XXL Nutrition

Road to INBA Dutch Championships 2018

Peiling Peiling Welke klasse draaien op inba dutch nationals

• Bodybuilding

Stemmen: 4 28,6%
  • Map

Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

Stemmen: 6 42,9%

• Totaal stemmers
    14
Mensen zoals @nlbramnl zijn vaak wel de mensen die zeggen dat er naturel heel veel haalbaar is, zonder te beseffen dat ze genetisch best wel wat geluk hebben.

Want in deze perfecte wereld trainen en eten we natuurlijk allemaal perfect. Ik wil overigens niet weten wat er gebeurt wanneer er hier wel gekuurd gaat worden:eek:

Ok, ok...genoeg struggles hier:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Mensen zoals @nlbramnl zijn vaak wel de mensen die zeggen dat er naturel heel veel haalbaar is, zonder te beseffen dat ze genetisch best wel wat geluk hebben.

Want in deze perfecte wereld trainen en eten we natuurlijk allemaal perfect. Ik wil overigens niet weten wat er gebeurt wanneer er hier wel gekuurd gaat worden:eek:

Ok, ok...genoeg struggles hier:roflol:
Hahah Naja inderdaad is het naty veel te halen alleen is het niet voor iedereen weg gelegd. Mag zeker niet klagen, maar weet dat ik er ook echt wel hard voor moet werken.

7D32B59E-7E3C-453D-94C3-FC2EDA74826B.jpeg
Ochtend been training,
Daar zit het verschil met gebruikers . Been massa

7D32B59E-7E3C-453D-94C3-FC2EDA74826B.jpeg
Ochtend been training,
Daar zit het verschil met gebruikers . Been massa
Ik zie een prima been, maar snap wat je bedoeld!

Het lijkt wel of je als natty zeer moeizaam massa op je benen plakt. UB gaat vaak prima, maar LB daarentegen..

Is genetisch, natty had ik al grote benen...

Wat heb je eigenlijk al geprobeerd voor benen?
Ik bedoel, altijd high rep, meerdere keren per week, ...

Wat heb je eigenlijk al geprobeerd voor benen?
Ik bedoel, altijd high rep, meerdere keren per week, ...
eerlijk veel te weinig, hahaha benen nooit echt veel aandacht gegeven dus de massa die ik heb mag ik niet over klagen.
Benen nu denk ik net jaartje wat serieuzer met squats enz. eerst 1 x peer week 1 x per 2 weken beetje benen.
Afgelopen jaar beetje powerliften gedaan daarmee veel progressie qua kracht en massa op de benen geboekt.
aankomend jaar hier meer op richten 2 x in de week benen blijven doen en eens wat massa erop bouwen/

Gister benen
Deadlift
60x6
100x5
120x5
140x5
150x5
160x 3
170
180
190
200 nog steeds eazy Maar mag van mezelf niet zwaarder geen blessure of iets riskeren, volgende training gewichten het zelfde maar reps omhoog

Vandaag bench pauzed
5x3 125

1FAD21E2-2C29-4004-999F-7D8DEBF6D868.jpeg
Update bij Jeff gehad
Gewicht 83,5
Vet gezakt nu 16 Mm
Voeding gaat wat omhoog shape gaat echt goed. 10 weken te gaan

Kan gewoon nauwelijks geloven dat dit natty is..holy shit!

Lekkerding hnnngggg

Terug
Naar boven