Fitness Seller

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.082
Het gala is gered er zijn 28 partijen gematched. Voor Jerry is er een tegenstander gevonden voor de strijd om de Nederlandse Muay Thai titel <39kg.
Nog ruwweg 24dgn om voor het hoogst haalbare te trainen in de kickboks/Muay Thai sport. Fit is Jerry al, nu weer de focus erin krijgen omdat we toch vreesden dat het niet door zou gaan. Al maak ik mij daar geen zorgen over, dit is waar hij 3 jaar voor heeft getraind.

Het gala is gered er zijn 28 partijen gematched. Voor Jerry is er een tegenstander gevonden voor de strijd om de Nederlandse Muay Thai titel <39kg.
Nog ruwweg 24dgn om voor het hoogst haalbare te trainen in de kickboks/Muay Thai sport. Fit is Jerry al, nu weer de focus erin krijgen omdat we toch vreesden dat het niet door zou gaan. Al maak ik mij daar geen zorgen over, dit is waar hij 3 jaar voor heeft getraind.

Mooi! 15 december de titel binnenslepen :D

Vet!!!!

• #1.085
Mooi! 15 december de titel binnenslepen :D

Gaat zware dobber worden hoor. Jongen is ouder en ook ervaren. Hopelijk kan Jerry het zien als een gewone partij en heeft hij geen last van de extra spanning wat zo'n titel gevecht met zich mee brengt.
Ik wilde een eerlijke kans voor hem en een tegenstander van dezelfde leeftijd maar we mogen al blij zijn dat het doorgaat dus daar zeiken we maar niet over. Word knallen!

Ah fijn dat het hier dan toch nog door gaat man!
Veeel succes!!

Zijn er geen mogelijkheden in het buitenland (Duitsland, Belgie, UK) partijen tegen leeftijdsgenoten te draaien?
In Duitsland is het gewone boksen erg populair, misschien eens in de zoveel tijd daar een gewone bokspartij draaien wat toch weer meer ervaring op kan leveren die later ook het kickboksen en/of mma kan verbeteren.
Jammer dat Thailand zo ver is, dan was het elke maand feest.

• #1.088
Zijn er geen mogelijkheden in het buitenland (Duitsland, Belgie, UK) partijen tegen leeftijdsgenoten te draaien?
In Duitsland is het gewone boksen erg populair, misschien eens in de zoveel tijd daar een gewone bokspartij draaien wat toch weer meer ervaring op kan leveren die later ook het kickboksen en/of mma kan verbeteren.
Jammer dat Thailand zo ver is, dan was het elke maand feest.

Boksen vind Jerry leuk als les maar om hierin wat partijen te gaan draaien niet. Ik heb dat ook al eens voorgesteld aan hem en daar ziet ie niks in. Hij had het over die hoge en lange broeken en dan geen lowkicks nee dat leek 'm niet wat. Maar wie weet kijkt hij er in de toekomst wat anders naar, zelf vind ik het wel mooi iig.

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Ah fijn dat het hier dan toch nog door gaat man!
Veeel succes!!

Gisteren gehoord dat de tegenstander akkoord is met 5 rondes. Ik kwam erachter dat een titel gevecht bij de jeugd over 3 of 5 rondes gedraaid word, dit in overleg met de tegenstander.
Onze voorkeur ging uit naar 5 rondes. Dan is het imo pas echt een titelgevecht, juist de championship rounds, ronde 4 en 5 horen er bij.
Gelukkig is tegenstander akkoord. Jerry word altijd beter naar mate de partij vordert, z'n conditie is top dus dat vormt geen enkel probleem.
Moet zeggen dat ik nu al de kriebels en zenuwen voel. Gun het hem zo erg. Tuurlijk het is mijn zoon maar hij heeft er ook 3 jaar hard voor gewerkt en ik weet dat dit zijn droom is en dat is wat elke ouder voor zijn kind wenst dat hun dromen uitkomen...

---------- Toegevoegd om 21:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:13 ----------

10qcjd5.jpg

Super tof trem! Ben erg benieuwd naar de partij.

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Vip gaat per persoon ipv per tafel zie ik?

• #1.090
Super tof trem! Ben erg benieuwd naar de partij.

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:25 ----------

Vip gaat per persoon ipv per tafel zie ik?

Ja man hopen die jerry 'm pakt. Kom je kijken? Vip moet je je niks van voorstellen, tis super klein(maar gezellig!) en dan heb je een plastic stoel verder is het alleen maar staan. Word het laatste gala op de locatie vanaf volgend jaar hebben ze een overeenkomst met de gemeente om in een sporthal de gala's te gaan houden.

Lees hier wel vaker, nooit gereageerd.

Maar veel succes met de partij!

Ja man hopen die jerry 'm pakt. Kom je kijken? Vip moet je je niks van voorstellen, tis super klein(maar gezellig!) en dan heb je een plastic stoel verder is het alleen maar staan. Word het laatste gala op de locatie vanaf volgend jaar hebben ze een overeenkomst met de gemeente om in een sporthal de gala's te gaan houden.

Als ik geen opdracht binnen krijg voor die dag (wat vrijwel nooit gebeurt op zondag), ben ik er bij. Heeft Joop het "Fight Right" keurmerk al? Gemeentes beginnen een keurmerk belangrijk te vinden dus zulke dingen kunnen goed in je voordeel werken.

• #1.093
Erg leuk dat het team waar Jerry nu ook traint zich enorm inspant om Jerry zo goed mogelijk klaar te stomen voor het komende titelgevecht. De hulp komt uit onverwachte hoek zal ik maar zeggen.
Training van 1,5 uur waarin Jerry een uur met hoofdkap moest trainen, alles doen met hoofdkap ook alle situps, squats, kikkersprongen etc etc.
Hierna wat sparwerk en wat wedstrijdgerichte oefeningen. Erg knap dat Jerry dit nog afdraaid na een uur van de loodzware training.
Zeker ook met de wetenschap dat hij gisteravond nog een training in apeldoorn had afgewerkt.

Filmpje van wat wedstrijdgerichte oefeningen..

http://youtube.com/watch?v=YSJ62D-9JSU

Edit..als ik op het plaatje klik dan is de kwaliteit van het filmpje waardeloos, klik ik op de link eronder dan is het prima.:dunno:

Laatst bewerkt:
Gaaf om te zien man, wat een mooie en soepele traptechniek en wat een conditie ook!
Filmpje is goede kwaliteit hoor, niets op aan te merken.
Pff, ben heel klein beetje jaloers, zou willen dat ik 37 jaar jonger was..

• #1.095
Gaaf om te zien man, wat een mooie en soepele traptechniek en wat een conditie ook!
Filmpje is goede kwaliteit hoor, niets op aan te merken.
Pff, ben heel klein beetje jaloers, zou willen dat ik 37 jaar jonger was..

Ook als je op het plaatje klikt zeg maar? Strange..

Ja zou ik ook wel willen.:D Ik geniet hier echt enorm van als je die jongens ziet zou je niet zeggen dat ze 10 en 12 jaar oud zijn qua techniek. Staan geneens in de vechtmodus gewoon lekker aan het trainen.
Waar Jerry mee traint is ook zo verschrikkelijk goed, is nu gewoon lekker bezig maar ik heb 'm dingen zien doen tijdens sparren met 16-17 jarige jongens niet normaal! Je bek valt ervan open, echt!
Is op dit moment absoluut hét beste trainingsmaatje die Jerry zou kunnen treffen. Jongen draait ook op het gala waar Jerry voor de Nederlandse titel gaat.

:cheer: Go Jerry :cheer:

godskolere is een tijd geleden dat ik gekeken heb maar die zoon van jou gaat echt lekker. Ook pak groter

• #1.098
godskolere is een tijd geleden dat ik gekeken heb maar die zoon van jou gaat echt lekker. Ook pak groter

Ja hij ontwikkelt zich goed, zijn paar dingen wat ik graag anders/beter zou willen zien. Het druk zetten bijvoorbeeld maar misschien hoort het gewoon bij zijn eigen "style".

Hij staat al perfect scherp voor de titel partij. Maandag moest Jerry samen met de andere jongen uit het filmpje steeds tegen een nieuwe tegenstander sparren. Jerry staat nu zo scherp dat het geen goed plan was, sloeg de eerste 2 zó hard dat de eerste een halve meter achteruit geslagen werd en ik bang was dat ie door de spiegel ging en de tweede gelijk een "superman punch" vol op z'n neus gaf waarop de trainer het sparren stop legde en de jongens vertelde dat dit gebeurt als je je dekking niet dicht hebt. Jongen heeft de rest van de les aan z'n neus gezeten of die er nog aan zat.
Na het hervatten van het sparren mocht Jerry alleen maar op het lichaam stoten bij de rest.
Misschien beetje raar maar moest aan de verhalen denken over allistair en Badr en de kritiek dat ze hun sparringspartners zouden slopen. Nu begrijp ik dat wel. Jerry is geen gemene jongen maar staat zo vlak voor een voor hem enorm belangrijke partij dat hij zo scherp staat en hij simpelweg niet anders kan dan vol gas, het is dan aan de partner of die capabel genoeg is om dat af te stoppen. Ik denk dat dat ook voor die jongens geld.
Tenminste dat is mijn verklaring na het zien van afgelopen training, moet zeggen dat ik toch wat ongemakkelijk zat te kijken en het sneu vond voor de jongens van de jeugdgroep, al waren het jongens die 2-3 koppen groter waren dan hem, aan de andere kant was het toch ook wel een genot was om naar te kijken en het ook weer meer vertrouwen geeft in de afloop van de titel partij.
Ik denk dat hij niet beter ervoor had kunnen staan dan nu, dus ja..het mag al wel gebeuren van mij.

Re: Road to become a champ...*It's on! Zondag 15 dec titel partij!*

Neem aan ook geen problemen met gepest worden op school?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven