XXL Nutrition

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

3B263DC7-AB6E-4D5D-A923-ECFD8407DDB6.jpeg
72EF304F-2838-41E1-90E4-617FCC064CFA.jpeg
B6B31757-825B-4849-BFD2-C4763D133C75.jpeg
Posing na been training
Shape gaat lekker al zeg ik het zelf
 
Hij twijfelt over classic!

En de meeste MAP'ers is gewoon een shitload gear + pompen

Kwa gear valt het bij de meeste map’ers wel mee hoor ;) staan genoeg natty atleten tussen, of die slechts wat orals oid nemen
 
Kwa gear valt het bij de meeste map’ers wel mee hoor ;) staan genoeg natty atleten tussen, of die slechts wat orals oid nemen
Daar zal je je flink in vergissen..

Legio coaches zetten hun atleten op Test-P, Tren-A + clen

Natty staan er zelfs op de SAP cup nauwelijks tussen. Degene die het zijn haal je er zo uit..
 
Je front pose oogt om 1 of andere reden wat vochtig op de eerste foto..beetje soft ofzo..

Wekend wat te veel gescheat zout enz. Dus was ook wat vochtig buik blijft dat helaas tot laatste 2/3 weken als ik echt leeg ben trekt dat pas echt weg
 
Daar zal je je flink in vergissen..

Legio coaches zetten hun atleten op Test-P, Tren-A + clen

Natty staan er zelfs op de SAP cup nauwelijks tussen. Degene die het zijn haal je er zo uit..
Tegenwoordig word op elk niveau en klasse veel gebruikt bikini klasse zijn er al een hoop die wat nemen. Vind ik zelf zonde zeker op c niveau al. Instap niveau is tegenwoordig echt mega hoog
 
Daar zal je je flink in vergissen..

Legio coaches zetten hun atleten op Test-P, Tren-A + clen

Natty staan er zelfs op de SAP cup nauwelijks tussen. Degene die het zijn haal je er zo uit..

Oke, dan is het in mijn team anders. Apart, we hadden een junior die nl kampioen geworden was aantal jaar geleden.. zat echt 0 massa op.
 
Oke, dan is het in mijn team anders. Apart, we hadden een junior die nl kampioen geworden was aantal jaar geleden.. zat echt 0 massa op.
Tegenwoordig map tot 184 klasse wegen allemaal rond 90 on stage en kneiter hard moet je toch aardig wat massa aanmaken
 
Tegenwoordig word op elk niveau en klasse veel gebruikt bikini klasse zijn er al een hoop die wat nemen. Vind ik zelf zonde zeker op c niveau al. Instap niveau is tegenwoordig echt mega hoog
Is ook zonde, maar wat dat betreft is bodybuilding een super hypocriete sport..
Oke, dan is het in mijn team anders. Apart, we hadden een junior die nl kampioen geworden was aantal jaar geleden.. zat echt 0 massa op.
Huh..die snap ik niet..

NL kampioen..met 0 massa?

Tegenwoordig map tot 184 klasse wegen allemaal rond 90 on stage en kneiter hard moet je toch aardig wat massa aanmaken
Dit dus, dat red je naturel nauwelijk (lees: nooit)
 
Jep.. als je die fotos ziet dan snap je het echt niet... ook 0 gear gebruikt.

Ook een maatje en teamgenoot van mij, 100 procent natty. Mocht niet laden omdat hij anders te vol was voor map, werd uiteindelijk derde op de ener. Kreeg als feedback dat zijn rug te groot was.
 
Jep.. als je die fotos ziet dan snap je het echt niet... ook 0 gear gebruikt.

Ook een maatje en teamgenoot van mij, 100 procent natty. Mocht niet laden omdat hij anders te vol was voor map, werd uiteindelijk derde op de ener. Kreeg als feedback dat zijn rug te groot was.
Ja ligt ook aan line up waar je instaat eerst mocht map bijna geen massa hebben tegenwoordig halve monsters
 
Ja ligt ook aan line up waar je instaat eerst mocht map bijna geen massa hebben tegenwoordig halve monsters
Inderdaad, sommige zijn enorm! Vooral op internationaal niv
 
Heb een foto gevonden Skatermarvin

Het is de tweede van rechts. Op de rest zit ook amper massa...er moet wel getraind worden maar er is geen gear voor nodig. De linker (Kevin?) volgens mij oud member van hier of anders was het bodynet. Gebruikte meen ik ook alleen maar wat winny tabs oid.

2C7F9CDB-D8AD-4F66-9120-7898796FC01F.jpeg
 
Heb een foto gevonden Skatermarvin

Het is de tweede van rechts. Op de rest zit ook amper massa...er moet wel getraind worden maar er is geen gear voor nodig. De linker (Kevin?) volgens mij oud member van hier of anders was het bodynet. Gebruikte meen ik ook alleen maar wat winny tabs oid.

Bekijk bijlage 422200
Werd hij echt zo hoog geplaatst??

MAP blijft raar om te beoordelen. De ene keer willen ze wel massa zien, de andere keer niet..

Uiteindelijk is genen in deze sport nummer 1. Met goede genen hoef je nagenoeg niks te gebruiken voor bovenstaande fysieken. Maar goed wanneer je niet de goede genen hebt wordt er zelfs voor sommige van bovenstaande fysieken gewoon gekuurd.

Vergeet niet dat sommige die daar staan net 18 zijn ofzo:roflol:
 
Werd hij echt zo hoog geplaatst??

MAP blijft raar om te beoordelen. De ene keer willen ze wel massa zien, de andere keer niet..

Uiteindelijk is genen in deze sport nummer 1. Met goede genen hoef je nagenoeg niks te gebruiken voor bovenstaande fysieken. Maar goed wanneer je niet de goede genen hebt wordt er zelfs voor sommige van bovenstaande fysieken gewoon gekuurd.

Vergeet niet dat sommige die daar staan net 18 zijn ofzo:roflol:

Nl kampioen, danwel bij junioren. Volgens mij was hij destijds 17. Apart he?

Ik geloof wel dat er ook hier gekuurd word, maar een shitload aan gear vind ik overdreven, het zou mij in ieder geval verbazen. Dan zou t een gevalletje ik train net 2 maanden en besluit om het podium op te gaan op korte termijn zijn.
 
Ik geloof wel dat er ook hier gekuurd word, maar een shitload aan gear vind ik overdreven, het zou mij in ieder geval verbazen. Dan zou t een gevalletje ik train net 2 maanden en besluit om het podium op te gaan op korte termijn zijn.
En laat dat nu verdomd veel gebeuren..

Ik zou vast als een oude vent klinken..maar de huidige generatie wil alles zo snel mogelijk..
 
Die Kevin gebruikt wel wat meer keer op wedstrijd gesproken ook test enz. Maar wel of geen gear heb moet hard trainen en goede genen hebben wil je verder komen in de sport.
 
Die Kevin gebruikt wel wat meer keer op wedstrijd gesproken ook test enz. Maar wel of geen gear heb moet hard trainen en goede genen hebben wil je verder komen in de sport.

Is alweer enkele jaren geleden, kan goed dat het nu anders is of dat hij destijds een geheimpje had. Nu ik even goed kijk zie ik wel wat gyno meen ik?? Die kerel die ik aanwees zit inmiddels ook aan de roids en zelfs gh.
Maar goed, ik struikelde een beetje over ‘ een shitload aan gear’ ik denk dan aan hoeveelheden die tegen of over de 2gram zitten.. als ik dan naar dergelijke fysieken kijk kan ik mij dat niet voorstellen.
 
Laatst bewerkt:
17028883-5915-4E9C-AF92-B6A4FBCA241D.jpeg
394BA24D-4BC9-4BA6-BE3A-27FA61A35517.jpeg
1036D3E7-7D18-4E71-A03B-73D7B8FE5611.jpeg
0BFFA5CF-A30E-4871-AE10-2B3998C108BD.jpeg
Vandaag weer update bij de coach
Gewicht 83,3 blijft al 2 weken bijna gelijk
Vet zakt wel goed
14,7 Mm 3 weken terug 16 Mm
 
Back
Naar boven