MuscleMeat

Road to INBA Dutch Championships 2018

Welke klasse draaien op inba dutch nationals

  • Bodybuilding

    Stemmen: 4 28,6%
  • Map

    Stemmen: 4 28,6%
  • Beide

    Stemmen: 6 42,9%

  • Totaal stemmers
    14

Bezoekers in dit topic

Bram drink jij in je prep wel nog light/zero frisdrank?
 
Na meting van afgelopen zaterdag op carb cycle pfff flinke drop in kcal
Hof carb 2700 kcal
Low carb 2350 kcal

Wordt strijden dit
 
Na meting van afgelopen zaterdag op carb cycle pfff flinke drop in kcal
Hof carb 2700 kcal
Low carb 2350 kcal

Wordt strijden dit
Easy dit, toch?
 
dit lijkt me wel te doen je weegt maar 80kg dan is rond de 2500 toch geen afzien.
 
dit lijkt me wel te doen je weegt maar 80kg dan is rond de 2500 toch geen afzien.

Ligt toch heel erg aan hoe actief die is? Als hij elke dag kilometers fietst, loopt en nog cardio erbij doet is dat natuurlijk pittig zonder veel koolhydraten
 
dit lijkt me wel te doen je weegt maar 80kg dan is rond de 2500 toch geen afzien.
Ik zit ook rond 2300 lowcarb en ga kapot.. heeft niets met gewicht te maken maar met je onderhoud die velen malen hoger ligt
 
Ik zit ook rond 2300 lowcarb en ga kapot.. heeft niets met gewicht te maken maar met je onderhoud die velen malen hoger ligt
Dat geldt niet voor nlbramnl die weegt maar net iets meer als ik..
 
Ik zit ook rond 2300 lowcarb en ga kapot.. heeft niets met gewicht te maken maar met je onderhoud die velen malen hoger ligt
Snap echt niet dat jij zo'n 20kg boven je lengte vast houdt met die calorieën :o
 
Ligt toch heel erg aan hoe actief die is? Als hij elke dag kilometers fietst, loopt en nog cardio erbij doet is dat natuurlijk pittig zonder veel koolhydraten

Ik begrijp dat onderhoud belangrijk is en dat je mis 1000 eronder zit mis meer maar over het algemeen is rond de 2500 niet afzien het kan veel erger
 
Ik zat op 2850 daarmee gezakt tot 13,8 Mm nu ineens low carb 4 x cardio in de week.
Zet min 20000 stappen per dag
Train 5 x kracht in de week aardig actief
Onderhoud zat eerst rond 3800 kcal
 
Hoe the fuck kom je aan 20k stappen
 
Ik zat op 2850 daarmee gezakt tot 13,8 Mm nu ineens low carb 4 x cardio in de week.
Zet min 20000 stappen per dag
Train 5 x kracht in de week aardig actief
Onderhoud zat eerst rond 3800 kcal

Ik ben 68 kg en als ik <3500kcal eet val ik af. Ligt er dus inderdaad gewoon aan hoe actief je bent
 
Snap echt niet dat jij zo'n 20kg boven je lengte vast houdt met die calorieën :o

Ik zit pas een week zo laag he. Gewicht zal inmiddels wel gezakt zijn. Moet ook, anders haal ik de 80 niet :)
 
Ik begrijp dat onderhoud belangrijk is en dat je mis 1000 eronder zit mis meer maar over het algemeen is rond de 2500 niet afzien het kan veel erger

Het kan ook veel erger, echter is 2500 in mijn geval gewoon flink afzien. Een heel verschil met bulken op 6k..zo’n 3500 minder plus meer beweging (4x45 min cardio)

Vorige prep zat ik 5 weken lang op 0 carbs zo’n 1600 kcals en elke dag cardio. Dat was idd nog velen malen erger..neemt niet weg dat dit ook lijden is :)
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven