zwarte panter
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het gala is gered er zijn 28 partijen gematched. Voor Jerry is er een tegenstander gevonden voor de strijd om de Nederlandse Muay Thai titel <39kg.
Nog ruwweg 24dgn om voor het hoogst haalbare te trainen in de kickboks/Muay Thai sport. Fit is Jerry al, nu weer de focus erin krijgen omdat we toch vreesden dat het niet door zou gaan. Al maak ik mij daar geen zorgen over, dit is waar hij 3 jaar voor heeft getraind.

Zijn er geen mogelijkheden in het buitenland (Duitsland, Belgie, UK) partijen tegen leeftijdsgenoten te draaien?
In Duitsland is het gewone boksen erg populair, misschien eens in de zoveel tijd daar een gewone bokspartij draaien wat toch weer meer ervaring op kan leveren die later ook het kickboksen en/of mma kan verbeteren.
Jammer dat Thailand zo ver is, dan was het elke maand feest.
Ah fijn dat het hier dan toch nog door gaat man!
Veeel succes!!
Super tof trem! Ben erg benieuwd naar de partij.
---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------
Vip gaat per persoon ipv per tafel zie ik?
Ja man hopen die jerry 'm pakt. Kom je kijken? Vip moet je je niks van voorstellen, tis super klein(maar gezellig!) en dan heb je een plastic stoel verder is het alleen maar staan. Word het laatste gala op de locatie vanaf volgend jaar hebben ze een overeenkomst met de gemeente om in een sporthal de gala's te gaan houden.

Gaaf om te zien man, wat een mooie en soepele traptechniek en wat een conditie ook!
Filmpje is goede kwaliteit hoor, niets op aan te merken.
Pff, ben heel klein beetje jaloers, zou willen dat ik 37 jaar jonger was..
Ik geniet hier echt enorm van als je die jongens ziet zou je niet zeggen dat ze 10 en 12 jaar oud zijn qua techniek. Staan geneens in de vechtmodus gewoon lekker aan het trainen.godskolere is een tijd geleden dat ik gekeken heb maar die zoon van jou gaat echt lekker. Ook pak groter
Neem aan ook geen problemen met gepest worden op school?