AndroidHealthClinic

Road to YBF 2010...

in eieren zit het beste aminozuur profiel van alle andere eiwitbronnen. veel van het beste lijkt mij niet slecht.

Die theorie is al zo vaak tegengesproken. Het is juist het beste om uit verschillende soorten aminozuurprofielen je eiwitten te halen. En eieren rauw eten vind ik gewoon oliedom hoe klein de kans ook is voor zalmonella, je wil dat echt niet meemaken.

Die theorie is al zo vaak tegengesproken. Het is juist het beste om uit verschillende soorten aminozuurprofielen je eiwitten te halen. En eieren rauw eten vind ik gewoon oliedom hoe klein de kans ook is voor zalmonella, je wil dat echt niet meemaken.

idd. erg veel diarree word je niet blij van

idd. erg veel diarree word je niet blij van

Het is net als voedselvergiftiging dus voeg er maar braken en misselijkheid aan toe. En bij het eten van grote hoeveelheden rauw ei, omdat eiwit avidine bevat, dat aan biotine bindt en de opname daarvan in de darm blokkeert. Verhitting inactiveert avidine, waardoor bij consumptie van gekookte of gebakken eieren geen gevaar meer bestaat voor biotinedeficiëntie. Biotine bindt aan avidine en aanverwante eiwitten (streptavidine en neuravidine), met een affiniteitsconstante K van 1015 M- Een biotinetekort uit zich in huidverstoringen, haaruitval, zwakke nagels, bloedarmoede, depressies, vermoeidheid, spierpijn, verhoogde cholesterol, ontsteking van de tong, etcetera.

eet smakelijk.....

Het is net als voedselvergiftiging dus voeg er maar braken en misselijkheid aan toe. En bij het eten van grote hoeveelheden rauw ei, omdat eiwit avidine bevat, dat aan biotine bindt en de opname daarvan in de darm blokkeert. Verhitting inactiveert avidine, waardoor bij consumptie van gekookte of gebakken eieren geen gevaar meer bestaat voor biotinedeficiëntie. Biotine bindt aan avidine en aanverwante eiwitten (streptavidine en neuravidine), met een affiniteitsconstante K van 1015 M- Een biotinetekort uit zich in huidverstoringen, haaruitval, zwakke nagels, bloedarmoede, depressies, vermoeidheid, spierpijn, verhoogde cholesterol, ontsteking van de tong, etcetera.

eet smakelijk.....
Haha kerel jij weet echt veel van voeding af :D

idd. een hoop moeilijke woorden die ik niet kan ontcijferen. maar over het algemeen is de conclusie duidelijk hehe

eet smakelijk.....

Haha kerel jij weet echt veel van voeding af :D

Dit is een typisch gevalletje knippen en plakken..., vermoed ik.

ik weet wat het is, het is mijn binnenste gewrichtsband. volgens verschillende site's zou het binnen een week over moeten zijn. ik ga er namelijk vanuit dat hij verrekt en niet gescheurd is. ook als hij heel lichtjes ingescheurd is valt het allemaal wel mee.

Als hij lichtjes ingescheurd is zou je het op het moment zelf wel gevoeld hebben. Ik gun je uiteraard van harte eenzelfde kaliber blessure als ik onder de leden heb teneinde mijn progressie niet compleet weg te laten vallen in jouw monsterheid at tha moment.

Fysio nodig? :P

• Topic Starter Topic Starter
dat biotine avidine verhaal is complete bull, voordat ik dingen doe lees ik altijd heel erg veel wetenschappelijke studies. om da biotina avidine verhaal even naar beneden te halen, hierbij:

in het eigeel zit 4 heer zoveel biotine dan er avidine in eiwit zit. kortom als je dus per 4 eieren 1 hele pakt is er niks aan de hand. staat hier ergens op dbb zelfs nog een studie over.

dat de eiwitten slechter worden opgenomen is ook bull, het duurt alleen wat langer omdat de aminuzuren in elkaar gerult zijn, het lichaam is hier dus veel langer mee bezig om te verwerken. PERFECT om voor het slapen gaan te pakken dus.

als je iets zegt wat dom is ofzo vind ik oke(al heb ik liever opbouwende kritiek) maar knippen plakken heb ik niks aan. alles wat ik doe is doordacht en een dotje hier en een dotje daar doe ik niet aan.

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:19 ----------

ON-topic:

voeding = KUt, baal er echt van maar kan mezelf er nog niet toe zetten. ga wrs binnen 2 weken op mijzelf, dan word het weer geperfectioneerd.

bw is ook iets lager geworden weer, sta nu op 96. wel een heel stuk droger en minder vocht.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:20 ----------

ik ben met je eens dat variatie belangrijk is, echter kun je gewoon niet om het feit heen dat sommige bronnen een incompleet aminozuur profiel hebben en anderen(eieren) een volledig amminozuur profiel. het is gewoon heel simpel; je kunt beter al je eiwitten halen uit ei dan uit kwark(om even een voorbeeld te geven).

nogmaals, voor bb'ers. veel van het beste is nooit slecht. je moet zorgen voor optimale omstandigheden voor je lichaam.

lichaam: Sjap m'n jong, zul jij het niet eens wat rustiger aan gaan doen met sporten. Je knieen beginnen nogal te kraken en je kunt de trap niet eens meer fatsoenlijk af.
Sjap: Hmmm, mischien heb je daar wel een punt lichaam.

Ik ga van alles 2 keer per week tot failure trainen met een 3 dagen split naar een 4 dagen split waarbij alles iets meer rust krijgt, blijf wel gewoon 5 a 6 keer per week trainen dat bevalt wel goed.

lichaam: Sjap m'n jong, zul jij het niet eens wat rustiger aan gaan doen met sporten. Je knieen beginnen nogal te kraken en je kunt de trap niet eens meer fatsoenlijk af.
Sjap: Hmmm, mischien heb je daar wel een punt lichaam.

Ik ga van alles 2 keer per week tot failure trainen met een 3 dagen split naar een 4 dagen split waarbij alles iets meer rust krijgt, blijf wel gewoon 5 a 6 keer per week trainen dat bevalt wel goed.

Gelul, artrose en osteoporose for the win!

Ik ga komende weken met je meelopen denk ik, alles wel pussyweight maar ik ben iig back on track!

Nog getraind hier?
Hoe bevalt de leucine, al iets van gemerkt?

net lekker getraint, veel high rep en cardio.

voeding:
1:
90 gram vitargo
10 gram leucine

2:
500 gram kwark

3:
250 gram kip

4:
90 gram whey

5:
250 gram rijst(gekookt)
350 gram kip

6:
90 gram vitargo
10 gram leucine

7:
10 eieren

8:
dat weet ik nog niet......

eet nu elke dag anders maar doe we aan carb timing en cycling van mn vetten en carbs. morgen sowieso 600 gram vis verdeeld over 2 keer want die heb ik net klaar gemaakt:P....

ga wel lekker nu, BW is 93 en BF flink gedropt. in vrij korte tijd 5 kilo afgevallen(zo'n 3 weekjes), komt door het vocht dat ik vasthield van al dat vreten.

zal weer een beetje mijn best gaan doen om alles goed bij te gaan houden. er is een verandering plaatsgevinden mbt de wedstrijd, ik wil een classic gaan draaien(eigenlijk in beginsel al, wist alleen niet dat ze in nederland waren). wrs pak ik de classic wedstrijd die 14,15of16 mei plaatsvind.

hou je standaard aan gewoon hoog in eiwit, carbs alleen na de training en savonds vetten?

weinig carbs man hoe hou je het vol, respect!

Gaat lekker dan!
classic is wel echt gaaf man, waar wordt deze wedstrijd gehouden?
Heb je nog recente fotos trouwens?

Gaat lekker dan!
classic is wel echt gaaf man, waar wordt deze wedstrijd gehouden?
Heb je nog recente fotos trouwens?

ik ben nu echt veel gezakt sinds vorige foto's, wil nog heel eventje doortrekken en dan wat leuke pics laten maken.

welke wedstrijd weet ik nog niet...

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

vandaag trouwens alles bij elkaar 1,4 kilo vlees en vis op:P...

600 gram tilapia
200 gram fricandea
400 gram kip
200 gram runder carpaccio

denk dat ik dalijk nog ff ga cardioen als ik thuis ben van mn werk...dan shakie, slapen en bruut burnen:P

GVD 1,4 kg vlees en vis ongekend! Gaat lekker sjap!

Het gaat echt super met trainen, dieeten en m'n fysiek. Langzaam begin ik mijn lichaam echt precies door te krijgen, het dieeten is dus ook puur op gevoel. Ik sta er nu echt super bij, begin echt goed hard te worden, moet wel zeggen dat het echte BB'idee er af gaat en het meer beachboy word. Toch ben ik voor het eerst echt tevreden met mijn fysiek.

Stats:
1,88
93

Ik ga nog heel eventjes door en dan trek ik wat foto's.

Vandaag 30km gefiets, en net nog mijn krachttraining en 30 minuten cardio gedaan. Conditie gaat ook echt met sprongen vooruit.

b*ch! Je bent een shredded beast straks! :D

Terug
Naar boven