. Voor 15 dec staan er tot op heden slecht 9 partijen gepland, te weinig om het gala door te laten gaan er zijn immers kosten van de bond, scheidsrechter, ringarts etc.

Met een leuk bezoekersaantal zou ik misschien het gala kunnen redden.

Dus nu mijn vraag...wie is er bereid of vind het leuk om na een aantal jaren Jerry hier in dit topic gevolgd te hebben getuige te zijn om op 15 dec Jerry live in aktie te zien en te zien strijden voor de Nederlandse Muay Thai titel?

Dit is even een eerste initiatief die komende dagen hopelijk wat meer vorm gaat krijgen.

Normaal gesproken is een kaartje 20,- maar denk dat ik kan regelen dat een kaartje 15,- zal gaan kosten.

Mocht je niet kunnen op die dag maar wel genegen om een kaartje te sponsoren dan zijn we je natuurlijk ook erg erkentelijk.

Jerry zal jullie niet teleurstellen. Altijd spectaculair in zijn wedstrijden en zal zeker gaan knallen komende 15 dec en die titel pakken.

Ik zal even een poll aanmaken waarin je aan kunt geven Jerry te steunen en een kaartje voor het titelgevecht te willen kopen.

Groet,
Tremendes

Zou je niet zoeken naar een sponsor voor het gala?
Zal even brainstormen wat eventueel zou kunnen helpen?
Aan wat voor bedrag zitten jullie te denken?

• #1.075
Zou je niet zoeken naar een sponsor voor het gala?
Zal even brainstormen wat eventueel zou kunnen helpen?
Aan wat voor bedrag zitten jullie te denken?

Ik hoorde het vandaag en dit was wat me even zo snel te binnen schoot. Heb niet echt een bedrag in m'n hoofd maar met een kaartje of 30 heb ik iets om voor te stellen. Sta ik zelf natuurlijk al bijna garant voor met familie en vrienden maar alle beetjes helpen.

Waar is het?

• #1.077

Apeldoorn. Maar forget it. Heb 'm gisteren de training uit z'n hoofd gepraat, even rust gegeven. Hij stond zo mooi scherp al. Zonde, maar dat is ook sport.
Had leuk geweest om dit logje met de titel af te kunnen sluiten. Alleen de Muay Thai bond heeft momenteel nog de "oude" jeugd regels met technieken naar het hoofd. De andere bonden hebben dit verbannen. Jerry vind dat niks aan en voorlopig gaan we geen wedstrijden doen op die regels. Zeg nooit, nooit maar acht de kans erg klein om op die regels de ring in te gaan. Op de nieuwe regels kan iedereen de ring in en dat was nu juist de charme. De plek waar de jongens van de mannen gescheiden worden, de plek waar niet iedereen geschikt voor is. Nu is het nagenoeg een ****ing karate aan het worden en ik vrees dat de Muay Thai bond zal moeten volgen.

Apeldoorn. Maar forget it. Heb 'm gisteren de training uit z'n hoofd gepraat, even rust gegeven. Hij stond zo mooi scherp al. Zonde, maar dat is ook sport.
Had leuk geweest om dit logje met de titel af te kunnen sluiten. Alleen de Muay Thai bond heeft momenteel nog de "oude" jeugd regels met technieken naar het hoofd. De andere bonden hebben dit verbannen. Jerry vind dat niks aan en voorlopig gaan we geen wedstrijden doen op die regels. Zeg nooit, nooit maar acht de kans erg klein om op die regels de ring in te gaan. Op de nieuwe regels kan iedereen de ring in en dat was nu juist de charme. De plek waar de jongens van de mannen gescheiden worden, de plek waar niet iedereen geschikt voor is. Nu is het nagenoeg een ****ing karate aan het worden en ik vrees dat de Muay Thai bond zal moeten volgen.

Jammer dat het niet door gaat Trem.
Helaas zijn dit soort maatregelen nodig voor de jeugd. De verenigingen nemen lang niet allemaal de jeugd voldoende in bescherming, dus moet het op een kinderachtige manier. Zonde maar er lijkt weinig aan te doen.

• #1.079
Jammer dat het niet door gaat Trem.
Helaas zijn dit soort maatregelen nodig voor de jeugd. De verenigingen nemen lang niet allemaal de jeugd voldoende in bescherming, dus moet het op een kinderachtige manier. Zonde maar er lijkt weinig aan te doen.

Ik weet het. Is het resultaat van het amateuristische gepruts van de bonden. Mis matchmaking, bedrog omtrent aantal gedraaide partijen, kinderen die 3 jaar lang 11 blijven etc.
Maar..iemand als Jerry is daar de dupe van. Goede jeugd is zeker capabel genoeg om zich te beschermen. Kijk Jerry zijn laatste partij maar eens. Jongen is ouder heeft hele mooie en harde trappen maar overal heeft Jerry een handschoen tussen, wint zelfs de partij omdat hij wél regelmatig door komt.
Maar zet je jongens als Jerry tegen minder talentvolle of ervaren jongens dan ben ik het ermee eens dat er bepaalde bescherming voor deze kinderen moet zijn.
Er zou eigenlijk een soort van A-jeugd(en B, C) moeten komen. Deze maatregel brengt de sport ons als top "staand" land in gevaar. Vanaf je 15e pas "echt" met kickboksen beginnen is in mijn ogen te laat.
Je laat voetballers ook niet vanaf latere leeftijd tackelen of koppen.
Maargoed..we moeten het ermee doen. De bonden mogen trots op zichzelf zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven