Fitness Seller

Road to YBF 2010...

hardheid > puffy buffe look anytime, weeg nu ook stukken minder maar ben toch blij dat ik die buik niet meer heb hoor, benieuwd naar de nieuwe pics!

gaat lekker dan, benieuwd naar de pics.
op hoeveel carbs per dag zit je nu nog?
ben je ook nog met leucine bezig?

• Topic Starter Topic Starter
Voeding vandaag:

1:
500 gram kwark
flinke scheut ranja(gewoon omdat ik dat lekker vind)

2:
10 gram BCAA's

3:
500 gram kip
2 boterhammen(geroosterd)
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel pesto

4:
90 gram whey met 10 gram leucine

5:
10 eieren waarvan 4 hele

6:
10 gram BCAA's

7:
60 gram vitargo
10 gram leucine
5 gram crea

8:
90 gram whey

9:
50 gram noten
300 gram kip of vis

---------- Toegevoegd om 14:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:09 ----------

Ik drink trouwens sowieso 3 tot 4,5 liter groene thee per dag en 1,5 liter light frisdrank(beetje leuk houden) en dan nog het water in m'n shakie's.

Kan je er nog een beetje intensiteit in je training houden met die paar gram koolydraten?

als ontbijt neem je kwark? waarom eigenlijk?

als ontbijt neem je kwark? waarom eigenlijk?

dat was vandaag zo, ik heb geen vast voedingsschema doe alles op gevoel nu. moet wel zeggen dat eigenlijk elke dag iets als dit er in gaat.

wat die carbs betreft, kan nog wel redelijk knallen ja. natuurlijk niet meer als eerst, maar gaat nog lekker hoor;). train sowieso even wat minder op kracht, zit wat hoger in herhalingen en neem max 40 sec pauze tussendoor.

vrijdag of zaterdag weer even mijn carbs omhoog en dan kan ik er weer een weekje tegenaan.

Vind ik knap. Toen ik zo laag in koolydraten zat toen ik aan het cutten was functioneerde ik amper meer. School en werk ging best lastig. Wou alleen slapen, eten en trainen haha.

En werd nogal chaggie :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hierbij een foto'tje, helemaal ontspannen omdat ik dan het beste mijn progressie bij kan houden. Ook buik ofzo is helemaal ralaxed.

Armen en schouders erg goed. Borst lastig om wat over te zeggen als je zo staat. Maak eens een foto van een mm of sidechest/-ticeps.

Borst moet een stuk groter, ben er druk mee bezig.

Netjes!

zeker netjes!
grote schouders en armen, wat meten ze?

armen meten 44 ofzo...vind zelf eigenlijk dat ze een stuk groter mogen, maar dat is persoonlijke voorkeur denk ik.

groter mag altijd!
maar ik vind dit zeker netjes voor 21jaar.

Lekker cut-dieetje heb je daar Sjapie!

groter mag altijd!
maar ik vind dit zeker netjes voor 21jaar.

Nou moet ik zeggen dat ik ook wel redelijk tevreden begin te worden. Hetgeen ik super erg van baal is mijn onzuivere huid, ook hier gaat verandering in komen want begin mogen met ROA.

Dank voor alle reacties...

Ben ik de enige die de foto niet ziet? :(

Terug
Naar boven