AndroidHealthClinic

Road to YBF 2010...

• Topic Starter Topic Starter
Zo, weer een aantal lekkere trainingen gehad. Gisteren benen flink aangepakt, voel het vandaag flink goed in mijn billetjes. Net chest en biceps getraint, vooral biceps echt super aan kunnen pakken. Vanaf nu wil ik naar elke training een aantal minuutjes gaan poseren, heb dit vandaag dus ook gedaan. Ik denk zelf dat poseren zorgt voor spiercontrole en dat het goed is voor je symetrie, vandaar.

Op het moment zit ik op zo'n punt waarbij je niet echt groot meer bent en ook niet super hard, best k*t dus. Nog even doortrekken en dan komen er weer wat fototjes.

goed dat de trainingen nog lekker gaan man, hoe minder carbs hoe k*tter ik het wordt.
ik wordt er ook gruwelijk chagerijnig van.
maar doorzetten, alles voor een mooi resultaat toch

succes

goed dat de trainingen nog lekker gaan man, hoe minder carbs hoe k*tter ik het wordt.
ik wordt er ook gruwelijk chagerijnig van.
maar doorzetten, alles voor een mooi resultaat toch

succes

Ik merk het ook hoor, ben echt niet meer mijn vrolijke zelf. Ook een stuk minder scherp, die carbs hebben toch maar veel invloed blijkt.

Het resultaat is er inderdaad wel naar, je verandert gewoon met de week en dat motiveerd enorm.

gelukkig duurt voor de meeste de cut niet zo lang!
Sterkte, ik zie er nu al tegenop!

Net inkopen gedaan, heb van het weekend niet zo netjes geleeft. Denk dat er zo'n 7000 kcal aan junkfood in is gegaan, das nie goe:P..

Mischien een tip voor sommige, bij de AH heb je in het vriesvak voorgegaarde kip. 750gram voor ergens in de 4 euro, 2 minuutjes opwarmen en klaar. Ook nog een kilo met 35%korting kunnen scoren, moet wel vandaag op.......laat dat nou net geen probleem zijn:P

@Boto; voor mijn leeftijd ben ik aardig groot ja, alleen er moet echt nog veel gebeuren om er een mooi fysiek van te maken(vind ik zelf).

• Like
Waarderingen: BoTo
die kip heb ik ook ja. Alleen jammer dat er water is bijgespoten geloof ik..

die kip heb ik ook ja. Alleen jammer dat er water is bijgespoten geloof ik..

Klopt, zelfs bij de slager word dat gedaan tegenwoordig.

Net een goeie training gehad, heb geen zin om het helemaal op te schrijven maar de 200kg rackpulls zijn wel het vermelden waard.

voeding vandaag, heb geen speciaal schema meer maar doe alles op gevoel.

1:
60 gram whey
30 gram nutrix

2:
200 gram kip
50 gram noten

3:
300 gram aardappels
300 gram kip

4:
300 gram aardappels
300 gram kip

5:
60 gram whey

6:
10 eieren

Dikke klauwen verdomme met je 44 :D

Haha gvd ken jij een kippenboer ofzo:D

Net inkopen gedaan, heb van het weekend niet zo netjes geleeft. Denk dat er zo'n 7000 kcal aan junkfood in is gegaan, das nie goe:P..

Mischien een tip voor sommige, bij de AH heb je in het vriesvak voorgegaarde kip. 750gram voor ergens in de 4 euro, 2 minuutjes opwarmen en klaar. Ook nog een kilo met 35%korting kunnen scoren, moet wel vandaag op.......laat dat nou net geen probleem zijn:P

@Boto; voor mijn leeftijd ben ik aardig groot ja, alleen er moet echt nog veel gebeuren om er een mooi fysiek van te maken(vind ik zelf).

dat is wel handig ja, maar het kost ook maar een beetje moeite om een berg kip te bakken en in te vriezen.

de diepvries biefstukken zijn ook goed te doen kwam ik net achter, voor €5,80 heb je 500gr

Hee k*tje, je bent toch niet alleen naar de mac geweest??

Deze week 2 keer Pumping iron gekeken, vind het echt zo facking bruut! Op en top motivatie die film, vind het wel erg jammer dat er niet meer zo tegen BB aan word gekeken als 'back in the days'. Hetgeen ik me af blijf vragen is echt; hoe krijgen die gasten nou zulke fysiek, niemand ziet er nu meer zo uit. Zouden dat mischien hele lage doseringen zijn alleen wel continu ON? De atleten zijn ook allemaal een stuk ouder dan de meeste nu.

Echt gewoon te facking bruut voor woorden!!!!

Ik merk dat ik een stapje dieper zal moeten, vanaf nu 2 dagen geen carbs meer naar de training en dan 1 dag wel. Ook probeer ik mijn cardio op te voeren, af en toe even een half uurtje tussendoor fietsen bijvoorbeeld.

Net 10 minuten geposeerd, Sjekoog gaf echt goeie tips en er kwamen wat mooie poses uit. Mijn rug overpowerd de rest echt flink, over enkele weken ga ik even proberen om 1 maand UB/LB te trainen waarbij ik rug oversla. Deze maand gooi ik mijn voeding een heel klein beetje omhoog, vooral wat extra carbs rond de trainen, even een maandje wat bijtrekken en het droger worden aan de kant zetten.

Ben aan het twijfelen een fatburner te pakken, gewoon iets milds om het moraal hoog te houden en wat extra te verbranden, iemand suggesties?

Ik merk dat ik een stapje dieper zal moeten, vanaf nu 2 dagen geen carbs meer naar de training en dan 1 dag wel. Ook probeer ik mijn cardio op te voeren, af en toe even een half uurtje tussendoor fietsen bijvoorbeeld.

Net 10 minuten geposeerd, Sjekoog gaf echt goeie tips en er kwamen wat mooie poses uit. Mijn rug overpowerd de rest echt flink, over enkele weken ga ik even proberen om 1 maand UB/LB te trainen waarbij ik rug oversla. Deze maand gooi ik mijn voeding een heel klein beetje omhoog, vooral wat extra carbs rond de trainen, even een maandje wat bijtrekken en het droger worden aan de kant zetten.

Ben aan het twijfelen een fatburner te pakken, gewoon iets milds om het moraal hoog te houden en wat extra te verbranden, iemand suggesties?

Ik zou rug maar 1x per 2 weken doen dan sjapke, verder zag je er echt goed uit. De vorm begint er nu echt in te komen en ik denk als je ripped komt dat het echt te bruut gaat zijn.

Probeer die side delts en bovenkant borst nog even flink te laten schrikken, als je die er meer uit kunt laten springen scheelt dat zoveel!

Armen hebben goeie dikte, zijn gewoon huge maar die piek moet er in bij je biceps, als je droog komt krijg jij denk ik brute separatie tussen je tricepshoofden, een van je pluspunten.

Gtrz,

Uw sjekoog

Thanks buddy!

Vanavond de beentjes maar een naar de kk helpen...

Zie je vanavond...xXx...

Terug
Naar boven