AndroidHealthClinic

Road to become a champ....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja de spanning stijgt T idd alles met de wedstrijd bekijken en inschatten met "die kleintjes". Als Jerry zijn trainers er vertrouwen in hebben, komt het wel goed toch. Wel de zenuwen dit keer de baas blijven.;)
Je zal denk ik nu al bezig zijn met zondag. Ik wens jullie alle sucses - geluk aanstaande zondag.
@Jerry - kom op champ je kan het!:)

Kijk, dat is goed nieuws voor Jerry. mooi man.

:banana:Hey Jerry knallen met die hap Zondag, en geef nog meer als tegen Joop.:banana:

• Topic Starter Topic Starter
Ja de spanning stijgt T idd alles met de wedstrijd bekijken en inschatten met "die kleintjes". Als Jerry zijn trainers er vertrouwen in hebben, komt het wel goed toch. Wel de zenuwen dit keer de baas blijven.;)
Je zal denk ik nu al bezig zijn met zondag. Ik wens jullie alle sucses - geluk aanstaande zondag.
@Jerry - kom op champ je kan het!:)

Kijk, dat is goed nieuws voor Jerry. mooi man.

:banana:Hey Jerry knallen met die hap Zondag, en geef nog meer als tegen Joop.:banana:

Dank voor jullie supportende reply's jongens..Maar de partij is zojuist definitief van de baan! De partij was niet tot stand gekomen door de leidinggevende van team Akdeniz, waar ik by the way alle vertouwen in heb, maar door iemand anders die zijdelings bij het team betrokken is. Hoe of wat zet ik niet openbaar hier op het forum, vind ik niet netjes. Maargoed...ik had al m'n twijfels zoals jullie gelezen hebben vanwege tegenstrijdige info die ik doorgespeeld kreeg. Heb dit overlegt met Jerry zijn sensei. Het doet ons goed dat het team zuinig is op Jerry en aktie heeft ondernomen om er achter te komen wat nu de juiste info was. Jerry zijn tegenstander blijkt bijna 11 te zijn en heeft al meerdere partijen achter de rug en is zeker geen koekebakker maar heeft skills. Team heeft nadrukkelijk en letterlijk aangegeven dat ze Jerry nog langer bij het team willen hebben en dat ze dit niet willen vergooien door een op niets lijkende match up. Het team heeft direkt nadat de volledige info bekent werd de partij gecanceld. Jerry gaat volledig voor de sport en moet op de volwassen mensen om hem heen kunnen vertrouwen, gelukkig bewijst vandaag dat Jerry dit kan...Hopelijk volgende week in Utrecht wel een gelijkwaardige match up en moge dan de beste winnen!

Laatst bewerkt:
Ai jammer, maar goed dat het team zo voor Jerry opkomt, een 11 jarige tegen een 8 jarige dat klopt niet.

Herinner me van mijn vroeger tijden Judo ook zo iets, moest met mijn groene band 3e ryu ook tegen een 2e ryu(blauw) die 2 jaar ouder was.

Wie er won weet ik niet meer maar heb flink op me donder gehad toen.

@Tremendes, vind het jammer voor jullie maar gezien de feiten die je in je post noemt vind ik het verstandig besluit van Team Akdeniz. Gewoon focussen op de volgende waardige partij.:)

Niet treuren Jerry, volgende week gewoon alsnog knalle!

Als het geen eerlijk gevecht is, is het inderaad logisch/verstandig dat de fight gecanceld wordt. Succes volgende week.

Thanks allemaal ook namens jerry. Er komen nog genoeg partijen we hebben geen haast maar om als slachtvee het plezier in de sport te verliezen lijkt me geen goed plan. Hopelijk komende dagen nieuws omtrent een gelijkwaardige partij volgende week zondag.

Nou daar gaan we weer, wordt een beetje eentonig zo maar het gala van komende zondag is een week verschoven naar 13 november. Dit ivm het islamitische slachtfeest. Pfffff...lekker over nagedacht allemaal.

Maargoed..er is ook nog positief nieuws, Jerry is ook ingeschreven voor een gala op 20 november en daar is al de match up van bekend en Jerry draait daar een partij tegen een tegenstander met dezelfde leeftijd en een kilo lichter als Jerry.

Uiteraard is er hard door getraind en er zitten, als lijkt het momenteel niet zo, partijtjes voor Jerry aan te komen.

Omdat het toch een poosje geleden is dat Jerry zijn wedstrijd heeft gehad is er afgelopen maandag een soort van wedstrijdje tijdens de training gesimuleerd. Helmpjes op en 3x 1 min. Jerry stond tegen iemand waar hij voor zijn eerste wedstrijdje door onder de voet gelopen werd en niet echt een partij voor was, en ondanks dat dit een meisje is, is dit toch lange tijd het "beest" van de groep geweest in Jerry zijn leeftijd.

Dit meisje traint al 3 jaar en heeft, als ik het goed heb, bijna 10 partijen gedraait.
Dit zag je dan ook in het partijtje, Jerry bood goed tegenstand en werd niet meer overklast maar zichtbaar was de ervaring in partijen. waar jerry de wedstrijd in ging met een trainings intensiteit was het voor haar gewoon WAR! Denk dat ze met een licht voordeel gewonnen zou hebben.
Dit was jammer en zowel de trainer als ik hebben hierover met Jerry gesproken. Zodra die helm opgaat is het een gevecht en moet alles uit de kast.

Jerry kon de volgende dag gelijk laten zien of hij eea begrepen had want er kwam gelijk een rematch!

Dit ging stukken beter en Jerry zette duidelijk een tandje bij. Denk dat de partij op onbeslist zou zijn geeindigd. En dit is een mooie prestatie van Jerry als je nl tegen haar stand houd dan kan je vol vertrouwen de partijen in want veel zwaarder kan het niet worden.
Jerry is dus aardig vooruit gegaan. 4 maanden geleden was hij nog niet zover dat het gelijk op zou gaan.

Misschien dat ik de beelden nog wel even plaats.

Hoe gaat het ermee Tremendes? Heb je de beelden nog?

Gr

We moeten gauw een keer onze tijden afstemmen T voor onze trainingen.
Afgelopen week wederom de ring in met sensei.
Ook wel leuk voor jouw, is ook goed voor je conditie.

Hoe gaat het ermee Tremendes? Heb je de beelden nog?

Gr

Jazeker heb ik de beelden nog maar heb sinds vorige week problemen met internet en heb alleen de telefoon dus kan niet lekker uploaden enzo. Hoop dat eea vandaag of morgen opgelost is en dan zal ik het filmpje plaatsen. Trainingen gaan iig door hoor. Jerry heeft zaterdag nog een 1 op 1 training bij Joop kasteel ondergaan.

---------- Post toegevoegd Mon 7 Nov 2011 om 07:55 ----------

We moeten gauw een keer onze tijden afstemmen T voor onze trainingen.
Afgelopen week wederom de ring in met sensei.
Ook wel leuk voor jouw, is ook goed voor je conditie.

Ja zou leuk zijn Ibo maar je weet ik ben er altijd vroeg dus als je kunt dan train ik graag samen. Weer een beetje de ring in lijkt me leuk, begint steeds meer te kriebelen nu jerry er zo mee bezig is. Lijkt me een mooie variant...last man standing in de ring. :)

Doet het toch zeker niet onaardig tegen zo een 'ervaren' meid.

Doet het toch zeker niet onaardig tegen zo een 'ervaren' meid.

Nee was netjes. Mooiste compliment voor beide was van Joop Kasteel...na het zien van het filmpje zaterdag zei hij dat het er prima uitzag en het geen malloten jeugd kickboksen was maar dat ze beiden overzicht hebben.

Gaat goed zo :thumb:

Die kids zijn snel zeg, dacht eerst dat de beelden versneld waren. Hahaha

It's on! Jerry staat definitief in de line-up.

Gala MT Ichiban, Vlaardingen - matchmaking - 20 november 2011

voornaam achternaam sportschool jaar kg klasse kg jaar voornaam achternaam sportschool

1 kostia kibler angelo gym 16 64 c 64 16 adnan hadif furious
2 nordin hadji ichiban 30 70 c 70 20 eljafarah castelen furious
3 emine uysel m &r 18 67 c 16 68 sharon tai akdeniz
4 mimoun abbadi m &r 18 72 nw 70 21 jeremy munck full kick
5 izzy tashan ichiban 16 83 nw 84 18 ??? ??? fc den boch
6 jeffrey meeles full kick 16 68 nw 18 68 abdel ouhamid mt lelystad
7 melissa d jong ichiban 24 60 nw 60 21 nancy mons full kick
8 ruben oliviera verre oosten 32 68 nw 67 21 joey oornick mt lelystad
9 remi vd graaf ichiban 27 70 nw 72 carlo kruimel full kick
10 jozef whitfield mt lelystad 20 64 nw 63 17 jordy balndo kyoto
11 cihan tok ichiban 13 71 j 14 71 ???? ??? fc den bosch
12 ayoub aaliounie verre oosten 12 36 j 36 yassine ider days gym ned. Titel-36kg
13 damencio patty ichiban 15 60 j 14 62 ibragim angelo gym
14 remco vd pol ichiban 14 52 j 52 15 anis karkach gym
15 rayco angelo gym 15 53 j 52 14 corne stouten kyoto
16 mahir el hahaoui ichiban 13 45 j 45 15 joshua cohen akdeniz
17 romy heijnen ichiban 12 50 j 51 12 fatima tarhouli m &r
18 enez ilgin knock out 14 53 j 52 14 fabian bassant kyoto
19 georgina vd linden ichiban 10 35 j 11 37 ???? ???? fc den bosch
20 nikita vlasveld ichiban 11 35 j 35 11 huriya uysal m &r
21 dylan dvd hurk kyoto 15 55 j 54 15 osmanov islam angelo gym
22 jarvi peters ichiban 15 46 j 46 15 jabir karkach gym
23 burak ilgin knock out 13 34 j 34 11 gerrit karssen akdeniz
24 hamza ait elbachir m &r 10 35 j 37 12 can celik akdeniz