AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Het komt nu erg dichtbij. Eerlijk gezegd mag het van mij al wel volgende week zondagavond zijn. Vrees dat ik niet van het moment kan genieten maar als Jerry de nederlandse titel pakt daarna des te meer.
Gisteravond heeft Jerry een zware training gehad, normaal gesproken zouden we vandaag dan ook trainen maar Jerry was leeg en had wat last van zijn ribben, kreeg er een tik of trap op tijdens het sparren met de trainer.
Blijft nog een gevoelig punt die ribben van hem na het auto ongeluk, nu alweer 6mnd geleden. Om erger te voorkomen en gezien het gegeven dat hij erg leeg was laat ik 'm 2dgn herstellen om maandag nog 1 stevige training te pakken en woensdag nog een lichte en dan gaan we laden voor D-day.
Hoe fantastisch zal het zijn om na 3 jaar al die km rijden, al die uren in de auto en al die uren op de mat voor Jerry om tot nederlands kampioen gekroond te worden.
En hoe k*t zal het zijn als het niet lukt...
Dan moeten we ons maar vast houden aan het feit dat er nog genoeg kansen zullen komen en dat hij pas 10-jaar! is maar daar zal een poosje overheen gaan om dat in te zien.
Tja en als ik dan zeg dat hij pas 10-jaar is en onderstaande filmpje van gisteren zie, na een zware training van 45min nog een aantal ronde sparren met je trainer die je steeds onder druk zet, dan ben je voor slechts 10-jaar al een aardig end op weg.
Wat de uitslag volgende week ook is, we hebben niets om ons voor te schamen.
Om even in de mood te komen hier het sparren en remember..volgend week een frisse Jerry..

[Link niet meer beschikbaar]

Succes vast, win or Lose, hij blijft een topper!

Ziet er erg goed uit hoor! Ben benieuwd naar de partij zondag.

@ 1:08 Als deze er op zat was het licht uit gegaan bij de trainer.

• #1.105
Succes vast, win or Lose, hij blijft een topper!

Ziet er erg goed uit hoor! Ben benieuwd naar de partij zondag.

@ 1:08 Als deze er op zat was het licht uit gegaan bij de trainer.

Damn de week kruipt voorbij. Teken dat papa de zenuwen heeft.:o

Inmiddels weten we wat meer over de tegenstander, deze is nederlands kampioen tot 30kg. Is dus al een poosje geleden dat ie dat behaald heeft maar word duidelijk geen walk-over.
Zal het behalen van de titel alleen maar mooier maken zullen we maar denken, immers...to be the champ, you've got to beat the champ.

van welke school komt de tegenstander Trem?

Cool filmpje man :D Heel veel succes dit weekend!!

Dat filmpje ziet er echt goed uit man.

Super veel succes zondag, moet wel lukken toch!
Hoe doet ie dat trouwens met slapen?
Voor mijn wedstrijd kon ik de nacht daarvoor amper de slaap vatten, laat staan voor een NL kampioenschap..

• #1.109
van welke school komt de tegenstander Trem?

Weet niet precies stond Rotterdam Noord bij maar of dat een sportschool is?

Cool filmpje man :D Heel veel succes dit weekend!!

We gonna need that! :thumbs:

Dat filmpje ziet er echt goed uit man.

Super veel succes zondag, moet wel lukken toch!
Hoe doet ie dat trouwens met slapen?
Voor mijn wedstrijd kon ik de nacht daarvoor amper de slaap vatten, laat staan voor een NL kampioenschap..

Slapen gaat prima, maar Jerry heeft dan ook geen twijfels en is ervan overtuigd dat ie de titel gaat pakken. Misschien dat het nog komt de laatste avond maar enige wat hij er steeds over zegt is dat hij zin heeft in zondag. Hij ziet weinig beren op de weg en is juist blij met de matchmaking voor zijn gevoel is dit potentieel gezien de beste tegenstander sinds tijden, zelfde leeftijd, tikje lichter. Je moet niet vergeten dat al zijn partijen tegen oudere en zwaarde tegenstanders zijn geweest, op 1 na dan.

ZOW !! dat ziet er goed uit en zolang ie in zichzelf geloofd moet het goed gaan komen suc6 en hopelijk horen we na de wedstrijd dat ie de titel heeft !!

• #1.111
ZOW !! dat ziet er goed uit en zolang ie in zichzelf geloofd moet het goed gaan komen suc6 en hopelijk horen we na de wedstrijd dat ie de titel heeft !!

Hoop ergens morgen goed nieuws te hebben.

Alle beetjes helpen om zo sterk mogelijk en vol vertrouwen de titelpartij aan te gaan. Papa en mama hadden nog een kleine "ace in the sleeve" voor Jerry.
Jerry wil al vanaf het begin een opkomst cape, we hadden hem beloofd dat als hij hard bleef trainen en ooit voor een titel zou gaan er een cape zou komen.
Wel belofte maakt schuld. En al was hij het alweer vergeten hebben we afgelopen week een opkomst cape voor Jerry laten maken.

jgqxqh.jpg

ndpgdw.jpg

Tof man, liet het net ook aan me pa zien hehe :D Succes morgen!!

Veel succes morgen!
Blijft machtig mooi om te zien.
Mijn 5jarige heeft voor sinterklaas een bokzak gekregen.
Zijn nu elke dag aan het "trainen".

hehe, veel succes!

Heel veel succes morgen!!!

Das een mooie!
Morgen lekker knallen!!

• #1.118
Tof man, liet het net ook aan me pa zien hehe :D Succes morgen!!

Haha wat zei die? Mooie badjas?:D

Veel succes morgen!
Blijft machtig mooi om te zien.
Mijn 5jarige heeft voor sinterklaas een bokzak gekregen.
Zijn nu elke dag aan het "trainen".

Leuk man daar begint het mee!

Dank!

Jou zie ik morgen toch? Zit misschien in de kleedkamer maar laat iemand me maar even ophalen. Vraag aan de jongen van de "beveiliging" die je scant bij binnenkomst of aan de bar.

Das een mooie!
Morgen lekker knallen!!

Thanks man.

:thumbs: We zullen het nodig hebben!

Ja, ik loop ff langs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven